Pagina 105 van 252 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.081 t/m 2.100 van 5021
    Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    het is toch al langer bekend dat de accustic op de heizel op geen zak trekt...

Member
    iTrader
    0
    Ze mogen veel vaker uitwijken naar Sclessin vind ik, op de Heizel heb je nooit het gevoel dat het publiek effectief achter je staat..

Member shadowstep0705's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Ze mogen veel vaker uitwijken naar Sclessin vind ik, op de Heizel heb je nooit het gevoel dat het publiek effectief achter je staat..
    Mja Sclessin is dan weer niet zo centraal gelegen. Heyzel is makkelijk te bereiken ook, vlak naast de ring.

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heizel is tof van sfeer rondom het stadion etc, maar binnen het stadion suckt!

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door João Bekijk bericht
    Je hebt absoluut gelijk dat een 4-3-3 duidelijk niet werkt, maar ik zou het liefst een 5-3-2 is proberen. Drie centrale verdedigers en twee flankverdedigers, dan twee verdedigende middenvelders (één stofzuiger, één balrecuperator), een echte nummer tien en twee spitsen. Lijkt redelijk verdedigend, maar ik zou het wel zien zitten.
    Nee, 5-3-2 hebt ge weer sowieso twee dikke zwakheden op de flank. Spelers die daar noch in hun vel zitte nverdedigend, noch aanvallend. De enige die daar kunnen spelen zijn Chadli en Van Damme imo. Als daar een van de twee uitvalt, valt heel het systeem in duigen. En het voetballend vermogen op het middenveld zou daar echt onder lijden. In mijn 3-5-2 hebben we het materiaal om de counters op te vangen telkens én om druk te kunnen zetten terwijl onze aanvallers in positie gaan staan.

Member Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat aanvallende spelers als Dembélé/Chadli/Mertens op de flank zetten wanneer je met een 3-mans verdediging speelt niet realistisch is. Mensen hier hebben echt geen benul dat de zwakheden van een 3-mans verdediging meestal de ruimte achter de flankspelers is en uw centrale verdedigers die daardoor veel te uitgestrekt gaan spelen, daarom dat je nooit zulke spelers daar mag zetten en dat de enige mogelijke opties voor België AVB, Gillet en Pocognoli zijn want ze moeten aanvallend ook nog wat uit de voeten kunnen.

iTrader
    0
    Dembele is verdedigend een van de beste rode duivels. Chadli kan die taak ook perfect vervullen. Bovendien schuift een van uw centrale middenvelders altijd naar de flank waar de bal is bij balverlies.

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb de wedstrijd eens herbekeken op tv en het was toch minder dan ik op het eerste zicht dacht. Veel te steriel en laag tempo. En zodra de concentratie even weg is bij de duivels is het bijna altijd een tegendoelpunt. Dat was zo bij de 0-1 en bij de 2-2.
    Decamargo was wel echt archislecht, snap sowieso niet waarom hij werd opgesteld. Kan niet mee met de drie lichtvoetige aanvallers rond hem. Volgens mij zou een benteke of lukaku als hij zou spelen dat een stuk beter kunnen.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je met een 3 man wil verdedigen dan moet Vanden Borre altijd op de rechterflank staan.

iTrader
    0
    VDB is een dikke vette gok wel he. Die kerel kan waanzinnig voetballen als hij wilt en kan met gemak de beste RB van België zijn, maar hij kan ook waanzinnig staan sucken en counters weggeven. Die zou ik enkel durven opstellen na het tonen van foto's waar ik zijn moeder onder schot hou. Dat is het enige dat die zijn kopje er bij kan houden.

Member
    iTrader
    0
    Lukaku dolt ondertussen rustig voort https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...32267515_n.jpg

Member Pilatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asmo Bekijk bericht
    Als je met een 3 man wil verdedigen dan moet Vanden Borre altijd op de rechterflank staan.

waarom vanden borre altijd aanhalen, heeft al kansen genoeg gekregen en ze niet gegrepen, daar heb ik nog liever iemand met meer inzet en ploeggeest daar staan dan iemand waar je niet op kan rekenen

Member Spacid's schermafbeelding
    iTrader
    49 (98%)
    Ik denk dat we het niet bij de formatie moeten zoeken maar bij de striktheid en de tactiek van de trainer. Enkel een goede, strenge trainer kan bv een Fellaini of Witsel commanderen dat ze achter moeten blijven als de ene naar voor mee is, of looplijnen erinrammen, of die nonchalance uit het spel zetten.

1 Kompany is niet genoeg om het laatste te verwezenlijken. Vertonghen zou er ook altijd mee op moeten staan. Of Hazard zou meteen leiderschapskwaliteiten moeten tonen... lol

mtm
    mtm is offline
    Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alhoewel de Pseudo zijn post naar de peutertuin is gezet, heeft hij wel overschot van gelijk. Als je met 3 achteraan wilt spelen, heb je nog steeds backs nodig die verdedigen. Ze kunnen in aanvallend opzicht gewoon wat hoger op de flank gaan staan en bij de omschakeling moeten ze steun krijgen uit het middenveld.

En Kablammo, er is nog altijd een verschil tussen aanvallend wat druk zetten, daar een bal afpakken of een pas onderscheppen versus op iemand verdedigen die een één op één wil aangaan op de flank. Ik wil Dembélé eens zien verdedigen tegen een echte winger. Daar moet ge ten eerste al positioneel heel sterk zijn. En ik wil het wel eens zien als Fellaini daar de positie moet overnemen. Een echte winger loopt die lange slungel zo voorbij.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Approved 9-lifer caoimhin's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    VDB is een dikke vette gok wel he. Die kerel kan waanzinnig voetballen als hij wilt en kan met gemak de beste RB van België zijn, maar hij kan ook waanzinnig staan sucken en counters weggeven. Die zou ik enkel durven opstellen na het tonen van foto's waar ik zijn moeder onder schot hou. Dat is het enige dat die zijn kopje er bij kan houden.
    Een dode vrouw onder schot houden zal niet veel opbrengen vrees ik.

Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    VDB is gewoon niet gemaakt om op de RB te spelen. Zijn beste wedstrijden waren ook steeds als rechtsmidden.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pilatus Bekijk bericht

waarom vanden borre altijd aanhalen, heeft al kansen genoeg gekregen en ze niet gegrepen, daar heb ik nog liever iemand met meer inzet en ploeggeest daar staan dan iemand waar je niet op kan rekenen
    Bij de Rode Duivels heeft hij toch nog maar amper teleurgesteld?

Ik zeg gewoon dat als je met 3 man achteraan speelt dat je dan iemand nodig hebt die 90 minuten lang de flank bestrijkt. Dan is VDB daar de meest logische keus voor.

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    VDB is intrinsiek toch sowieso beter dan Odoi.
    Alderweireldt is wel een betere speler dan de beide, maar heeft niet de kwaliteiten van een back.

Idem op links met Pocognoli (imo). Aan Lombaerts weten we wel wat we hebben (een goeie backup) had daarom liever Poco eens zien spelen op links.

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Pocognoli is een betere back dan Odoi, dus ik snap niet waarom hij niet wordt opgeroepen en odoi wel. Ik zou dan Pocognoli op links zetten en alderweireld op rechts. Als we met odoi op rechts gaan spelen tegen Engeland...

Member wiiim's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een 4-3-3 lijkt mij toch nog het beste zolang we geen deftige backs hebben, maar dan wel met 2 controlerende middenvelders (Fellaini en Defour) i.p.v. enkel Fellaini. En haal Witsel is van het veld, is in mijn ogen een nummer tien en daar hebben we Hazard al. En Chadli moet altijd spelen, heeft veel werkkracht en wilt mee verdedigen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten