Ik zou zeggen, bekijk die fase nog eens.
Ik zou zeggen, bekijk die fase nog eens.
Ga ik niet mee akkoord
Voort voetbal moeten ze het niet doen. Is gewoon de spanning van al die positiewissels in de rankschikking die het nog interessant maakt en dat is het enigste.
en in reguliere competitie kijk ik nog naar verslagen van andere ploegen, nu boeien die mij van POII geen zak
Kom hé, het is niet alsof Hoefkens Smolders daar weg maaide. Gewoon verkeerd ingeschat, en het was zelf nauwelijks een rode kaar waard, al kon je hem wel geven. Maar een bijkomende schorsing was gewoon niet nodig.
En het valt al zeker niet te vergelijken met wat onze goede vriend Wasyl heeft uitgestoken.
doe ik ook niet... Ik zeg gewoon dat een rode kaart met 1 speeldag rechtvaardig is omdat het niet alleen neerhalen is van een doelrijpe kans, maar eigenlijk ook wat gevaarlijk kan zijn. Als hoefkens pakweg smolders wegduwde of een schouderzet zou gegeven hebben, tot daar aan toe. Maar zijn sliding langs achter vol op de man vind ik toch nog vrij gevaarlijk en daarom vind ik dat hij sowieso 1 speeldag extra zou moeten geschorst worden.
Lol hoefkens zijn uitsluiting is wel straf genoeg, niet zeveren he pina.
Vind ik ook. Hij ging alles behalve naar de bal. 1 week schorsing extra is meer dan voldoende en terecht
En nog maar eens een voorbeeld dat elke club in beroep gaat als er belangrijke matchen erop volgen. En dan Anderlecht maar zwart maken omdat ze het doen. Het is gewoon een onderdeel van het spelletje.
en jullie zijn dezelfde mensen die wasyl wouden vrijgesproken zien worden![]()
Dat doen ze vooral als het gaat om onterecht toegekende rode kaarten. Hier maakt hij wel degelijk een fout die terecht met rood wordt bestraft en die idd best gevaarlijk was. Nu ook niet zeggen dat 1 speeldag schorsing dan niet gegrond is hé.
Schorsing is nu eenmaal een consequentie van een rode kaart.
Beelden van die tackle?
Zal de uitspraak er al zijn tegen volgende donderdag?
Nu goed, ik heb trouwens altijd al gezegd dat men niet heiliger moet zijn dan de paus en ik heb zelfs Anderlecht verdedigd als ze in beroep gingen voor Wasyl, dus is het het al bij al een slimme zet
Zo zwaar vond ik de fout trouwens ook niet hoor, maar rood = één speeldag hé, anders zou het nogal gemakkelijk zijn om af en toe eens rood te pakken.
Idd, in beroep gaan hoort er gewoon bij ( zeker als de matchen van de waarheid eraan komen )
Uitspraak wordt vrijdag ( morgen ) / zaterdag uitgesproken. Een al dan niet schorsing gaat in op zondagmiddag 12.00h. Mocht Hoefkens daarna nog eens in beroep gaan kan hij spelen tegen RSCA maar komt het beroep dinsdag voor dacht ik. Dus zelfs met dit beroep kan hij de match zondag nog missen
De verdediger moet daardoor morgen voor het Sportcomité verschijnen. Een eventuele sanctie zou dan vanaf zondag om 12u in werking treden. Hoefkens zou dan de mogelijk beslissende titelwedstrijd van de achtste speeldag in Play-off I op bezoek bij leider Anderlecht missen. Als Hoefkens in beroep zou gaan tegen die eventuele schorsing, wordt zijn schorsing tijdelijk opgeschort totdat hij voor het Beroepscomité verschenen is en kan hij toch spelen in de topper.
Laatst gewijzigd door Sportinggboy; 3 mei 2012 om 18:01
Je t'aime!!!Dorien
RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
Xbox Live Gamertag : Sportinggboy
KAAGent Officiële website
Oei :/
Tickets voor de titelwedstrijd zijn binnen![]()
De operatie van Cyriac is goed verlopen.
Tegen november zou hij terug zijn...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)