Ze drukken hetzelf![]()
Ze drukken hetzelf![]()
Hint: 5 van de grootste CEO's van België zitten in het bestuur
Ge moogt hem hebben. Zijt ge de eerste drie jaar niks mee als je wilt meedoen voor de titel.![]()
De enige jeugdspeler verkopen die meekan met het eerste elftal, slim!
Mag van mij ook weg, totaal geen meerwaarde
Mag gerust vertrekken van mij. Veel te matige speler. Alleen jammer dat we weeral een Belg zien vertrekken..
Gentenaars horen in Gent hé![]()
Die is geboren in Gent man, niet altijd Wikipedia geloven!
Nog een Belg verkopen.![]()
Oke de jeugd van Club is niet zo super, maar dat is dan ook geen reden om middelmatige spelers te houden. Goeie zaak van Club.
Niet zo super? Zeg maar gerust ronduit zwak.
Hoeveel in België opgeleide spelers hebben ze daar eigenlijk nog? Want er moeten er toch steeds een stuk of 8 in de selectie zitten dacht ik.
Tjah moesten wij in Brussel spelen en niet het godvergeten Brugge konden we ook wat meer talentjes binnenrijven. Zoals ze zeggen op iedere huis/bouw/renovatie programma.
LOCATION LOCATION LOCATION
Mja, Van Acker, goeie jongen en speelde ook heel sterk onder Koster tijdens de play-offs 2010-2011. Maar dit seizoen amper mogen spelen, Zimling/Blondel zijn veel beter op zijn positie. En uitlenen, tja, dat is zoals Anderlecht. 20 spelers uitlenen, hopen dat er eentje het ergens goed doet, die het seizoen erop terugroepen. 3 matchen laten spelen en die verzeilt weer in de b-kern.
Verkopen voor een bedragje dan maar!
In other news:
https://twitter.com/goalGary/status/212191335485145089
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
geen twitter geruchten nemesis!
En al lang lorre
Ik heb het echt wel voor VA maar hij moet natuurlijk spelen hé. Ik zou toch één jaartje proberen uitlenen en dan zien als hij eens en vol jaar, wekelijks gaat spelen.
Maar zal vrees ik hetzelfde verhaal worden als al die andere jeugdspelers van Club die nu overal in (West-)Vlaanderen verspreid zitten. Relatief goed, maar te min voor de top. (Capon, De Mets, Maton, ...)
Het is geen gerucht hoor, het staat ook al op de site van Standard: Site officiel du Royal Standard de Lige - Nouvelles - Lire
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)