Lol, 'k sta voorlopig laatste
Alé, da denk ik toch, ben 59e.
Lol, 'k sta voorlopig laatste
Alé, da denk ik toch, ben 59e.
Met 8punten nog gene vette. Maar vandaag komt Robben, Eriksen, Gomez en Neuer in actie
![]()
Goed begonnen hier. 47 punten en 3e wereldwijd... Niet slecht!![]()
Ah gij zijt dat met Dzagoev (c)![]()
Ksta m'n laatste![]()
Ff een vraagje. Ik heb bv Eriksen en Robben in mijn ploeg, als ik die nu wissel voor een reservespeler die vandaag moet spelen, krijg je dan iets van strafpunten ofzo? Of ik kun je gewoon na elke match gewoon wisselen en transfers doen zoveel je wilt?
vrij wisselen, maar je verliest de punten van Robben en Eriksen
Je krijgt wel maar één gratis transfer per speeldag, elke bijkomende transfer kost 3 punten.
Momenteel 2de op 9lives, 3de in België en 110 overall. Not bad.
serieus ? dat denk ik niet hoor. De punten blijven namelijk toch bij 'overal' behouden, zelfs na de wissels.
Iemand enig idee of je tijdens de speeldag van kapitein kan veranderen ? zelfde principe als spelers wisselen zoals hierboven
Die gratis transfer hoe doe je die ? isdat via dia wilcard ?
En hebben andere mensen ook zoveel problemen met in te loggen op die website ? overbelasting ofzo
Op drie na of zo hebben al uw spelers dan ook al gespeeld, Poepoei.
Ge krijgt enkel punten voor spelers die op de laatste speeldag op het veld staan, die op de bank tellen niet meer mee (ook al zouden die er meer hebben).
Die gratis transfer kunt ge na de eerste speeldag doen, ge zult dat wel zien bij de transfertab. Wildcard moet ge nemen als in de KO-fase half uw ploeg eruit ligt bijvoorbeeld.
Dus eigenlijk kunt ge iedereen opstellen en gewoon kijken wie de meeste punten heeft voor de laatste match morgen, die snel opstellen en dan is het goed?
Neen, want ge kunt geen speler meer wisselen eens ge die op de bank hebt geknald + de deadline is voor de laatste match uiteraard.
Dus eerst de spelers opstellen die als eerste moeten spelen en de spelers die later op de speeldag moeten voetballen, zet ge op de bank. Als de eerste spelers niet presteren, wisselt ge die voor uw bankspelers. Bij die wissel verliest de eerst opgestelde speler zijn waarde voor die speeldag en brengt die dus niets meer op!
ja ? mijn broer heeft gewisseld gisteren en die had 3 punten, nu op de bank maar 0. Tgeen dat gij zegt klinkt wel logisch en zo zal het waarschijnlijk wel zijn.
merci voor info
ik ga al 1 wissel mogen doorvoeren. Heb pederson van denemarken, die zal wsl niet veel aan spelen toekomen. D8 dat die erwel zou inkomen voor bendtner.
Jordi Alba captain gemaakt, je weet nooit
Van Persie heeft de verwachtingen niet ingelost gisteren!
Ik kan hier maar niet inloggen. Resend password geprobeerd en daar gebeurt ook gewoon niets.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)