Dat gokkantoor zal dat wel betalen zeker?![]()
Duitsland
Portugal
Spanje
Italië
Frankrijk
Engeland
Dat gokkantoor zal dat wel betalen zeker?![]()
Ook een speeldag schorsing!
Heb je hem niet zien klagen als een verwend nest daar in de eerste helft? Ze hebben het zelf nog getoond met de rust, Lukaku ergerde er zich ook aanOorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper
. En wanneer excuseerde hij zich eens? Nadat hij zijn goaltje(s) had meegepikt diep in de tweede helft.. Zijn show was al compleet, dus dat kon er wel af.
Ik erken zijn kwaliteiten, hij speelde een goede match én die ene controle was werkelijk prachtig, maar je ziet gewoon dat hij telkens in de spotlight wil staan of het zint hem niet. Die vorige match zette dit ook nog eens extra in de verf.
Approved
Wat zou de leukste match zijn om naar te kijken?
Denk dat ik Spanje-Kroatië ga volgen...
Onderbroek kost Bendtner duel schorsing en 100.000 euro boete - HLN.be
Belachelijke straf IMO.
O wee als ge de sponsors en het geld van de UEFA bedreigt!
Supporters die amok maken en banenen gooien, chill ze.
Ik denk dat vanavond, Spanje gaat laten zien waarom zij de ploeg zullen zijn die 2X op rij europees kampioen spelen.
Hoop dat torres er nog eentje binnen prikt.
Anderzijds denk ik als het miss gaat voor spanje het wel eens zeer vies kan gaan .
prono 1-4
negatieve prono 2-0
Ik zou nog een "middelmatige prono" en een "positieve prono" maken en ge zult er BOENK opzitten!
De mogelijkheden voor vanavond: https://docs.google.com/spreadsheet/...Gc&output=html
Ik heb gelezen dat toen van marwijk x aantal keer naar robben riep dat hij moest meeverdedigen die jongen gewoon "hou je bek" terug riep... Wat een rot idioot is dat ventje eigenlijk.
Voetbalzone - 'Robben diende Van Marwijk van repliek na defensieve aanwijzigingen'
ik snap ook niet dat Van Marwijk niet ingrijpt, als dit waar zou zijn.
Het is nu niet dat Marwijk nog veel krediet over had. Dat wist Robben als geen ander op dat moment.
Waarom is dat belachelijk?
Die grote merken betalen niet voor niets zoveel geld voor exclusiviteit op dat EK. Als er dan een speler (en dat is iets helemaal anders dan een supporter) dan even UEFA hun hele contractuele boel komt verknallen, lijkt het mij maar logisch dat die zwaar zijn peren gestoofd ziet.
Spanje moet niet flauw doen, liever Kroatië bij de laatste acht dan Italië. 2-2 of 3-3 en naar huis ermee.
Overigens al de vijfde keer na elkaar dat een verliezend Europese WK-finalist de groepsfase niet overleefd op het daaropvolgende EK. Toch ook straf.
Dikke klote.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)