Pagina 5 van 252 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 5021
    Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik zeg gewoon dat het de meest achterlijke opstellingen ooit zijn, is dat iets verkeerd?
    De formatie die ik daar heb gequoted, bevat 3 spelers die louter defensief mogen denken. De twee er voor, die denken redelijk defensief maar zullen meer dan alleen verdedigen en opkuisen. Denkt ge nu echt dat zo'n opstelling kan werken? Als je daar op een EK wil spelen, krijgt ge gemakkelijk 3-4 goals in uw kas.

Om daar nog aan toe te voegen: Witsel op een flank zetten, werkt langs geen kanten. Hazard naast een spits zetten is denk ik ook niet zijn beste plek. Die moet toch de actie beginnen maken van de flank of achter de spitsen. Mirallas speelt volgens mij ook op de flank, en heeft zich nog nooit kunnen bewijzen bij de Rode Duivels. En die heeft al heel wat kansen gekregen. Van mijn part mag De Camargo voorin gezet worden. Hij is de enige die het degelijk heeft gedaan bij de kansen die hij kreeg.
    Superbia In Proelio

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Euhm de enige die het goed heeft gedaan bij de kansen die hij kreeg was Ogunjimi.. de rest was allemaal niet hoogstaand.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    ...
    Lol, kalmeer eens. Sffs zit het hier weer in de peutertuin
    Klagen is makkelijk op een coach, maar als er geen alternatief is, haalt het niet veel uit.
    Vind het wel triest dat ge even moet uithalen op mijn fout gebruik van een hyphen. Dacht dat ge een objectief iemand waart, maar wordt me toch duidelijk dat ge toch ook soms graag op de man (coach, poster) speelt.

Mignolet stond toen intermittent in de doel in Sunderland en moest nog wat bewijzen. Keuze was misschien te laat gemaakt, maar is makkelijk achteraf altijd. Ik ben niet PRO-Leekens zoals ge wel vermoedt, maar gewoon niet al te happig om zomaar iemand met de grond gelijk te maken, terwijl er geen deftig alternatief is. Mja, gelukkig zijn hier sommigen toch succesvolle voetbal-tactici om dat wel te doen .

Ah ja, ik vind het ook eigenlijk dat GL op die sporadische trainingen per jaar in staat zou moeten zijn om het karakter of de volwassenheid van zijn spelers te verbeteren. Moet kunnen! Wat een loser!

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Ik zeg gewoon dat het de meest achterlijke opstellingen ooit zijn, is dat iets verkeerd?
    De formatie die ik daar heb gequoted, bevat 3 spelers die louter defensief mogen denken. De twee er voor, die denken redelijk defensief maar zullen meer dan alleen verdedigen en opkuisen. Denkt ge nu echt dat zo'n opstelling kan werken? Als je daar op een EK wil spelen, krijgt ge gemakkelijk 3-4 goals in uw kas.

Om daar nog aan toe te voegen: Witsel op een flank zetten, werkt langs geen kanten. Hazard naast een spits zetten is denk ik ook niet zijn beste plek. Die moet toch de actie beginnen maken van de flank of achter de spitsen. Mirallas speelt volgens mij ook op de flank, en heeft zich nog nooit kunnen bewijzen bij de Rode Duivels. En die heeft al heel wat kansen gekregen. Van mijn part mag De Camargo voorin gezet worden. Hij is de enige die het degelijk heeft gedaan bij de kansen die hij kreeg.
    Voila, argumentatie is al wat zinniger in een post om een subjectief oordeel te geven over iets objectief.

Member
    iTrader
    0
    zoals eerder gezegd, als ge met 3 verdedigers wilt spelen moeten de MR en ML de kwaliteiten van een Gillet of AVB hebben, misschien Chadli nog als ML want die speelt onder Georges toch meer als een back dan een winger

3-4-2-1 aka Napoli's systeem

-------------------GK-----------------------
    -----Kompany - Vertonghen - Vermaelen------
    Gillet ---- Witsel ------ Fellaini ------ Pocognoli
    ----------Hazard -----De Bruyne--------
    ------------------spits----------------

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Automatismen zijn niet onbelangrijk, dus benteke - vossen zou ik wel zien zitten eigenlijk.

Lukaku zou niet eens mogen opgeroepen worden, maar bon je kan zo al verwachten dat het wel gaat gebeuren ..

----------Benteke/Decamargo - Vossen/Mirallas
    --------------------------Fellaini/Dembele
    Mertens/De Bruyne--------------------------Hazard (actie maken en naar binnen komen)
    -----------------------------Witsel / Defour
    Vermaelen/Vandamme- Vertonghen - Kompany - Alderweirld/Odoi
    ---------------------------Mignolet/ Courtois
    Laatst gewijzigd door Eagle`; 12 mei 2012 om 19:16
    <LexiC> schoon kettingske

Do you want to go on an internship abroad? ask me how, AIESEC can make it happen !

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Lol, kalmeer eens. Sffs zit het hier weer in de peutertuin
    Klagen is makkelijk op een coach, maar als er geen alternatief is, haalt het niet veel uit.
    Vind het wel triest dat ge even moet uithalen op mijn fout gebruik van een hyphen. Dacht dat ge een objectief iemand waart, maar wordt me toch duidelijk dat ge toch ook soms graag op de man (coach, poster) speelt.

Mignolet stond toen intermittent in de doel in Sunderland en moest nog wat bewijzen. Keuze was misschien te laat gemaakt, maar is makkelijk achteraf altijd. Ik ben niet PRO-Leekens zoals ge wel vermoedt, maar gewoon niet al te happig om zomaar iemand met de grond gelijk te maken, terwijl er geen deftig alternatief is. Mja, gelukkig zijn hier sommigen toch succesvolle voetbal-tactici om dat wel te doen .

Ah ja, ik vind het ook eigenlijk dat GL op die sporadische trainingen per jaar in staat zou moeten zijn om het karakter of de volwassenheid van zijn spelers te verbeteren. Moet kunnen! Wat een loser!
    Op welk alternatief hebt ge het nu eigenlijk? Het staat hier vol (al dan niet dwaze) suggesties, Leekens zélf heeft al een alternatief met twee spitsen geprobeerd, ... alternatieven genoeg.

Persoonlijk denk ik overigens wel dat een coach van een nationaal team een impact kan hebben op zijn spelers. Niet zo zwaar als die van een club, maar wel voor zijn eigen matchen. Maar daarvoor hebt ge wel een straffe meneer nodig. Leekens is dat niet genoeg, vrees ik. Ge gaat mij niet vertellen dat ge als coach een hele week uw spelers inpepert naar voor te trekken, ze vanachter gaan blijven bijvoorbeeld. Als ie dat niet kan (wat toch wel blijkt) dan mag hij beschikken want dan is hij niet geschikt voor die functie.

Ik ben vrij objectief hoor, maar dat is een pest hier op het forum: Engels gebruiken maar dan op een foute manier. Dus ik dacht even helpen!!! Intermitterend is het Nederlanse woord trouwens.

Verder zie ik geen antwoorden in uw post. Buiten die mentaliteit beantwoordt ge enkel het Mignoletgedeelte enigszins, maar daar geeft ge eigenlijk toe dat de keuze te laat gemaakt is. Wat met de rest? Twee spitsen? CB's volharding enzovoort?

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ach komaan, Bailly stond al lang te falen en iedereen behalve Leekens had dat door omdat Bailly "uitstraling" had.
    When I am King, you will be first against the wall.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Op welk alternatief hebt ge het nu eigenlijk? Het staat hier vol (al dan niet dwaze) suggesties, Leekens zélf heeft al een alternatief met twee spitsen geprobeerd, ... alternatieven genoeg.

Persoonlijk denk ik overigens wel dat een coach van een nationaal team een impact kan hebben op zijn spelers. Niet zo zwaar als die van een club, maar wel voor zijn eigen matchen. Maar daarvoor hebt ge wel een straffe meneer nodig. Leekens is dat niet genoeg, vrees ik. Ge gaat mij niet vertellen dat ge als coach een hele week uw spelers inpepert naar voor te trekken, ze vanachter gaan blijven bijvoorbeeld. Als ie dat niet kan (wat toch wel blijkt) dan mag hij beschikken want dan is hij niet geschikt voor die functie.

Ik ben vrij objectief hoor, maar dat is een pest hier op het forum: Engels gebruiken maar dan op een foute manier. Dus ik dacht even helpen!!! Intermitterend is het Nederlanse woord trouwens.

Verder zie ik geen antwoorden in uw post. Buiten die mentaliteit beantwoordt ge enkel het Mignoletgedeelte enigszins, maar daar geeft ge eigenlijk toe dat de keuze te laat gemaakt is. Wat met de rest? Twee spitsen? CB's volharding enzovoort?
    Waar zou ik dan op moeten antwoorden? Ge haalde 2 punten aan, dewelke ik opnieuw had besproken en daarna haalde ge Chili en dat hyphen-teken aan.

Volwassenheid is een subtielere nuance als enkel aanvallend of verdedigend spelen vrees ik, mijn beste . Maar dat ontdek je wel als je niet altijd even mijn "Nederlanse" woordgebruik kan corrigeren.
    Ik zeg inderdaad dat er nu wat mag uitgeprobeerd worden. Het zijn nu eenmaal friendlies voor iets. Nu is daar de tijd voor.

Het alternatief voor Leekens zelf btw.

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Ben net met ne braziliaan aant praten.. die praat gewoon vlotjes mee over transfernieuws van Vertonghen / Hazard / Lukaku / Dembele / Witsel en dergelijke.. zotjes, we zijn goed bezig. Tot hij vroeg als we voor het EK gekwalificeerd zijn....
    C55H104O6

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Je had gewoon ja moeten zeggen. In mijn wereld doen we mee op het ek. We zitten in een groep met Spanje, Italië en Ierland.

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    ja da's ne goeie.. nee ma kga zien als ik in 2014 nie terug kan gaan naar Brazilië.. damn hoe zalig zou dat zijn. Soit ik ga daarover ophouden want ik krijg kippenvel maar dat interesseert niemand hier.
    C55H104O6

Member
    iTrader
    0
    Een betrouwbare en eenvoudige 4-2-3-1 lijkt me de beste optie momenteel:

----------- Benteke/de Camargo

Hazard------Dembele/De Bruyne------Mertens

---------Fellaini/Defour---Witsel/Defour------

Vermaelen---Vertonghen---Kompany----Alderweireld

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De Camargo? Komop zeg. Die wil ik nooit nog in een RD truitje zien.

Lukaku moet opgeroepen worden om hem bij de groep te houden, maar laat die maar in de tribune voor mijn part.

-------------------Mirallas
    ----------Hazard - Dembele - Mertens
    ---------------Fellaini - Witsel
    Lombaerts - Vermaelen - Kompany - Alderweireld
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-męmes.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Zoals Weebl ook zei, De Camargo heeft het vérre van slecht gedaan op die paar kansen die hij kreeg. Zou voor mij nu eerste keus zijn alleen in de spits

Member
    iTrader
    0
    Lukaku speelminuten geven zou niet terecht zijn. Ik zou liever Mirallas
    Ik ben. Jij bent. Hij is. Wij zijn. Jullie zijn. Zij zijn.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou nu toch gewoon opteren voor het duo Vossen-Benteke. Hoewel Genk donderdag echt zwak was tegen Club, vond ik hun samenspel echt sterk.

Gaan voor die 4-4-2 met ruit Zors, en laat de flanken voor wat het is!

Courtois
    Odoi-Kompany-Vertonghen-Pocognoli
    Defour
    Fellaini-Witsel
    Dembele
    Vossen-Benteke

hupla
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Erg weinig creatief vermogen. En geen Hazard in de ploeg is een no go natuurlijk.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Dat leekens maar eens begint gewoon met alle spelers gewoon op hun vertrouwde positie bij hun club te plaatsen. Geen Vertonghen als LB. Zet die dan gewoon op de bank. Er is niks beters op dit moment dan Vermaelen - Kompany. Spijtig dan voor vertonghen maar zo is het nu eenmaal. Op LB zou ik dan eerder pocognoli zetten, een echte LB. En naar het schijnt is Daems ook wel goed bezig en is hij bovendien kapitein bij monchengladbach. Waarom dan niet? Een CV zomaar omscholen tot back is niet echt rendabel. Daarvoor zijn de backs toch te belangrijk in een 4-3-3 imo. Vooral positioneel kan alles ineenvallen als die zich positioneel niet kan plaatsen. Als noodoplossing kan je nog Lombaerts gebruiken want die heeft bij Gent toch als LB gespeeld, niet?

En als RB hetzelfde verhaal: een echte RB aub en geen CV omgeschoold tot RB. Leekens wil gewoon de beste namen op papier als veldbezetting. Als het moet zie ik hem nog in staat fellaini als diepe spits uitspelen om hem er toch maar op te zetten
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Daems heeft zo goed als afscheid genomen van de nationale ploeg. Jarenlang genegeerd ondanks zijn constante niveau in de Bundesliga.

Filip Daems: "Nooit nog Rode Duivel"
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Pagina 5 van 252 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten