Wat is voor jullie nu de balans ? een keeper? een must have?
ben aant twijfelen eerlijk gezegd voor het opkomende seizoen![]()
Wat is voor jullie nu de balans ? een keeper? een must have?
ben aant twijfelen eerlijk gezegd voor het opkomende seizoen![]()
Moest het gratis zijn, zou ik het nemen![]()
Al de JPL matchen. Geen Spaans voetbal, geen CL voetbal.
't Hangt er dus van af wat uw voorkeuren zijn. Krotvoetbal uit de vaderlandsche competitie of 'pracht'voetbal uit Europa & Spanje.
Of als ge graag MLS & Russische compo ziet ==> Telenet
en ik zou voor een verdediger gaan![]()
geen spaans? hmm dat is wel kut, want barca real, valencia barca waren toch games die ik wilde zien![]()
Ik heb Sporting Telenet vooral voor de Premier League matchen.
heb belgacom opgezegt had het allebei
Ze hebben premier league, dus blijft zeker bij mij![]()
Wegens een gebrek aan Italiaans voetbal denk ik dat we het contract gaan opzeggen.
premier league en eigen competitie, meer moet da nie zijn.
PL en JPL zijn het belangrijkste voor mij dus we blijven het nemen.
Men zou wel dringend iets aan de prijs moeten doen. Er is kwaliteitsvermindering (Spaanse competitie + CL) en men krijgt Russisch, Amerikaans en Braziliaans voetbal (competities waar weinigen zitten op te wachten).
Men betaalt nog altijd evenveel voor minder kwaliteit. Men weet daar toch ook dat kwantiteit niet hetzelfde is als kwaliteit?
Ook voor mij zijn de PL en JPL de reden dat ik het neem.
voor de EPL en Ajax soms aan het werk te zien is het ideaal! Nu dat er nog meer belgen in Engeland spelen is het nog leuker natuurlijk. Ook pik ik wel eens een matchke uit de Juupkes League mee.
Ik ga dat ook pakken denk ik![]()
Nuja men werk betaald men fibernet dus die 20€ zal het niet maken.
ok mercie voor de input
Ik heb het nog voor de PL al twijfel ik sterk. Als het weeral week in week uit geilen op man city en chelsea zal zijn denk ik toch ook om het stop te zetten.
Interesseerd mij geen moer en vind een wedstrijd chelsea - wigan gewoon niet interessant, geef mij dan maar een stoke - everton ofzo (no offence naar de liefhebbers er van).
Voor mijn eigen ploeg moet ik het ook niet doen want ben toch zo goed als altijd verplicht van een stream te zoeken.
met het verliezen van spaans voetbal zullen ze toch wat meer PL uitzenden zeker?
Ik volg de premier league dus zeker houden. Alleen spijtig dat ze niet alle matchen kunnen uitzenden, zou echt geweldig zijn.
Spaanse competitie keek ik nooit buiten barca - real dus. Daar zal ik dan wel ne stream vo vinden![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)