Ge kunt een gewisselde speler niet meer wisselen dus neen. Gewisselde speler = punten kwijt voor die speeldag.
Serieus legertje Fantasynaabs hier zeg.![]()
Ge kunt een gewisselde speler niet meer wisselen dus neen. Gewisselde speler = punten kwijt voor die speeldag.
Serieus legertje Fantasynaabs hier zeg.![]()
volgens mij wel..
edit: niet dus
Ge kunt een gewisselde speler nog wel wisselen, indien hij nog niet gespeeld heeft
Dus een speler die al wel gespeeld heeft eraf halen, blijft die speeldag op uw bank plakken![]()
Ik heb ook Pilar, beter als captain gepakt. Tenzij Lewandowski er vanavond 2 binnen legt
Zullen Gomez en Van Persie weer starten vanavond? Beide staan in m'n elftal, en wie van de twee ik dan als kapitein zou aanstippen is evenzeer de vraag.
beiden zullen wel spelen
gisteren dramatische speeldag achter de rug met lewandowski, kherzakov, chech en kadlec
Gisteren met 2 spelers weer 15 punten gehaald, nu in het totaal op 66 punten.
28 punten gescoord gisteren.![]()
Schweini heeft hier lekker veel puntjes opgeleverd!
We zitten met ne fanboy!!
En Gomez scoort heerlijk![]()
Hehe, ik dacht al dat Kevin Gavin den '9lives Gavin' was... Bij deze, mijn team noemt Bufsteak Friet. Voorlopig plaats 425 op 541336 voor mij... Wooohoew
Aha, rafiki!![]()
Ik heb ook deelgenomen aan die fantasy league (wel niet de 9lives league) en vind het wel lachen.
'Probleem' voor vanavond is wel dat ik maar een speler heb die daadwerkelijk gaat spelen (M. Olsson). En kan sowieso geen free transfers meer doen. Is het dan aan te raden om drie punten op te offeren en een spits in te brengen die vanavond wél speelt? Dacht aan Shevchenko, Ibrahimovic of ne goeie Fransoos (?).
Oh ja, waarom kan ik niet kiezen wie van mijn team ik kapitein maak? Momenteel kan ik enkel kiezen uit Olsson en Pletikosa.
a) Geen free transfer doen, die is toch pas in werking de volgende speeldag.
b) Ge kunt enkel iemand kapitein maken die nog moet spelen.
c) Lees de regels van het spel eens grondig.![]()
Marginaal slecht bezig, dus de wildcard gebruikt om de helft van mijn team te vervangen.
Ik had ook 2 verdedigers en een keeper in de eerste 11 staan die nooit meespeelden, niet moeilijk dat ik zo weinig punten haalde.
Ik ben opgeklommen naar de 11e plaats in de 9lives league, ik kom van plaats 62 ofzo na de eerste ronde, dus kan niet klagen![]()
Eerste week 30 punten en nu 52
Wildcard heeft al opgebracht. Kzit al in de top 50 van de 9lives league nu!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)