Pagina 1 van 270 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5384
    Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)

Voetbaltransferthread '12 - '13: Buitenland (geen twitter-geruchten!)

2011-2012 is dead! Long live 2012-2013!

2011-2012 est mort! Vive 2012-2013!

2011-2012 ha muerto! Viva 2012-2013!

2011-2012 ist tot! Lebe 2012-2013!

etc..
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Even uit de wandelgangen:

De kans is zeker aanwezig dat Ezequiel Lavezzi volgend voetbaljaar niet meer in het shirt van Napoli te zien is. De aanvaller heeft een afkoopsom van 31 miljoen euro en als een koper met dat bedrag over de brug komt, vertrekt de Argentijn. “Hij is 27 jaar oud, hij mag zelf over zijn toekomst beslissen. Als iemand zijn afkoopsom wil betalen, mag hij vertrekken”, zegt Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis. (La Gazzetta dello Sport)

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Bloedsnel die kerel, altijd leuk om hem te zien counteren

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Benieuwd of het ons zal lukken om Joe Cole terug te halen maar vrees dat dit een njet zal zijn.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk Bekijk bericht
    Benieuwd of het ons zal lukken om Joe Cole terug te halen maar vrees dat dit een njet zal zijn.
    Kzou het niet erg vinden om hem te zien vertrekken

Crew Member
    iTrader
    66 (100%)
    Diego Lopez, topkeeper van Villareal, heeft net een contract ondertekend bij Sevilla. Eerste speler die Villareal dus verlaat.

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    Kzou het niet erg vinden om hem te zien vertrekken
    Welja echt een toekomst heeft hij niet bij jullie. Maar hij zal moeten inleveren om naar ons te komen en dat zie ik niet gebeuren.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Higuain wilt blijkbaar echt weg bij Madrid. Ze willen hem alleen niet laten gaan, wordt nog plezant.

Ze hebben daar dan al maar twee of drie echte Madridista's (ik zou zeggen Casillas/Ramos/Higuain) en nog slagen ze erin een coach aan te trekken die ligt te rellen met Casillas en Higuain buiten kan werken. Misschien nog wat Portugezen binnenhalen (hoewel ik toch eerder bij Kun blijf).

Member
    iTrader
    0
    Hopelijk vertrekt hij , ik ben dat Real Madrid behoorlijk beu maar van Higuain ben ik altijd fan geweest.

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Higuain wilt blijkbaar echt weg bij Madrid. Ze willen hem alleen niet laten gaan, wordt nog plezant.

(hoewel ik toch eerder bij Kun blijf).
    Wat Agüero ? Of ben ik nu totaal niet mee?

Raar toch dat hij Higuain kwijt wilt,het is nu niet dat ze veel diepe spitsen hebben. En zowat de enige speler bij Real waar ik nog op kan kijken.

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Neen. Het is andersom, niemand wilt Higuain kwijt op zich, Higuain wilt weg. Waarom? Te weinig speelminuten, ondergewaardeerd, Mourinho die andere dingen doet dan spelers van Madrid willen, etc. ...

Van Kun was al sprake vorig jaar, voor/tijdens/na zijn transfer naar City. Hijzelf wou eigenlijk ook naar Madrid maar Atletico wou niet verkopen aan hun om logische redenen. Dus een jaartje (of twee) stallen bij City aangezien die mannen toch alles kunnen betalen en het daar een duivenkot is. En nu hij die titelgoal voor City heeft gemaakt, lijkt het me ook nog een ideaal moment. Maar we zien wel, ik zou er alvast niet van verschieten.

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    m.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-05-23/nieuwe-wending-in-hazard-soap-city-haakt-af

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Neen. Het is andersom, niemand wilt Higuain kwijt op zich, Higuain wilt weg. Waarom? Te weinig speelminuten, ondergewaardeerd, Mourinho die andere dingen doet dan spelers van Madrid willen, etc. ...

Van Kun was al sprake vorig jaar, voor/tijdens/na zijn transfer naar City. Hijzelf wou eigenlijk ook naar Madrid maar Atletico wou niet verkopen aan hun om logische redenen. Dus een jaartje (of twee) stallen bij City aangezien die mannen toch alles kunnen betalen en het daar een duivenkot is. En nu hij die titelgoal voor City heeft gemaakt, lijkt het me ook nog een ideaal moment. Maar we zien wel, ik zou er alvast niet van verschieten.
    Owja,verkeerd gelezen.

Over Kun: Maar aan de andere kant zit hij nu wel vast aan een club die heel moeilijk gaat verkopen.En het lijkt mij alleen maar moeilijker nu hij ook nog eens die titelgoal heeft gemaakt.
    Het wordt weer een leuke transfer periode.

Trouwens staat Neymar nu echt vast? Dus na het wk 2014 dan? Lijkt me toch ook een rare constructie daar.
    Laatst gewijzigd door mp4me; 23 mei 2012 om 09:58

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Fixed

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mp4me Bekijk bericht
    Owja,verkeerd gelezen.

Over Kun: Maar aan de andere kant zit hij nu wel vast aan een club die heel moeilijk gaat verkopen.En het lijkt mij alleen maar moeilijk nu hij ook nog eens die titelgoal heeft gemaakt.
    Het wordt weer een leuke transfer periode.

Trouwens staat Neymar nu echt vast? Dus na het wk 2014 dan? Lijkt me toch ook een rare constructie daar.
    Dat is waar, maar Florentino is superman in dat soort zaken. Als die ECHT achter Kun zat vorig jaar, dan heetf die zeker afspraakjes gemaakt met City. En ik vermoed dat vorige zomer City nog steeds een minderwaardigheidscomplex had ten opzichte van Madrid, dus daar kunnen ze zich nog wel in de luren hebben laten leggen. Afwachten!

Ja, Neymar zal hoogstwaarschijnlijk wel van Barcelona zijn binnenkort. 2014 lijkt me te lang, deze zomer misschien net te vroeg. Persoonlijk denk ik dus volgend jaar, 2013. Ik ben al blij dat hij ondertussen blijft schitteren daar, ik ben niet echt een fan maar hij lijkt toch van een ander niveau dan Robinho te zijn. Ik begin stilaan te denken dat ie, op één of andere vreemde manier, bij 'de nieuwe stijl' van Barcelona zou kunnen passen.

Member
    iTrader
    0
    Ze willen hem daar gewoon graag in Brazilië houden met het oog op WK2014. Ik zie ze wel nog in dat opzet slagen , Neymar is daar ook een god dus zo erg zal hij het wel niet vinden.

Member
    iTrader
    2 (75%)
    Hazard zou naar verluidt een salaris van 240 000 euro per week eisen

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Volgens mij wil hij gwn naar man u en vraagt hij daarom aan man city een absurd hoog loon.

Member
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Volgens mij wil hij gwn naar man u en vraagt hij daarom aan man city een absurd hoog loon.
    Waarom ? Als hij naar Man Utd wil en zij komen met een voorstel af hoeft hij zich van City toch niets aan te trekken ?

iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Ja, want dat is zeker waar.

Pagina 1 van 270 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten