Pagina 44 van 270 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 861 t/m 880 van 5384
    Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Al onze talenten trekken naar City, Chelsea en Man U.

Eens zien wie er allemaal gaat staan over een paar jaar van die -18 spelers. Januzaj, Bossaerts, Musonda allemaal in Engeland. Die ene Marnick Vermijl is ook compleet in de anonimiteit terecht gekomen...
    Dat was (lange adem) de neef van de toenmalige vriend van de zus van mijn toenmalige vriendin

Goed shotterke, maar tjah. Niet echt het niveau om in een topploeg te geraken. Dergelijke mannen moeten gewoon bij dezelfde ploeg blijven (Standard was het toen?) en uitgeleend worden op ergens bij godvergeten Lierse oid vaste man te worden.. Niet op jonge leeftijd naar een topploeg. Nu 20 jaar en doet een beetje mee met het 2de reserve team oid?

Member
    iTrader
    0
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind op 16-17-jarige leeftijd naar een Europese topclub trekken carričregewijs toch een behoorlijk domme beslissing.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind op 16-17-jarige leeftijd naar een Europese topclub trekken carričregewijs toch een behoorlijk domme beslissing.
    Waarom is het nu dom?

Het is altijd gemakkelijker om lager te vallen dan omhoog te klimmen. Als deze jongens 21-22 zijn en het nog niet hebben kunnen waarmaken, dan kunnen ze nog steeds naar mindere ploegen gaan. Kijk maar naar De Laet of Boyata. Beiden hebben het niet waar kunnen maken, maar dat betekent nog steeds niet dat deze spelers niet goed genoeg zijn om in de eerste klasse bij België te spelen. De Laet is vertrokken naar Leicester City die een subtopper is in de Championship en Boyata zal waarschijnlijk weer een uitleenbeurt krijgen of verkocht worden aan een PL ploeg.

Het feit is dat je nergens garantie hebt dat je het ver gaat schoppen. Als ze nu in België blijven of naar het buitenland gaan, ze moeten nog steeds hun uiterste best doen om een kans te maken om professional te zijn.
    It’s not easy being an Arsenal fan… but it’s easy to see why we love this team

Member
    iTrader
    0
    Als Papa Musonda morgen voor jouw auto de weg oversteekt, rem jij?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    maw europese topclubs hebben geen jeugd

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Chelsea? Jeugdwerking?

Als Musonda nu nog naar Barça of Arsenal was geweest, akkoord. Ik zou het even zuur vinden, maar ik zou er nog min of meer mee kunnen leven. Maar nu? Dit is puur voor het financiële.

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Als die spelers het slim aanpakken en merken dat ze het niet tot de A-ploeg gaan schoppen op 18-jarige leeftijd, dan keren ze toch gewoon terug naar België. Dan hebben ze een uitstekende opleiding genoten en zullen ze heersen in onze competitie om later de stap te maken naar een andere competitie.
    de ploeg moet hen nog laten gaan ook é

langs de andere kant is dat ook negatief voor onze belgische ploegen é... als de buitenlandse toppers al onze beste jeugdspelers komen wegplukken, hoeveel zullen er dan nog doorvloeien naar het eerste elftal?
    jeugdspelers die gewoon goed zijn (maar niet opvallend getalenteerd) zullen niet zo vlug hun kans krijgen aangezien men in de eerste ploeg vaak direct moet renderen... dus gaat men nog vlugger een hoop buitenlanders aantrekken
    Laatst gewijzigd door Re@V0r; 8 juni 2012 om 10:45
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mudi Bekijk bericht
    Waarom is het nu dom?

Het is altijd gemakkelijker om lager te vallen dan omhoog te klimmen. Als deze jongens 21-22 zijn en het nog niet hebben kunnen waarmaken, dan kunnen ze nog steeds naar mindere ploegen gaan. Kijk maar naar De Laet of Boyata. Beiden hebben het niet waar kunnen maken, maar dat betekent nog steeds niet dat deze spelers niet goed genoeg zijn om in de eerste klasse bij België te spelen. De Laet is vertrokken naar Leicester City die een subtopper is in de Championship en Boyata zal waarschijnlijk weer een uitleenbeurt krijgen of verkocht worden aan een PL ploeg.

Het feit is dat je nergens garantie hebt dat je het ver gaat schoppen. Als ze nu in België blijven of naar het buitenland gaan, ze moeten nog steeds hun uiterste best doen om een kans te maken om professional te zijn.
    Omdat ge vanaf uw 18 jaar meer gebaat zijt met speelgelegenheid. Tenzij ge een gigantisch supertalent zijt, is het voor uw volledige ontplooiing als voetballer mijns inziens gewoon beter dat ge u spelenderwijs ontwikkelt en zo telkens een stap hoger gaat voetballen. Als ge op uw 16e naar een topclub trekt, is de kans groot dat ge stappen zult (moeten) overslaan omdat ge gewoon amper kansen krijgt in het eerste elftal.

Lukaku is daar een goed voorbeeld van momenteel. Op zijn 18 jaar een veel te grote stap gezet en een gans seizoen gerot bij de reserven van Chelsea.

Uitlenen is daarvoor een oplossing, uiteraard. Maar das ook geen wondermiddel. En dan moet de speler zelf nog willen uiteraard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Want dat heb ik gezegd. Doet gij hier eigenlijk iets anders dan kinderachtige opmerkingen maken?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Want dat heb ik gezegd. Doet gij hier eigenlijk iets anders dan kinderachtige opmerkingen maken?
    Blijkbaar niet zeker ?

Maar opmerkingen over leeftijd zijn zo baard als de jaren 70.
    Hier volgens kenners zoals U en dergelijke is de tijd pas rijp op hun 70ste om naar topclubs te trekken.
    Als dat zo is waarom hebben die mannen dan nog jeugd nodig??? slaagt toch op niks zo kortzichtig denken.
    Ofwel puni??

Ge kunt niet vroeg genoeg gaan, zet ge 16 en ge kunt naar barca dan doet ge dat ongeacht uw slaag kansen, verbeteren is ook een mooie optie om te overwegen. En uw kansen nadien zullen ook wel in stijgende lijn zijn om in een betere schuif te liggen bij het onderhandelen naar clubs toe.

"Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind op 16-17-jarige leeftijd naar een Europese topclub trekken carričregewijs toch een behoorlijk domme beslissing."

En een domme beslissing is geen argument of motivatie achter uw mening.

en voor ge stijgert, interpreteer dit niet als een aanval, enkel discussie

Member
    iTrader
    0
    Barça is dan ook, samen met Arsenal, een van de uitzonderingen en een van de weinige topclubs waar jeugd effectief slag om slinger kansen krijgt.

Member
    iTrader
    0
    Premier League - Lewandowski 'set to join United' - Yahoo! Eurosport

Als het klopt dan loopt Dortmund gewoon leeg...
    psn: bardok-- BF3STATS
    komaan lierse!

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Barça is dan ook, samen met Arsenal, een van de uitzonderingen en een van de weinige topclubs waar jeugd effectief slag om slinger kansen krijgt.
    Dat is mss nu wel ook waar ja.

Member
    iTrader
    0
    Omdat ge vanaf uw 18 jaar meer gebaat zijt met speelgelegenheid. Tenzij ge een gigantisch supertalent zijt, is het voor uw volledige ontplooiing als voetballer mijns inziens gewoon beter dat ge u spelenderwijs ontwikkelt en zo telkens een stap hoger gaat voetballen. Als ge op uw 16e naar een topclub trekt, is de kans groot dat ge stappen zult (moeten) overslaan omdat ge gewoon amper kansen krijgt in het eerste elftal.

Lukaku is daar een goed voorbeeld van momenteel. Op zijn 18 jaar een veel te grote stap gezet en een gans seizoen gerot bij de reserven van Chelsea.

Uitlenen is daarvoor een oplossing, uiteraard. Maar das ook geen wondermiddel. En dan moet de speler zelf nog willen uiteraard.
    Zij moeten uitmaken wat het beste is voor hun. Ik denk nog altijd niet dat zulke stappen slecht uitkomen voor jeugdspelers. Het niveau bij de reserves/jeugdploegen in Engeland is vrij hoog. Ik kan je zelfs garanderen dat de reserves van Arsenal, Man Utd, Liverpool, Chelsea, Villa, ... gemakkelijk mee kunnen doen met de belgische competitie. En het is niet dat deze spelers geen speelgelegenheden krijgen. Zijn ze 18 jaar of ouder, dan kunnen ze uitgeleend worden aan een Championship ploeg of zelfs een EPL ploeg (als je echt een toptalent bent).

Maar red je het niet, dan nog staan er "grote" ploegen die je graag overnemen ondanks je mindere ontwikkeling.
    Arsenal
    Fran Merida naar Atletico Madrid
    Hĺvard Nordtveit naar Gladbach
    Nacer Barazite naar Austria Vienna en nu bij Monaco
    Oguzhan Ozyakup naar Besiktas

Chelsea
    Nemanja Matic naar Lissabon
    Jeffrey Bruma naar HSV
    Miroslav Stoch naar Fenerbahce
    Fabio Borini naar Parma en nu bij Roma
    Franco Di Santo naar Blackburn
    Scott Sinclair naar Swansea

En er zijn er nog veel meer die naar een minder bekende ploeg zijn vertrokken. Het feit is dat wanneer je als talent wordt gezien, je altijd ergens terecht komt ook al red je het niet bij een grote ploeg.

Als ze mij de keuze overlieten om een zo'n stap te maken of niet, dan zou ik nog geen moment treuzelen. Ik weet dat het veel moeilijker zou zijn om door te breken, maar misschien krijg je zo'n kans nooit meer.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het is echt niet zo dat de reserven van Engelse ploegen mee zouden draaien in de JPL. Misschien 1 of 2 ploegen die rijp genoeg zijn om hier aan degradatievoetbal te doen, de rest is een pak te licht.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Het is echt niet zo dat de reserven van Engelse ploegen mee zouden draaien in de JPL. Misschien 1 of 2 ploegen die rijp genoeg zijn om hier aan degradatievoetbal te doen, de rest is een pak te licht.
    Natuurlijk zonder de uitleenbeurten van hun talenten. Anders heb je wel gelijk dat het niet veel voorstelt.

Het is niet dat Belgďe veel voorstelt. Brugge kon nog niet eens van een 2de klasser over twee wedstrijden winnen en ze zijn tweedes geëindigd in de competitie.

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Championship > Reserveploegen hoor. In Duitsland bijvoorbeeld spelen de meeste U23 teams in 4e klasse (Regionalliga) en sporadisch springt er 1 naar de 3.Bundesliga zoals Dortmund II dit jaar. Voor de rest kunnen ze amper mee in de 3.Bundesliga en degraderen ze vaak na 1-2 jaar aangezien ze nooit met een vaste ploeg kunnen spelen en daarom minder op elkaar zijn ingespeeld. Toch ben ik voorstander van dit systeem
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bardok-- Bekijk bericht
    Premier League - Lewandowski 'set to join United' - Yahoo! Eurosport

Als het klopt dan loopt Dortmund gewoon leeg...
    Nie echt het gevoel dat United nog een spits nodig heeft. Hernandez kreeg dit seizoen al zo weinig kansen na da geweldige eerste seizoen, Welbeck is een toptalent en Rooney is de eerste speler op het wedstrijdblad. Ok Berbatov zal wel vertrekken maar met die aankoop van Kagawa denk ik dat we 4-2-3-1 gaan spelen en dan zijn drie spitsen wel genoeg.

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Barca wilt Eriksen . Ze willen 20milj + Tello als pasmunt gebruiken. Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft, zoals hij beloofd heeft en omdat ik net zijn naam op mijn shirt heb gezet .

Member
    iTrader
    188 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Barca wilt Eriksen . Ze willen 20milj + Tello als pasmunt gebruiken. Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft, zoals hij beloofd heeft en omdat ik net zijn naam op mijn shirt heb gezet .
    Nooit een naam op je shirt zetten. Voetballers zijn passanten...

Pagina 44 van 270 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten