Paul Scholes zou graag nog een jaartje komen uitbollen in Gent naar het schijnt.
Lijkt wel een leuke transfer van Gent! Ook al heeft hij bij Fulham amper speelminuten gekregen, de kerel is jong en heeft toch de jeugdelftallen van Tsjechië doorlopen. Wat heeft hij nog gekost?
Voor hoeveel zou Remacle nu eigenlijk gekocht zijn? In de krant las ik een artikel met De Witte waar ze toch zeggen dat ze meer uitgaven dan we van Gent gewoon zijn..![]()
Rond het miljoen waarschijnlijk voor Remacle en zo'n 500k voor Gecov.
500k voor Gecov is dan wel weer geen geld.
AA Gent heeft toch wel een heel mooi transferbegeleid de laatste jaren.
Zijn broer heeft hier toch al gespeeld? Bij Lokeren dacht ik.
Standard en Brussels zo blijkt.
Uro
Kende gij die Romelus?
Lijkt me aan het shirt te liggen dat te wijd is.
Duchâtelet kwaad op Anderlecht - HLN.be (voor wat er van aan is natuurlijk)
...
Standard is overigens het team dat tot nu toe al het meest uitgegeven heeft. Met Frédéric Bulot (Caen, 2 miljoen), Astrit Ajdarevic (Norrköping, 1,7 miljoen), Dudu Biton (Wisla Krakow, 800.000 euro), Yohan Tavares (Beira-Mar, 800.000 euro), Eiji Kawashima (Lierse, 600.000 euro) en Danny Verbeek (Den Bosch, 250.000 euro) hebben de Rouches al meer dan zes miljoen gespendeerd. Marvin Ogunjimi is op leenbasis overgekomen.
Prijs-kwaliteit bij Club
Dan lijkt Club Brugge het op basis van kwaliteit-prijsverhouding beter gedaan te hebben. Jim Larsen, Jesper Jörgensen, Mémé Tchité, Ivan Trickovski en Bart Buysse komen de blauw-zwarte rangen versterken voor 'slechts' 5,25 miljoen euro.
Ook Genk gaf al 5 miljoen uit. Vooral Gorius toonde zich met twee miljoen een dure vogel. Monrose, Koulibaly en Edomwonyi maken het plaatje compleet.
Windstil op Anderlecht
Gent hield het voorlopig eerder bescheiden, ondanks het vertrek van sterkhouders à la Ljubijankic, El Ghanassy, Smolders, Coulibaly en Jörgensen. De meest in het oog springende transfer is daar Jordan Remacle, die voor 1,5 miljoen euro overkomt van OHL.
Bij Anderlecht blijft het pas echt windstil. Voor Cyriac legde Herman Van Holsbeeck twee miljoen op tafel, maar daar blijft het vooralsnog bij. De Saoedi-Arabische verdediger Osama Hawsawi kwam gratis, de uitgeleende Tomasz Kaminski keerde terug als doublure van Proto. Het blijft dus wachten op het vertrek van Suarez, Biglia en/of Juhasz om schot in de zaak te krijgen.
Als die clausule in zijn contract staat, heeft het toch weinig zin om eerst met de ploeg te onderhandelen? De prijs stond vast, dan lijkt het mij ook vrij logisch dat ze in dat geval eerst de speler contacteren.
De clausule kwam er pas in na gesprekken met Anderlecht. Cyriac (& Bayat) heeft vorig jaar zijn contract verlengd en die clausule er laten in zetten. Daar doelt RD op.
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat RD doelde op de transfer die er nu gekomen is.
sporza: Geeraerd: "Enige ploeg zonder aanvallers"
Ouch, ziet er niet zo leuk uit voor Waasland-Beveren.
Sonck precies nog altijd even kieskeurig, denkt die nu nog echt een betere ploeg te vinden?
lol:
De werkloze elf
Doel: Yves Ma-Kalambay (KV Mechelen)
Verdediging: Anthony Vanden Borre (RC Genk) Gill Swerts (Feyenoord) Mark De Man (Hasselt) Peter Van der Heyden (Beerschot)
Middenveld: Tom De Mul (Sevilla) Stanley Aborah (Vitesse) Thomas Chatelle (Anderlecht)
Aanval: Emile Mpenza (Neftchi Baku) Wesley Sonck (Lierse) Stein Huysegems (Lierse)
Invallers:
Mohamed Sarr (RC Genk)
Alpha Ba (AA Gent)
Roy Myrie (AA Gent)
Gonzague Vandooren (Lierse)
Floribert Ngalula (OH Leuven)
Ibrahim Salou (OH Leuven)
Tomasz Radzinski (Waasland-Beveren)
Wel een artikel van vorige week dit laatste, Vandenborre heeft die ondertussen in Spanje getekend?
~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 @ 1520mhz - HD 6870 1GB - 5.0TB
~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Obsidian 650D - Logitech Illuminated + Corsair M60 - Win8 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
~ My Deals: 9lives.be: 228(100%), eBay: 121(100%), 2dehands.be: 5(100%)
Dat ploegske is wel zo slecht nog niet.
En dat heeft 0-4 op hun doos gekregen van Kortrijk zeker?
En VDB, ik denk dat het nooit verder is gekomen dan gesprekken.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)