Pagina 4 van 252 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 5021
    Member disturbed_mind's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Op het gigantische risico om afgeschoten te worden hier:

---------Lukaku/Mirallas--Hazard---------
    --Mertens---Witsel/Dembele----?????----
    ----------Defour--Vertonghen---------
    Vermaelen--Kompany--Alderweireld
    --------------Courtois------------------

Met Hazard achter de spits uiteraard.

De vraag blijft wie de rechterflank onder zijn hoede moet nemen... Dembele heeft weer eens bewezen dat hij (net zoals zovelen) beter centraal fungeert...

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Legaer?

Member hstone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    -----------Vossen----Mirallas---------

Debruyne------Hazard-------Dembele

------------Fellaini-----Witsel---------

Vertonghen--Vermaelen---Kompany

--------------Courtois-----------------

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol @ mensen die Dembele op de flank zetten of Witsel op de 10 durven plaatsen.

Dembele fungeert niet deftig op de flank in dit elftal, Witsel is te sloom met bal aan de voet en te zwak op doorsteekpasses om op de 10 te spelen. Een 10 moet als pivot kunne fungeren, bal aan de middencirkel krijgen en in één tijd een spits loszetten met een pass. Dat is De Bruyne zijn specialiteit, niet die van Witsel. Witsel is handig als er langzaam naar voor wordt gegaan of als er moet geïnfiltreerd worden bij laterale passes in de 16.

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disturbed_mind Bekijk bericht
    ..
    Fellaini is sowieso titularis dus schrap Defour/Vertonghen maar. Witsel op de 10.. balletje onder zijn voet (x10) en dan een pas geven, nee .

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De Bruyne op de flank werkt ook niet.

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Rode Duivels halen het EK niet omdat ze het simpelweg niet waard waren. Tijdens de campagne zijn Mignolet en Courtois pas fatsoenlijk op het keepers toneel gekomen. Vermaelen was 1,5 seizoen gekwetst en Vertonghen stond nog niet waar die nu blijkbaar staat. De backs en de spitsen zijn altijd een probleem geweest en zijn dat nu nog steeds. De kern speelde bij momenten gewoon te onvolwassen (gemiddelde leeftijd van 24-26 something) en stond er niet op de cruciale momenten (Uit in Turkije, thuis tegen Oostenrijk, thuis tegen Turkije, uit in azeri-land).

Daarnaast als je de ploegen en prestaties van al de belangrijke spelers bekijkt dan stond niemand waar die nu staat. Op huidig moment staan zelfs nog steeds maar 3 spelers te spelen bij een CL waardige topploeg (VanBuyten, Vermaelen, Kompany). De rest lijkt klaar voor het hoogste niveau maar moet het nog steeds bewijzen (Witsel, Hazard, Fellaini, Dembele, Vertonghen, zelfs De Bruyne en Mirallas)

Of je kan de easy scape-goat beschuldigen en "GL buiten" roepen zonder enig fatsoenlijk alternatief. Zal veel uithalen.

Dit wordt de ultieme zomer voor de Belgen qua transfers en naar mijn mening zijn ze werkelijk vertrokken vanaf september.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Lol @ mensen die Dembele op de flank zetten of Witsel op de 10 durven plaatsen.

Dembele fungeert niet deftig op de flank in dit elftal, Witsel is te sloom met bal aan de voet en te zwak op doorsteekpasses om op de 10 te spelen. Een 10 moet als pivot kunne fungeren, bal aan de middencirkel krijgen en in één tijd een spits loszetten met een pass. Dat is De Bruyne zijn specialiteit, niet die van Witsel. Witsel is handig als er langzaam naar voor wordt gegaan of als er moet geïnfiltreerd worden bij laterale passes in de 16.
    Allemaal zeer waar.
    Maar waar zet je dembele en De Bruyne dan? Gewoon als alternatief houden voor respectievelijk het middenveld of Hazard? Of zou gij opteren om Hazard naar de flank te halen en De Bruyne op 10?

Mja, valt alleszins nog af te wachten hoe De Bruyne evolueert volgend jaar op het hoogste niveau. Is in elk geval heel beloftevol en misschien wel de man van dé pas die we toch eigenlijk nog nodig hebben bij de RD.

Met al die centrale middenveld-weelde en die zieke backs, is inderdaad een 3-5-2 mogelijk nog het beste.

Member wiiim's schermafbeelding
    iTrader
    0
    -----------Mirallas----Hazard---------

Mertens------Dembele-------Witsel

------------Fellaini-----Dufour---------

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Ja, deze opstelling of variaties erop zou heel leuk zijn om eens te proberen.
    Ik zou wel nog iets meer aanvallend willen doen met Witsel en/of Fellaini.
    Nu gaat ge wel akkoord met een 3-5-2. En nog geen jaar geleden zat ge hier zwaar af te geven toen ik dat poneerde als opstelling. Draaien met de wind heet zoiets

Best grappig trouwens dat mensen Mertens & Hazard in staat zien om een enkele flank te bevolken Daarvoor hebt ge echt een type Vandamme voor nodig en zo iemand hebben we niet aan beide zijden. Dan kunde misschien asymetrisch spelen, zoals Juventus

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiiim Bekijk bericht
    -----------Mirallas----Hazard---------

Mertens------Dembele-------Witsel

------------Fellaini-----Dufour---------

Jezus, jullie beseffen toch dat dit de meest achterlijke opstellingen zijn ooit he?
    En een tweedeklasser zou ik al zeker niet gaan opstellen.

Member mdconcept's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Das Fußball Portal über die Fußball Bundesliga und Transfergerüchte Forum - Nationamannschaften - transfermarkt.de

en ordenen op gesamtwert :-p
    onze fifa ranking verschilt enorm met onze ranking volgens transferwaarde...

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Rode Duivels halen het EK niet omdat ze het simpelweg niet waard waren. Tijdens de campagne zijn Mignolet en Courtois pas fatsoenlijk op het keepers toneel gekomen.
    Zever, Mignolet speelde al in de EPL voor de kwalificatie voor dit EK begon. Er was iemand zo stom om hem niet te laten spelen bij de nationale ploeg.
    Vermaelen was 1,5 seizoen gekwetst en Vertonghen stond nog niet waar die nu blijkbaar staat. De backs en de spitsen zijn altijd een probleem geweest en zijn dat nu nog steeds. De kern speelde bij momenten gewoon te onvolwassen (gemiddelde leeftijd van 24-26 something) en stond er niet op de cruciale momenten (Uit in Turkije, thuis tegen Oostenrijk, thuis tegen Turkije, uit in azeri-land).
    Ah ja, en die volwassenheid erin krijgen moet ge de coach niet aansmeren of wat? Dat is net één van zijn hoofdactiviteiten, en zoals ge zegt, daar faalde hij.

Geen backs, denkt ge dat andere ploegen geen problemen hebben om een goed systeem te vinden? Als ge geen backs hebt, vindt ge blijven knoeien met 4 CB's in de verdediging dan geweldig van de coach? Waarom probert ie niets anders? Zoals Nemmy hierboven zegt, nu is 3-5-2 ineens wel goed? Waarom doet Leekens dat dan niet? Waarom blijft hij aanmodderen in de aanval als een andere tactiek wel goals opleverde?
    Daarnaast als je de ploegen en prestaties van al de belangrijke spelers bekijkt dan stond niemand waar die nu staat. Op huidig moment staan zelfs nog steeds maar 3 spelers te spelen bij een CL waardige topploeg (VanBuyten, Vermaelen, Kompany). De rest lijkt klaar voor het hoogste niveau maar moet het nog steeds bewijzen (Witsel, Hazard, Fellaini, Dembele, Vertonghen, zelfs De Bruyne en Mirallas)
    Ja en dan? Kijk eens naar die mannen van Chili op het WK. Niemand kende daar veel spelers van en toch speelden die geniaal. Topcoach natuurlijk, het verschil met België. Die coach ontwikkelde die spelers ook, iets wat bij België ook ontbreekt.

Of je kan de easy scape-goat beschuldigen en "GL buiten" roepen zonder enig fatsoenlijk alternatief. Zal veel uithalen.
    Scapegoat. Eén woord, ik zie u hier altijd veel Engels gebruiken maar ge moet het toch eens correct leren gebruiken.

Het is geen zondebok, hij draagt gewoon veel verantwoordelijk zoals hierboven gezegd. Bij de meeste ploegen vliegt zo een lul zonder verwezenlijkingen gewoon buiten. In België krijgt hij een contractverlenging en wordt hij nog verdedigd ook. Daarbovenop worden goede spelers hier nog wat gedist om de coach buiten schot te houden, triest.

mtm
    mtm is offline
    Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spacid Bekijk bericht
    Een non-argument?
    Gast het is een vriendenmatchke en Lukaku speelt bijna elk weekend mee met de reserven.
    Hebt gij al ooit een reservenmatch gezien in Engeland? En weet gij hoe die competitie is opgedeeld? Ge speelt evenzeer tegen reservenploegen van Championship en League One clubs. Dat is geen matchritme opbouwen want ge speelt niet tegen tegenstanders met het niveau van de PL of zelfs de Belgische JPL. Jammer dat de meesten denken dat, omdat het de jeugd is van Chelsea, het niveau ineens zo superhoog ligt.

En ja het is een vriendenmatch. Maar laten we er vooral niet serieus mee bezig zijn, we willen immers niet op een tornooi geraken... De ploeg moet nu gebouwd worden en we moeten niet wachten tot Lukaku terug in vorm geraakt. Als hij ergens een club vindt waar hij op niveau kan spelen, zal hij zijn plaats wel terug afdwingen.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Hebt gij al ooit een reservenmatch gezien in Engeland? En weet gij hoe die competitie is opgedeeld? Ge speelt evenzeer tegen reservenploegen van Championship en League One clubs. Dat is geen matchritme opbouwen want ge speelt niet tegen tegenstanders met het niveau van de PL of zelfs de Belgische JPL. Jammer dat de meesten denken dat, omdat het de jeugd is van Chelsea, het niveau ineens zo superhoog ligt.
    Ik heb onlangs een match vd reserven gezien tussen Chelsea en United. En dat niveau was echt ontzettend laag. Denk dat een ploeg als Anderlecht of Brugge dat zonder veel moeite opzij zet. Dus inderdaad, ik zou niet al te trots gaan roepen dat Lukaku elke week bij de reserves mag spelen, want volgens mij ligt dat niveau daar meestal erg laag. Lukaku moet bij een 'echte' ploeg spelen vooraleer hij bij de RD mag spelen, zo simpel is het.

Member Spacid's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Maakt mij ni uit op welk niveau er daar bij de reserven wordt gespeeld. Als Chelsea hem al laat invallen op Anfield en volgens iemand anders hier zelfs volgende match in de basis laat staan, dan kan een invalbeurt van ogharme 10min op een vriendschappelijke match van de Rode Duivels toch ook wel zeker...

Waarom zou de ploeg nu moeten gebouwd worden als we op het einde van de zomer 10x meer weten? Als Lukaku niet uitgeleend wordt dan staat hij ook niet in de basis bij de RD, gaat die invalbeurt begin juni dan zo een ramp zijn voor de vorming van de ploeg? Ik dacht het niet
    Laatst gewijzigd door Spacid; 12 mei 2012 om 18:00

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik opteer toch ook het liefst om spelers die in vorm zijn/een pak wedstrijdritme hebben op te stellen.
    De nationale ploeg is geen liefdadigheidsinstelling hé, als je niet speelt bij je club vind ik zelfs dat een selectie moeilijk te rechtvaardigen is.

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    ..
    Hey Gavin,

wacht he.. wacht! Wacht!

Hier:
    Spoiler:

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Nu gaat ge wel akkoord met een 3-5-2. En nog geen jaar geleden zat ge hier zwaar af te geven toen ik dat poneerde als opstelling. Draaien met de wind heet zoiets

Best grappig trouwens dat mensen Mertens & Hazard in staat zien om een enkele flank te bevolken Daarvoor hebt ge echt een type Vandamme voor nodig en zo iemand hebben we niet aan beide zijden. Dan kunde misschien asymetrisch spelen, zoals Juventus
    Klopt, ik heb mijn mening herzien. Is ook niet fout vind ik om een mening te herzien. Ik wil het nu eens "geprobeerd" zien. Niet opeens mee uitpakken in een belangrijke kwali-match (wat toen wel het punt was, als ik het me herinner), maar in een friendly zeker.
    De backs falen gewoon te hard en Vertonghen zijn waarde kan niet meer naast gekeken worden. Daarnaast is duidelijk dat er in het centrale offensieve middenveld met Hazard/Dembele/De Bruyne zeker een extra pion kan gebruikt worden. Hazard en De Bruyne speelde voordien altijd op de flank. Witsel en Fellaini die ik aanvankelijk meer naar voor wou zien, kunnen dan iets verdedigender spelen om de 3 verdedigers te helpen.
    Enige nadeel is dat die verdedigers zelf niet gewoon zijn om een 3-5-2 positie te spelen...

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Jezus, jullie beseffen toch dat dit de meest achterlijke opstellingen zijn ooit he?
    En een tweedeklasser zou ik al zeker niet gaan opstellen.
    De moderator is weer heel gemodereerd bezig, hoor .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten