Pagina 3 van 175 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 3488
    Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Echt jammer.

Chapeau voor N'diaye en Skarabot. Die hebben mij beiden kunnen overtuigen vandaag en verdienen meer kansen. Skarabot heeft gewoon wat sturing nodig en dan is die echt wel een aangename aanvallende back. N'diaye moet snel terug vriendjes worden met Bernd en dan kan die laatste hem nog wat kneepjes van het vak bijbrengen

Nee echt, ik zie het zitten voor de laatste 3 wedstrijden. Chapeau!
    Buffalooooo!
    Laatst gewijzigd door Vedeco; 2 mei 2012 om 23:06
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Ik hoop dat je het hebt over MPH?
    De Sutter.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Echt jammer.

Chapeau voor N'diaye en Skarabot. Die hebben mij beiden kunnen overtuigen vandaag en verdienen meer kansen. Skarabot heeft gewoon wat sturing nodig en dan is die echt wel een aangename aanvallende back. N'diaye moet snel terug vriendjes worden met Bernd en dan kan die laatste hem nog wat kneepjes van het vak bijbrengen

Nee echt, ik zie het zitten voor de laatste 3 wedstrijden. Chapeau!
    Buffalooooo!
    Zo'n ontiegelijk zwak Anderlecht is geen waardemeter vrees ik.
    Ik vind het dwaas van Sollied en het bestuur dat ze vanavond niet voluit zijn gegaan. Dit is toch gewoon lachen met de supporters?

Nu moeten we de volgende 2 thuiswedstrijden wel winnen, als dat de reden is van met een veredeld basis-elftal te starten...

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanVH Bekijk bericht
    Zo'n ontiegelijk zwak Anderlecht is geen waardemeter vrees ik.
    Ik vind het dwaas van Sollied en het bestuur dat ze vanavond niet voluit zijn gegaan. Dit is toch gewoon lachen met de supporters?

Nu moeten we de volgende 2 thuiswedstrijden wel winnen, als dat de reden is van met een veredeld basis-elftal te starten...
    Hij roteert tenmminste nog. Blessures, schorsingen en rotaties opgeteld hebben heel wat Gent-spelers toch enige vorm van rust gekregen de voorbije maanden.
    Da's bij RSCA allesbehalve het geval, met als gevolg dat iedereen wat loopt te sloffen en zonder energie zit. Dan liever een 'fris' elftal met enkele invallers.

iTrader
    78 (100%)
    Ik zie het probleem eigenlijk niet. De verdediging stond er ook zonder Arzo en N'diaye had een even grote waarde als Smolders in zijn laatste matchen. Hij start met EG, Brüls, Zlatan én Mboyo en het zat gewoon niet mee in de 1e helft.

Als dat lachen is met de supporters dan mogen ze dat wel wat vaker doen. Thijs en Jörgensen werden gemist maar daar kon niemand iets aan veranderen.

Member JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mja oké, als je op voorhand al verkondigt dat "Anderlecht geen doel is" en je je punten op andere momenten moet halen. Hoe on-Sollied...

iTrader
    78 (100%)
    Ik haalde het deze middag reeds aan, Gent dat met druk op de schouders naar RSCA trekt speelt daar gegarandeerd een dikke k#tmatch. Sollied haalt er wat druk af en brengt jongens die vertrouwen moeten opdoen.

Indien de ploeg een 'het doet er niet toe'-karakter had getoond dan pas had ik er problemen mee gehad. De praat van Sollied in de kleedkamer was duidelijk van andere koek dan zijn praat in de pers. Goed gecoacht volgens mij.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Ik zou graag Benteke of Vossen wel eens zien spelen voor Club ipv Akpama
    Tomorrowland
    Club Brugge

PSN: LaBuenaVida_ Playing: Battlefield 4 (Battelog)

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Punten zijn binnen, voor de rest kunnen we beter zwijgen. Suarez leek me toch wel bewust die gele kaart te nemen. Nuja, als hij zo speelt als de laatste weken is een andere speler zeker geen verzwakking. Zondag zal het toch beter moeten!
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member Nic!'s schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Mijn POI abonnement van €160 op Anderlecht is nu niet echt money well-spent geweest. Tegen Kortrijk en Genk was er na wat zoeken nog iets goed te zien langs RSCA's kant, maar vandaag was het huilen met de pet op. Maar wel liever zo en drie punten dan omgekeerd.

Member
    iTrader
    0
    Euh, zijn ze er trots op, die van Gent?
    Vandenbempt over de eerste helft: Geen duels, geen tackles, vriendschappelijke match...

Wat een triestige bedoeling was dat zeg. Moet dat nu Europees spelen volgend jaar als ze nu al klagen over 3 wedstrijden op 1 week?
    Laatst gewijzigd door thijse; 3 mei 2012 om 00:57
    "There's no place for truth on the internet."

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Weer een oververdiende afgeweken bal.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijse Bekijk bericht
    Euh, zijn ze er trots op, die van Gent?
    Vandenbempt over de eerste helft: Geen duels, geen tackles, vriendschappelijke match...

Wat een triestige bedoeling was dat zeg. Moet dat nu Europees spelen volgend jaar als ze nu al klagen over 3 wedstrijden op 1 week?
    Ja man, het niveau gisteren was niet lager of hoger dan Club-Standard dinsdag hoor.
    En als je ons 1 ding niet kan verwijten is het onze 1e helft.

Als je kampioen wil worden, los dan je zaakjes zelf op
    Laatst gewijzigd door Vedeco; 3 mei 2012 om 09:10

Approved 9-lifer caoimhin's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik dacht net hetzelfde, Gent heeft echt goed gevoetbald. Enkel niet goed afgewerkt.
    If I agreed with you we'd both be wrong.

Member theelement's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Ik haalde het deze middag reeds aan, Gent dat met druk op de schouders naar RSCA trekt speelt daar gegarandeerd een dikke k#tmatch. Sollied haalt er wat druk af en brengt jongens die vertrouwen moeten opdoen.

Indien de ploeg een 'het doet er niet toe'-karakter had getoond dan pas had ik er problemen mee gehad. De praat van Sollied in de kleedkamer was duidelijk van andere koek dan zijn praat in de pers. Goed gecoacht volgens mij.
    inderdaad, mooi gezegd.
    Eerste match vant seizoen dak gemist heb maar uit samenvatting ziek toch dat nog vrij goed ging. Juist winnaarsmentaliteit ontbrak misschien.

Ik ga akkoord met wat sollied gedaan heeft, alst al van 2000 geleden is moete nu geen mirakels verwachten en gewoon realistisch zijn.
    Anderlecht kwam gewoon zo mak op de mat omdat ze wisten dat gent niet op volle sterkte kwam maar ze werden goed verrast!

stel dat ze wel op volle sterkte kwamen denk ik dat volledig andere match geweest zou zijn

Ik vind dat kortrijk ook een pluim verdiend, enigste ploeg die toch garant staat voor deftig voetbal in POI, spelen altijd om te winnen.
    Ps3: HooK_BE Xbox:Hookbe89
    www.movieera.com
    Movies worth watching (1990-2012)

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Kortrijk is precies sinds de zege tegen club ook nie veel nie meer.
    Nee, gewoonweg nee. Voor zover ik weet was enige zwakke match die tegen Standard vorig weekend.
    Dit was opnieuw een schitterende match, op basis van spel, kansen, dreiging, etc. onverdiend voor Genk maar als je op zo'n efficiënte manier 4 doelpunten op verplaatsing kan maken...tjah.
    Het geluk zat ook gewoon niet mee maar heb wel genoten van de wedstrijd, dat ze rap Dejaeghere maar een nieuw contract geven

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Hoe laks Anderlecht ook speelde, ze hebben toch maar weer de drie punten te pakken. Ik heb het hier nog al eens gezegd. Het maakt niet uit hoe laag het niveau in de match ligt, er staat altijd wel iemand op om de nodige punten veilig te stellen. Als je Kanu die taak in de play-offs al kan geven, chapeau.
    Het niveau van de play-offs is in het algemeen gewoon erbarmelijk. Genk weet enkele matchen te bekoren, ook Kortrijk en Gent. Maar de meeste matchen die ik heb gezien, waren echt niet om aan te zien. Anderlecht zal wel de verdiende kampioen zijn op basis van de reguliere competitie. Maar ik denk dat de kwaliteit van het voetbal hier echt niet beter wordt. En ik denk niet dat een halvering van de punten daar veel mee te maken heeft, maar gewoon het opsplitsen in play off één, twee en drie.
    Tot hoe lang lag deze formule van de play offs alweer vast? Ik dacht tot volgende seizoen he, of niet?
    Superbia In Proelio

iTrader
    78 (100%)
    Ik denk dat die formule nergens echt 'vast' ligt. het enige punt dat ik kan bedenken is dat ze het TV contract hebben onderhandeld met de belofte van x aantal jaar Po's. Ze schermen vaak met het vastliggen van die formule om de gemoederen wat te bedaren maar meer is dat niet denk ik.

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Anderlecht - Brugge wordt toch echt een topwedstrijd nu

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Vrij gehavend Club toch, zonder Hogli en Hoefkens. Maar Anderlecht mist Suarez dus dat kan ook al tellen. Ik denk niet dat Anderlecht het zal laten schieten dit weekend. Mbokani zal wel weer zin hebben.
    Superbia In Proelio

Pagina 3 van 175 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten