Daar zeg je nog zoiets.. Het grote Amerikaanse talent.
Verkast naar Mainz maar geen idee waar die nu uithangt.
EDIT: Blijkbaar nog bij Mainz, staat tussen de spelers van hun U23 team.
Vydra, Scepo & Kruska is nu niet bepaald lang geleden hé.
Braziliaan = Cleber?
Maazou is niet terug naar CSKA, die is nu al terug uitgeleend aan Le Mans in de Ligue 2. En hij verkommert daar niet echt zoals iemand hier zei, hij maakt zelfs af en toe een goal. Le Mans heeft juist de promotie gemist.
Daar zit nog een oude bekende: Idir Ouali (ex-Moeskroen) en die doet het daar ook zeer degelijk. Basisspeler, publiekslieveling en scoort regelmatig voor een flankspeler.
Bojinov zit nu bij Lecce, is verhuurd door Sporting Lissabon. Daar had hij de concurrentiestrijd verloren van Van Wolfswinkel en was uitgespuwd door de supporters van Lissabon. In een of andere match eiste hij een penalty op van de vaste strafschopnemer en trapte die prompt het stadion uit.
Bedankt, had er meer van verwacht eigenlijk. Ik was wel lichtjes fan van hem.
Kent er iemand trouwens Julius Aghahowa - Wikipedia ? Op mijn eerste CM 00/01 was hij een absolute heerser, maar zit blijkbaar nog bij Shaktar Donetsk.
Nog zo eentje: Archie Thompson![]()
Archie Thompson, de man van de 13 doelpunten tegen de B-ploeg van Amerikaans-Samoa.
Speelde toch deftig in Lierse vond ik persoonlijk. Speelt bij Melbourne Victory.
Kim Grant, Marc Ford, Ibrahim Tankary?
Mutu? (nr99)
Zalige middevelder, naar Anderlecht vertrokken en nooit gespeeld door omkoopschandaal.
Ik denk dat het zo zat, weet het niet meer zeker.
edit: Of was het Mitu?
Meteb
En Sheldon: ik weet dat wel, maar die heeft toch amper gespeeld dit seizoen dan?
Hoe is het eigenlijk nog met Mbo Mpenza en Aruna Dindane?![]()
Ljubojevic zit in Roemenie.
Mbo Mpenza heeft nog bij het griekse Larissa gespeeld maar is al op pensioen ondertussen.
Aruna is/was in Qatar poen gaan scheppen.
Hoe heette die negerspits van Club brugge nu weer? Had nog een belangrijk doelpunt gemaakt tegen een topploeg in de champions league begin jaren 2000 denk ik?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)