Pagina 6 van 270 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 5384
    Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    ? Wat is dat nu voor onzin, ben ik niet gewoon van u.
    't Is toch?
    Vorig seizoen was er al een hele heisa rond een transfer, dan blijft ie gewoon. Dit seizoen is het veel erger, en hij blijft er een showtje van maken. Hij ging toch na z'n laatste match bekend maken wie het wordt? Ik denk dat de Engelse supporters het ondertussen al wat beugehoord zijn. En als hij dan al die verwachtingen (die hij zelf ook schept) niet kan waarmaken, wordt ie keihard afgemaakt.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    In zijn verdediging, volgens mij heeft hij gezegd dat hij het ging zeggen op het einde van het seizoen. Ik spreek hem niet helemaal vrij, maar de pers heeft hier toch ook een groot aandeel in.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    't Is toch?
    Vorig seizoen was er al een hele heisa rond een transfer, dan blijft ie gewoon. Dit seizoen is het veel erger, en hij blijft er een showtje van maken. Hij ging toch na z'n laatste match bekend maken wie het wordt? Ik denk dat de Engelse supporters het ondertussen al wat beugehoord zijn. En als hij dan al die verwachtingen (die hij zelf ook schept) niet kan waarmaken, wordt ie keihard afgemaakt.
    Heeft dat blijkbaar zelf nooit gezegd. Waren geruchten gehoord van 'iemand uit zijn entourage'. Wat kan hij er aan doen dat de pers daar mee weg loopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Net alsof Arsenal bereid is zo'n bedrag neer te leggen voor Hazard... Is hun hoogste transfer fee ooit niet +- 15 mil (Arshavin)? En dan gaan ze nu 40 mil neerleggen voor Hazard + zijn hoge loon... Ik geloof er niks van.
    Reyes al vergeten?

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asmo Bekijk bericht
    Reyes al vergeten?
    Dat was toch veel minder?

José Antonio Reyes - Wikipedia, the free encyclopedia

The £10.5 million transfer fee was negotiated with top ups, depending on the success of Arsenal, which could have risen to £17 million.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Huh. Nu je het zegt. Ik kon hebben gezworen dat die nog niet zo lang geleden 30 miljoen uitgaven aan een speler.

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    't Is toch?
    die verwachtingen worden vooral gesteld door de pers en iedereen die hem zo zit op te hemelen uiteindelijk
    kdenk ni dat Hazard ooit gezegd heeft dat hem bij zijn nieuwe ploeg fkes de boel ging kapotspelen en allerhande titels winnen door jaarlijks meer dan 30 goals en assists te geven

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    36 (97%)
    Weblogs
    2
    Suarez staat kort bij een akkoord met Bayern?

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd mag Kalou nog komen, pikt toch af en toe zijn goaltje mee.
    Zou ons nog graag Benayoun zien terughalen van bij jullie maar vrees dat het financieel niet haalbaar zal zijn.

En om helemaal zot te doen: Carlos Tevez

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nu toch officieel:

Daily Star: Simply The Best 7 Days A Week :: Football :: Arsenal move for £32m Eden Hazard

The transfer fee won’t be the problem as Wenger had earmarked £30m for Borussia Dortmund star Mario Gotze before he decided to stay with the German champions.

But meeting Hazard’s wage demands will be a stumbling block. Even Manchester City were stunned by Hazard’s request for £200,000 a week.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Daily Star of wa? Dat is toch wel héél officieel.

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    idd hazard zelf heeft al meegedeeld dat hij pas bekend gaat maken bij welke ploeg hij zal spelen, na de interland Engeland - België

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    waar jullie nog aan twijfelen, City is zijn keuze...

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    waar jullie nog aan twijfelen, City is zijn keuze...
    hum hum, geld is zijn keuze. Anders zou ie al lang gekozen hebben. Nu is't wat verschillende topploegskes afgaan en daar z'n gewilde loon mededelen en dan hopen dat ze dat gaan willen betalen. Willen ze dat niet, dan zoekt ie er wel een ander. Wil niemand het betalen, dan verlaagt ie z'n prijs een tikkeltje, en gaat weer een rondje jobhoppen. Tot iedereen em beu is, en hij met hangende pootjes terug bij Lille aan de slag kan.

Vies ventje

Member gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Arsenal zal nooit het geld van de 2 manchesters en Chelsea ophoesten dus daar is echt 0% kans toe dat hij naar Arsenal gaat.

Denk dat het Manchester United word

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Arsenal zal nooit het geld van de 2 manchesters en Chelsea ophoesten dus daar is echt 0% kans toe dat hij naar Arsenal gaat.

Denk dat het Manchester United word
    Hazard zou een geweldige aankoop zijn omwille van:
    - natuurlijk zijn talent: hij is 4 keer beter dan onze nummer 10 en vleugelspelers en zal de ploeg veel sterker maken.
    - om onze reputatie te herstellen: als hij voor Arsenal boven die 3 andere clubs kiest, dan geeft dat een signaal af dat Arsenal ook financieel met de top kan concurreren.
    - Van Persie zal blij zijn.
    - de supporters zullen terug in het bestuur geloven: Al jaren verliest Arsenal zijn beste spelers en haalt geen waardige namen. Hiermee kan een positieve teken richting de supporters gegeven worden
    - commercieel: een Hazard zal op vlak van merchandising een enorme boost geven (net zoals Arshavin het deed) wat een deel van de kosten kan dekken.

Toch geloof ik niet dat we een kans maken. Gewoon alleen al omdat dit soort transfers niet bij Arsenal gebeuren. De enige reden waarom we een soort interesse hebben, is om onze naam bij die andere 3 te bevestigen.
    Nu wordt er gezegd: De grote vier uit de Engeland, nl. Utd, City, Chelsea en Arsenal hebben interesse in Hazard en heel de media noemt nu constant deze 4 ploegen. Arsenal bevestigt zich in deze rijtje en hierdoor worden ze eigenlijk gepromoot waardoor andere spelers overtuigen gemakkelijker kan gaan.

Het is eigenlijk een win-win situatie voor Arsenal: Mocht Hazard toch voor Arsenal kiezen, dan heb je een geweldige speler. Mocht hij voor een van de andere 3 kiezen, dan heb je een soort gratis reclame gekregen. Enige verliezers zijn de supporters in het tweede geval.

Van mijn part mag deze soap zolang uitblijven als het kan. Dan kan Arsenal eigenlijk voor Kagawa gaan en hem eerst proberen binnen te halen i.p.v. Hazard zodat eenmaal de andere ploegen niet Hazard konden halen, ook niet meer de optie hebben om Kagawa te kunnen halen. Anders verliest Arsenal nog deze speler ook omdat de andere ploegen beters aan te bieden hebben.
    Laatst gewijzigd door Mudi; 24 mei 2012 om 14:03

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Ik kan die geruchten dat Hazard nu +200k per week vraagt echt niet geloven. Ik snap niet dat jullie daar allemaal zo gemakkelijk in meegaan..
    (anders is het ook totaal niet logisch dat hij vorig jaar bij Lille bleef, ook al gingen anderen zoals Gervinho en Cabaye weg. Als het hem toch alleen om het geld te doen zou zijn)

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Ik kan die geruchten dat Hazard nu +200k per week vraagt echt niet geloven. Ik snap niet dat jullie daar allemaal zo gemakkelijk in meegaan..
    (anders is het ook totaal niet logisch dat hij vorig jaar bij Lille bleef, ook al gingen anderen zoals Gervinho en Cabaye weg. Als het hem toch alleen om het geld te doen zou zijn)
    Mss bleef hij juist daardoor. Wie had vorig jaar echt concrete interesse? City kocht Nasri, Man Utd had Young en Chelsea kocht Mata. Enkel Arsenal had interesse in hem en als hij vorig jaar naar Arsenal kwam, dan kon hij nooit boven de 100k eisen en zat hij daar voor minstens 5 jaar vast aan een "te lage loon".

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Goh ja daar heb ik ook over nagedacht, maar elke transferperiode hebt ge die "problemen" he. Arsenal/ManU willen Kagawa, City koopt altijd nieuwe toppers, Chelsea gaat dit jaar ook zwaar investeren.. in ieder geval, het lijkt me moeilijk te geloven dat hij enkel en alleen voor het geld kiest.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    hum hum, geld is zijn keuze. Anders zou ie al lang gekozen hebben. Nu is't wat verschillende topploegskes afgaan en daar z'n gewilde loon mededelen en dan hopen dat ze dat gaan willen betalen. Willen ze dat niet, dan zoekt ie er wel een ander. Wil niemand het betalen, dan verlaagt ie z'n prijs een tikkeltje, en gaat weer een rondje jobhoppen. Tot iedereen em beu is, en hij met hangende pootjes terug bij Lille aan de slag kan.

Vies ventje
    wtf

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten