Pagina 5 van 175 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 3488
    Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    Hoefkens in beroep
    Nu heb ik zin om een blik quotes boven te halen van de afgelopen weken. Elke club gaat gewoon in beroep als het hen goed uitkomt. Fuck die fair play: van de eerste tot de laatste. Meestal krijg je 2 speeldagen voor een rode kaart. 1 speeldag vind ik het minimum. Je moet ook rekenen dat Hoefkens niet eens voor de bal ging maar enkel de speler wou neermaaien langs achteren. Is zelfs gevaarlijk, een tijd geleden opperde men nog dat een tackle langs achter altijd rood zou worden. Kan zijn dat dat nog altijd geldt, weet het niet.
    Ik vind het niet slim van hem. Met of zonder Hoefkens, Anderlecht moet het thuis afmaken. Als Brugge verliest wacht men op Genk een zeer beladen duel voor plek 2. Ik zou eerder voor die match dan gaan.
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member theelement's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door warcraft3 playe Bekijk bericht
    Ik vind de PO een meerwaarde

De neutrale supporter heeft ook alleen maar baat bij de PO. Iedere speeldag van de PO staan er topwedstrijden op het programma. Dat de ploegen niet meer top zijn kan het systeem niets aan doen.
    Ga ik niet mee akkoord

Voort voetbal moeten ze het niet doen. Is gewoon de spanning van al die positiewissels in de rankschikking die het nog interessant maakt en dat is het enigste.

en in reguliere competitie kijk ik nog naar verslagen van andere ploegen, nu boeien die mij van POII geen zak
    Ps3: HooK_BE Xbox:Hookbe89
    www.movieera.com
    Movies worth watching (1990-2012)

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    nja, iemand langs achter neermaaien zonder oog voor de bal lijkt mij nog altijd heel gevaarlijk. Zo te zien niet voor iedereen.
    Kom hé, het is niet alsof Hoefkens Smolders daar weg maaide. Gewoon verkeerd ingeschat, en het was zelf nauwelijks een rode kaar waard, al kon je hem wel geven. Maar een bijkomende schorsing was gewoon niet nodig.

En het valt al zeker niet te vergelijken met wat onze goede vriend Wasyl heeft uitgestoken.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    doe ik ook niet... Ik zeg gewoon dat een rode kaart met 1 speeldag rechtvaardig is omdat het niet alleen neerhalen is van een doelrijpe kans, maar eigenlijk ook wat gevaarlijk kan zijn. Als hoefkens pakweg smolders wegduwde of een schouderzet zou gegeven hebben, tot daar aan toe. Maar zijn sliding langs achter vol op de man vind ik toch nog vrij gevaarlijk en daarom vind ik dat hij sowieso 1 speeldag extra zou moeten geschorst worden.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member
    iTrader
    17 (95%)
    Lol hoefkens zijn uitsluiting is wel straf genoeg, niet zeveren he pina.
    S

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    doe ik ook niet... Ik zeg gewoon dat een rode kaart met 1 speeldag rechtvaardig is omdat het niet alleen neerhalen is van een doelrijpe kans, maar eigenlijk ook wat gevaarlijk kan zijn. Als hoefkens pakweg smolders wegduwde of een schouderzet zou gegeven hebben, tot daar aan toe. Maar zijn sliding langs achter vol op de man vind ik toch nog vrij gevaarlijk en daarom vind ik dat hij sowieso 1 speeldag extra zou moeten geschorst worden.
    Vind ik ook. Hij ging alles behalve naar de bal. 1 week schorsing extra is meer dan voldoende en terecht

En nog maar eens een voorbeeld dat elke club in beroep gaat als er belangrijke matchen erop volgen. En dan Anderlecht maar zwart maken omdat ze het doen. Het is gewoon een onderdeel van het spelletje.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    en jullie zijn dezelfde mensen die wasyl wouden vrijgesproken zien worden
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Lol hoefkens zijn uitsluiting is wel straf genoeg, niet zeveren he pina.
    Dat doen ze vooral als het gaat om onterecht toegekende rode kaarten. Hier maakt hij wel degelijk een fout die terecht met rood wordt bestraft en die idd best gevaarlijk was. Nu ook niet zeggen dat 1 speeldag schorsing dan niet gegrond is hé.

Schorsing is nu eenmaal een consequentie van een rode kaart.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Beelden van die tackle?
    When I am King, you will be first against the wall.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sportinggboy Bekijk bericht
    Ik vind het niet slim van hem. Met of zonder Hoefkens, Anderlecht moet het thuis afmaken. Als Brugge verliest wacht men op Genk een zeer beladen duel voor plek 2. Ik zou eerder voor die match dan gaan.
    Zal de uitspraak er al zijn tegen volgende donderdag?

Nu goed, ik heb trouwens altijd al gezegd dat men niet heiliger moet zijn dan de paus en ik heb zelfs Anderlecht verdedigd als ze in beroep gingen voor Wasyl, dus is het het al bij al een slimme zet
    Zo zwaar vond ik de fout trouwens ook niet hoor, maar rood = één speeldag hé, anders zou het nogal gemakkelijk zijn om af en toe eens rood te pakken.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Zal de uitspraak er al zijn tegen volgende donderdag?

Nu goed, ik heb trouwens altijd al gezegd dat men niet heiliger moet zijn dan de paus en ik heb zelfs Anderlecht verdedigd als ze in beroep gingen voor Wasyl, dus is het het al bij al een slimme zet
    Zo zwaar vond ik de fout trouwens ook niet hoor, maar rood = één speeldag hé, anders zou het nogal gemakkelijk zijn om af en toe eens rood te pakken.
    Idd, in beroep gaan hoort er gewoon bij ( zeker als de matchen van de waarheid eraan komen )

Uitspraak wordt vrijdag ( morgen ) / zaterdag uitgesproken. Een al dan niet schorsing gaat in op zondagmiddag 12.00h. Mocht Hoefkens daarna nog eens in beroep gaan kan hij spelen tegen RSCA maar komt het beroep dinsdag voor dacht ik. Dus zelfs met dit beroep kan hij de match zondag nog missen

De verdediger moet daardoor morgen voor het Sportcomité verschijnen. Een eventuele sanctie zou dan vanaf zondag om 12u in werking treden. Hoefkens zou dan de mogelijk beslissende titelwedstrijd van de achtste speeldag in Play-off I op bezoek bij leider Anderlecht missen. Als Hoefkens in beroep zou gaan tegen die eventuele schorsing, wordt zijn schorsing tijdelijk opgeschort totdat hij voor het Beroepscomité verschenen is en kan hij toch spelen in de topper.
    Laatst gewijzigd door Sportinggboy; 3 mei 2012 om 18:01

Member
    iTrader
    0

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Tickets voor de titelwedstrijd zijn binnen

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drew Bekijk bericht
    Wow zeer triestig nieuws, RIP

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Tickets voor de titelwedstrijd zijn binnen
    Lang moeten aanschuiven ? Stonden rijen van 3 h heb ik gehoord Alles Sold Out nu

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sportinggboy Bekijk bericht
    Lang moeten aanschuiven ? Stonden rijen van 3 h heb ik gehoord Alles Sold Out nu
    Ikzelf heb gelukkig niet moeten aanschuiven, een maat is de tickets gaan halen. Hij is 2 uur moeten aanschuiven

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Ikzelf heb gelukkig niet moeten aanschuiven, een maat is de tickets gaan halen. Hij is 2 uur moeten aanschuiven
    Lang leve de Supportersclub

Member
    iTrader
    21 (96%)
    De operatie van Cyriac is goed verlopen.

Tegen november zou hij terug zijn...

Member
    iTrader
    0
    Hoefkens zou overwegen om in beroep te gaan omdat een speler voor een gelijkaardige overtreding geen extra dag schorsing heeft gekregen. Dat heb ik althans ergens gelezen, maar 'k heb nu geen tijd ende goesting om het op te zoeken.
    Laatst gewijzigd door Rogue; 3 mei 2012 om 19:04
    Gibberish and jabberwocky!
    ---
    Mahna Mahna <3
    23 <3

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Club gaat enkel in beroep als het onterecht is. Zoals nu het geval is.
    Dit meen je toch niet mag ik hopen?
    Een rode kaart is toch altijd minstens één dag schorsing, wat het ook is. Dat is nooit anders geweest, tenzij de kaart een serieuze inschattingsfout van de ref of iets dergelijks was, maar dat is toch echt wel het geval niet hier.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Pagina 5 van 175 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten