Pagina 34 van 359 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 510 van 5384
    Approved 9-lifer ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik vraag me eigenlijk af hoeveel er al eens naar Hazard zijn trofeeënkast heeft gekeken.
    2x na elkaar Frans Belofte van het jaar, in de 2 daaropvolgende jaren Frans Speler van het jaar, kampioen en beker met Lille, vorig jaar Europese -21 speler van het jaar (in de laatste 10 jaar zie je daar oa Rooney, Ronaldo, Benzema, Robben, Fabregas, ...).

Hij moet het natuurlijk nog allemaal bewijzen, maar hij verdient toch wat meer krediet dan sommige hem hier geven. Als hij voor het geld had gekozen, dan was hij al minstens een jaar vroeger weggegaan bij Lille. Ik denk ook niet dat die olieclub uit Manchester zoveel minder zal geboden hebben.
    Bij Chelsea is hij naast Mata de meest creatieve speler en acht ik zijn speelkansen ook groter in dan bv bij gelijk welke club uit Manchester
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Member Spacid's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Hazard heeft de juiste keuze gemaakt.
    Het is toch logisch dat hij meer bij Chelsea zou spelen dan bij Manchester?
    En dan ook het team rondom hem gaat bij Chelsea redelijk nieuw zijn en aan hem willen aanpassen, bij United zou hij moeten luisteren naar Rooney en andere vastbenoemden, da is ni evident ze.

En al da gezever over kiezen voor het geld... fuck zeg houdt er is over op, ge kent die mens nieens.

Approved 9-lifer caoimhin's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Laat Kagawa maar naar United komen, daar zullen we meer aan hebben dan Hazard.
    Statistieken nooit over competities heen vergelijken.
    If I agreed with you we'd both be wrong.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesdude Bekijk bericht
    Kagawa is volgens Kicker rond met United. 15 miljoen euro.
    Indien waar: verstandige en goede transfer van Ferguson!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jecht Bekijk bericht
    Ik zie echt totaal niet in waarom Hazard en Rooney niet in 1 team zouden kunnen spelen.

Dat is zo'n drogreden waar Filip Joos ook al mee afkwam. Rooney is absoluut niet de reden dat Hazard niet naar United gaat.
    Weet jij wel hoe United speelt? Op de flank hebben die daar weelde met Young, Nani en superspeler Valencia. Natuurlijk zou hij daar ook spelen, omdat Ferguson roteert. Maar vast in de basis staan, neen... En als Ferguson met 2 spitsen speelt, dan is dat Rooney samen met Welbeck of Hernandez. Waar ga je Hazard droppen? Juist ja!
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Grappig hoe sommigen hier denken te weten hoe ze zelf zouden omgaan moesten ze zo'n monsterbedragen aangeboden krijgen .

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Ik hoop nu echt dat Malouda weg gaat, Bosingwa & Kalou normaal gezien wel. Sturridge & Marin dan als reserve
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

Member Mau5's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Malouda wou vechten voor zijn plaats maar met Marin,Mata,Hazard,Sturridge & zelfs De Bruyne zal hij wel snel zijn mening herzien
    Chelsea FC - Rc Genk - Honda Repsol
    PSN: Maus148

Member gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Indien waar: verstandige en goede transfer van Ferguson!

Weet jij wel hoe United speelt? Op de flank hebben die daar weelde met Young, Nani en superspeler Valencia. Natuurlijk zou hij daar ook spelen, omdat Ferguson roteert. Maar vast in de basis staan, neen... En als Ferguson met 2 spitsen speelt, dan is dat Rooney samen met Welbeck of Hernandez. Waar ga je Hazard droppen? Juist ja!
    Hazard achter Rooney? Rooney kan perfect als spits spelen, hij heeft zelfs zijn beste seizoen gekend als spits in 09/10... Rooney is niet goed alleen in de spits met een diepliggend speelmaker à la Gerrard achter hem maar Hazard heeft veel minder de killer 25 meter pas in hem en dribbelt liever en speelt daarom dichter bij de spits in de punt.
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Laat Kagawa maar naar United komen, daar zullen we meer aan hebben dan Hazard.

Eden Hazard: 192 apps, 50 goals and 30 assists. Shinji Kagawa: 198 apps, 86 goals and 45 assists.
    Not sure if serious

Jij weet toch dat die statistieken van Kagawa schijn zijn!!! Hij heeft zijn eerste drie jaar in de tweede klasse in Japan gespeeld waarbij hij 50 doelpunten en 30 assistsen gaf in 115 wedstrijden.

En dat wil je dan vergelijken met een speler die zijn debuut maakt bij een top 5 competitie en zijn team werkelijk naar een titel heeft geloodst en dit jaar op zijn eentje Lille voor CL heeft gekwalificeerd.

Ik zeg niet dat Kagawa slecht is en het is een geweldig aankoop voor Man Utd, maar je redenering trekt op niks.
    It’s not easy being an Arsenal fan… but it’s easy to see why we love this team

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Hazard achter Rooney? Rooney kan perfect als spits spelen, hij heeft zelfs zijn beste seizoen gekend als spits in 09/10... Rooney is niet goed alleen in de spits met een diepliggend speelmaker à la Gerrard achter hem maar Hazard heeft veel minder de killer 25 meter pas in hem en dribbelt liever en speelt daarom dichter bij de spits in de punt.
    Rooney speelt achter de diepe spits, enkel en alleen omdat hij ook werkt en het middenveld mee versterkt wanneer nodig. Dat scheelt een pak als ge tegen een driemansmiddenveld moet spelen.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    iedereen zit daar zo op te zagen dat hij voor het geld zou gekozen hebben... en dan nog?
    het is zijn job uiteindelijk é... als jij van bepaalde bedrijven een aanbieding zou krijgen waarmee je een gigantische hoop meer kan verdienen door identiek hetzelfde werk te doen als nu, zou jij dan kiezen voor diegene die het minst biedt?

al die spelers en coaches in arabische landen zitten daar ook ni voor het mooie weer... of kijk naar Eto'o, die was nog maar 30 en praktisch opt hoogtepunt van zijn carrière en ging al naar Rusland om poen te scheppen terwijl em gerust nog enkele jaren kon meedraaien in de Serie A om achteraf poen te kunnen scheppen in zo'n land
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Approved 9-lifer Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap die "verontwaardigde" reacties niet van supporters als een voetballer voor het geld kiest. Zelf zou quasi iedereen bij het kiezen van een nieuwe job een beslissing maken op basis van het loon & de positie die een bedrijf aanbiedt. Voor voetballers is dat niet anders.

Hazard is nog maar 21, het bedrag is mss overdreven maar als de markt dat wil betalen moet ge het doen. Hazard had het gewoon wat slimmer moeten spelen en zijn mond houden (en in zijn hoofd denken ik pak Chelsea omdat ... ) en wat diplomatischer ermee omgaan. Voor de rest denk ik als er 1 van onze Duivels kan slagen in Engeland (naast Kompany & Fellaini) is hij het wel.
    Carpe diem.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mudi Bekijk bericht
    En dat wil je dan vergelijken met een speler die zijn debuut maakt bij een top 5 competitie en zijn team werkelijk naar een titel heeft geloodst en dit jaar op zijn eentje Lille voor CL heeft gekwalificeerd.
    Top 5 competitie? Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en Brazilië hebben bij mijn weten nog steeds sterkere competities dan Frankrijk.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Top 5 competitie? Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en Brazilië hebben bij mijn weten nog steeds sterkere competities dan Frankrijk.
    Je had moeite om tot aan een 5de te komen zeker?

Member Mutlee's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Brazilie, lol.

Pagina 34 van 359 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten