Bekijk resultaten enqute: Wie wordt Europees kampioen?

Aantal stemmers
204. Je mag niet stemmen in deze enqute
  • Duitsland

92 45,10%
  • Portugal

15 7,35%
  • Spanje

51 25,00%
  • Itali

26 12,75%
  • Frankrijk

11 5,39%
  • Engeland

9 4,41%
Pagina 157 van 163 EersteEerste ... 57107147153154155156157158159160161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.121 t/m 3.140 van 3247
    Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Torres is wel aan het genieten precies, zit daar rustig alles in zich op te nemen. Heerlijke beelden weer!

Edit: Cesc gaat die beker nog laten vallen als die nog lang gaat staan dansen met zijn handen over de leuning
    Laatst gewijzigd door Lilspanyol; 2 juli 2012 om 21:26

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    verwachte.
    Fak willy, gij maakt tegenwoordig bijna in elke post een "dt-fout", dat is echt niet normaal meer.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Fak willy, gij maakt tegenwoordig bijna in elke post een "dt-fout", dat is echt niet normaal meer.
    Ik weet ook van mijzelf dat het niet mijn sterkste punt is. En dat ik praktisch de hele dag dialect praat en sms helpt natuurljjk ook niet. Dus vergeef het me Gavin

Member Fella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Ik weet ook van mijzelf dat het niet mijn sterkste punt is. En dat ik praktisch de hele dag dialect praat en sms helpt natuurljjk ook niet. Dus vergeef het me Gavin
    Je vergeet blijkbaar ook een punt aan het einde van een zin te plaatsen, dat is niet tolereerbaar .

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik was leider na speeldag 1(co-leider) en 2 maar op 3 een dipje gehad ... Wel als halve finales Spanje-Rusland en Duitsland-Italie gezet en als finale Spanje-Italie met Spanje die wint, dus khoop om daar nog wa puntjes te sprokkelen ;-) Maar ben ook wel benieuw naar de uitslag ;-)

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eurowarriors Bekijk bericht

Dit. Voetbal is meer dan statistieken en Iniesta is vaak geniaal door een 'simpele' loopactie waardoor er plots ruimte wordt gecreerd. Neemt heel wat meer risico dan Xavi en weerlegt het spel heel makkelijk. Een speler kan zwaar doorwegen op een defensie zonder dat hij bepalend is qua assists of bepalende passes. Daarom dat je voetbal gewoon niet met cijfers kunt uitdrukken, wat bij andere sporten soms wel kan.
    Zeker waar, maar zelfs dat vond ik Iniesta dit EK weinig doen. In de eerste 2 matchen nog wel maar daarna veel minder.
    Zal waarschijnlijk wel fout zitten aangezien hij toch veel lof over zijn EK krijgt maar moest ik een top 5 van het EK maken zou ik hem er niet in zetten en waarschijnlijk ook niet in de top 5 van Spaanse spelers.

Approved 9-lifer kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Iniesta is imho bij Spanje, Barca en vooral bij het publiek nog steeds ondergewaardeerd. Die jongen doet zoveel dingen die je niet direct opmerkt. Zonder hem zou messi, messi niet zijn en dit Spanje geen kampioen.
    Voor mij al jaren de beste voetballer van de planeet.

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk wel fout zitten aangezien hij toch veel lof over zijn EK krijgt maar moest ik een top 5 van het EK maken zou ik hem er niet in zetten en waarschijnlijk ook niet in de top 5 van Spaanse spelers.
    Zet die top 5'jes hier dan ook maar ineens.

SPAIN'S SERGIO BUSQUETS TRIES TO PUNCH PITCH INVADER AFTER EURO 2012 WIN - YouTube

Als ie maar kan rellen, zelfs met wijvenslagen.

Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Andrs Iniesta Hij heeft besloten om zijn €300.000 die hij heeft gekregen voor het winnen van het EK te schenken aan de slachtoffers/getroffenen van de bosbranden in Valencia. Schitterend van hem.

De ploeg Valencia CF heeft ook besloten een benefietmatch te organiseren waarbij alle opbrengsten naar de getroffenen van de bosbranden gaat. Mooi initiatief en ik hoop dat ik zelf ook kan gaan.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Iniesta is gewoon de baas der bazen!

Na Kompany natuurlijk

iTrader
    0
    Zet die top 5'jes hier dan ook maar ineens.

SPAIN'S SERGIO BUSQUETS TRIES TO PUNCH PITCH INVADER AFTER EURO 2012 WIN - YouTube

Als ie maar kan rellen, zelfs met wijvenslagen.
    Vond bij Spanje sowieso Xavi, Jordi Alba, Casillas de beste spelers. Dan een tie tussen Ramos, Silva en Iniesta.

Over heel het toernooi gezien mogen van mij Pirlo en Gerrard er ook zeker bij.

Misschien verwacht ik teveel van Iniesta ofzo maar vond hem tegen Frankrijk en Portugal zwak en 2 slechte matchen is imo teveel om als beste speler van het tornooi gezien te worden Tenzij je de andere 4 natuurlijk veruit de beste bent maar dat was hij ook niet.

Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Xavi helemaal bovenaan plaatsen? Buiten de finale was die echt niet zo goed hoor.

Casillas, Ramos, Alba en Iniesta waren gewoon de besten.

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Dat denk ik ook. Silva hoort ook niet in de top 5, whatever zijn stats ook zijn. Ook al past hij niet volledig in die ploeg, Xabi vond ik ook goed dit tornooi.

iTrader
    0
    Dat denk ik ook. Silva hoort ook niet in de top 5, whatever zijn stats ook zijn. Ook al past hij niet volledig in die ploeg, Xabi vond ik ook goed dit tornooi.
    Nja, met Silva heb ik het ook een beetje moeilijk. Maar vond hem steeds de gevaarlijkste en leukste Spanjaard als hij op het veld stond, ook al past hij inderdaad niet echt in het systeem.

Xabi Alonso heeft inderdaad buiten zijn eerste match ook goed gespeeld, denk dat hij vooral ff moest aanpassen want bij Spanje heeft hij veel minder defensieve taken dan bij Real Madrid. Zelfde voor Busquets, eerste match was verschrikkelijk maar daarna een heel solid EK gespeeld.

DW
    DW is offline
    Member DW's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    .... speelden al 2x super in de poules. Op dat moment toonden ze dus echt wel in staat te zijn tot de eindoverwinning. ...
    Bwah, ze hebben op het EK 9/9 gehaald in de groepsfase maar ik vond ze nu niet echt overtuigend. Duitsland gaf steeds te veel weg in de verdediging. Tegen Portugal hebben ze gewoon geluk gehad dat de gelijkmaker niet gemaakt werd en tegen Nederland begonnen ze naar het einde toe ook serieuze steken te laten vallen.

Member
    iTrader
    0
    Duitsland kan dan ook niet pieken naar iets. 't is alles of niets bij die mannen. Ik zeg niet dat dit een slechte eigenschap is, maar je kan geen 6 matchen top spelen na elkaar, dat deden Spanje en Itali ook niet.

Member fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    wie heeft er nu gewonnen met de prono?

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Denk dat Booka het niet meer zag zitten

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    We hebben hem hier lang niet meer gehoord, als er maar weer niets met hem scheelt.

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Weblogs
    2
    Ik leef nog hoor. Ik ga proberen deze week alles nog uit te tellen en de winnaar bekend te maken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten