Van al die namen is er maar 1 diepe spits: Torres.
Sturridge wil wel centraal staan maar vliegt elke keer naar de flank.
Van al die namen is er maar 1 diepe spits: Torres.
Sturridge wil wel centraal staan maar vliegt elke keer naar de flank.
Junior Hoilett was echt super bij Blackburn dit jaar!
Nog steeds geen bevestiging door Gladbach maar nu ik wat opgezocht heb hoop ik echt dat die jongen komt hoor.
Ondertussen hebben ze bijna een akkoord met de 19-jarige Zweedse rechtsbuiten Branimir Hrgota. Speelt momenteel in de Zweedse 2e klasse waar hij 7x scoorde in 10 wedstrijden. €800 000.
AC Milan gaat voluit voor Witsel - Nieuws | Voetbalkrant.com
Als ac Milan vorig jaar niet zo lang had getalmd hadden ze hem voor 8 miljoen kunnen hebben. Als ze hem nu willen, zullen ze een stuk meer moeten betalen.
Hrgota is voorgesteld maar nog geen Hoilett te bespeuren...
Hopelijk is wel alles al getekend en niet zo een gevalletje Sigurdsson ofzo, niet dat de situatie te vergelijken is maar heel wat Engelse ploegen kunnen opeens wakker geschoten zijn nu die overgang van Hoilett in lucht hangt. Zeker voor die belachelijk lage prijs, in mijn ogen is die man nu al een 10-voud waard. Hopelijk voor Gladbach komt er geen ploeg meer tussen de deal.
Want het is echt een goede speler: Snelheid, dribbel, best veel inzet voor een vleugelspeler, geen kapsones (voor zover ik weet), flair, creativiteit. Was voor mij zowat de revelatie dit jaar in de PL, scoorde en liet scoren. 800.000 euro, echt ongelofelijk...
Zijn vader en manager David Hoilett zei tegen Bild: "We zijn heel ver met Borussia Mönchengladbach. Maar niets is ondertekend. "
Dees komt niet goed![]()
kan misschien wel zijn, maar tfeit dat hij telkens scoorde is teken dat Hoefkens hem niet voldoende de baas kon é
al steekt Hoefkens hem 89 minuten in zijn broekzak en raakt hij er in de 90e minuut 1x voorbij en scoort hij de 0-1 zodat ze winnen... dan is het eerder de verdediger die faalt dan de spits lijkt me![]()
https://www.facebook.com/pages/Mathi...6451525?ref=ts
Anderlecht zou nog een mededeling moeten doen vandaag.
Al onze talenten trekken naar City, Chelsea en Man U.
Eens zien wie er allemaal gaat staan over een paar jaar van die -18 spelers. Januzaj, Bossaerts, Musonda allemaal in Engeland. Die ene Marnick Vermijl is ook compleet in de anonimiteit terecht gekomen...
Denk in feite dat dat niet slecht is voor die mannen. Kunnen ze op jonge leeftijd met het hoogste niveau kennismaken.
Ze worden daar veer volwassener denk ik. Daar worden die mannen ook meer met rust gelaten dan hier.
Das wel waar, maar ze komen in een grotere talent pool terecht en in de eerste ploeg geraken van één van die bovengenoemde plogen is weggelegd voor 1 op 50 jeugdspelers ofzo. Hoeveel van eigen kweek spelen daar? En laat staan dat we het dan over een consistente basisplaats hebben. Die tweeling van Man U heeft ook eeuwen moeten vechten voor hun plaatsjes en ze staan er nog steeds niet altijd.
Daarnaast is het ook een dik feit dat de reservencompetitie van Engeland gelijk is aan Belgische tweede-derde klasse ofzo. Daar leert ge niet veel bij imo.
Laatst gewijzigd door Cpt. Kablammo; 7 juni 2012 om 20:47
nja, hopen dan dat hij niet in de anonimiteit verdwijnt... is toch een groot talent blijkbaar, dus alweer ideaal voor de nationale ploeg moest hij doorbreken![]()
Die ploegen trekken elk jaar zo een 5-6 spelers bij leeftijdscategorie aan, 9/10 van de 'supertalenten' die daar naar toe gaan bereiken nooit iets. Of jawel, als ze een beetje spaarzaam zijn kunnen ze met de poen die ze verdienen nog wel een jaar of 30 verder. Zou toch geweldig zijn mocht Anderlecht nu zijn vader ontslaan als materiaalman?