Koscielny agrees new long-term contract | News Archive | News | Arsenal.com
Geweldig nieuws, nu nog iedereen die een contract tot 2014 heeft en in de basis staat een contractverlenging geven:
Szczesny
Sagna
Song (kan een drama zoals Nasri en Van Persie worden dus zo snel mogelijk hem een nieuw contract laten tekenen.)
Gibbs (best nog afwachten wat hij een halve seizoen kan brengen. Veel potentie, maar kan hij consistent blijven (redelijk presteren en niet geblesseerd geraken)
En een ander geweldig nieuws:
Jack Wilshere says he could be back in action for Arsenal next month - Premier League - Football - The Independent
Walcott moet toch ook nog bijtekenen?
1 september naar Londen se, voor de spurs vs norwich. Juist ticketje gekocht![]()
Via officiële site, ik ben lillywhite member van tottenham![]()
Lol. Een speler die zoveel heeft gekost en waar zoveel tijd in heeft gestoken zomaar gratis de deur laten uitlopen? Supporters denken nog al eens snel dat een ander beter is maar het omgekeerde is meestal waar.
Walcott is inconsistent en zijn laatste pass is vaak slecht maar hij heeft toch weer 8 doelpunten gemaakt (assists?). Ik zou niet weten wie naar Arsenal wil komen en beter zou zijn.
Er worden nog een paar jeugdspelers uitgeleend zie ik net ^^
Ja, ik ga toch wel eens met Chelsea aan de slag gaan in FM 2013 denk ik zo![]()
General sale bij een topclub komt inderdaad zelden voor. En dat is meestal toch te laat om uw reis nog vast te leggen.
Ik ga 4 november naar Liverpool tegen Newcastle, en dat heeft me ook al heel wat moeite gekost.
Liverpool is een leuke stad om stapke te gaan zetten.
Toeren dat we dat daar zijn tegengekomen
In mei er nog eens terug gaan, dan wel de wedstrijd op Everton doen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)