Dat gaat een moeilijke start worden voor Liverpool. Hopelijk zijn de jongens op tijd klaar!
Op de eerste speeldag na, moeten de eerste 5 wel te doen zijn voor de spurs.
Maja je, eerste 3 thuismatche City, Utd en Arsenal!! Van een vuurdoop gesproken voor RodgersAls we in en rond de top 4 kunnen blijven tegen december zie ik het wel zitten. In December zouden we veel punten moeten rapen. Maart - April idem.
Tis toch weer opvallend hoe een gebalanceerd schema United heeft buiten de wat moeilijke opener.
ah ow had ik precies over gekekendas ook zo ne kaksite die van united he.
mm idd, had toch liever hun openingswedstrijden gehad als de onze!Het EK kan me al nix nimeer schelen, bring on 18 augustus!!
Weet iemand wanneer ticketverkoop start via Thomas Cook Sports? Want dit seizoen gaat het er toch eens van komen ze!
Niks meer gehoord over AVB, nu wel rumours dat Spurs Blanc als manager willen. Lijkt me ook onrealistisch maar toch wel een teken dat ze op zoek zijn naar een echt goede vervanger en ze daar ook voor willen betalen.
Eerste matchen tegen Wigan, Newcastle, Reading, QPR en Stoke. Valt goed mee. Nu eens zien hoe ik aan tickets kan geraken.![]()
Go belgische invasie, go!!!!
Laatst gewijzigd door Wilcao; 18 juni 2012 om 12:33
Arsenal begint ook niet simpel anders:
Sunderland thuis
Stoke uit
Liverpool uit
Southampton thuis
Man city uit
Chelsea thuis
Slechter dan vorig seizoen kunnen ze wel bijna niet beginnen![]()
Nog 2 gerichte transfers + RvP proberen te houden en we zouden er klaar voor moeten zijn!
Over een vuurdoop voor Rodgers gesproken.
Ik vind het beginschema nog redelijk. Liever Sunderland en Stoke in het begin van het seizoen dan in december waartegen we dan altijd punten verspelen.
Vervolgens Liverpool uit als derde wedstrijd is ideaal want Rodgers heeft wat tijd nodig om de ploeg op gang te laten kunnen komen. Het kan in ons voordeel spelen.
Chelsea snel spelen is ook een voordeel want die ploeg moet nog volledig ingespeeld geraken.
En dan hebben we een rustige oktober en een redelijk gemakkelijke december met enkel twee verplaatsingen.
Ik vind de terugronde echt klote maar goed, zoals al gezegd iedereen heeft een klote periode dit jaar.
Gewoon een hostel pakken, ietsje buiten het centrum. De laatste keer dat ik ben geweest, was dat 20 euro voor een nachtje. Dan pakt ge daar vlotjes de metro en knalt ge gewoon Fulham Broadway uit, te handig.
Mijn trips staan ook al vast.
November en december is wel geen makkelijke maand voor ons met tottenham, man u, chelsea en liverpool na elkaar.
Amai, Liverpool moet direct al beginnen met een 0/9
Spoiler:
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)