Alez, ik ga voor de laatste keer slapen als supporter van een club met 30 titels.
Goedenacht!
Alez, ik ga voor de laatste keer slapen als supporter van een club met 30 titels.
Goedenacht!
Kapot?
Blondel links dan en Van Acker centraal!
Ik kijk al uit naar ...
Ja, zonder Rafa en Vazquez wordt het zeker niets, alsof het uberhaupt ooit iets ging worden in Anderlecht (op titeljacht) maar goed
Benieuwd wat Daum uit zijn hoed kan toveren, het zal toch puzzelen worden alleszins, hopelijk Lestienne in de ploeg alleszins en laat de Vlemme maar eens starten, Jos sparen voor tegen Genk![]()
Hopelijk : Champions DayNog een uurke en up to Brussel
![]()
Een supergemotiveerd RSCA is een gesel voor iedere tegenstander maar ondanks dat het hier gaat om een mogelijke titelmatch merk ik toch dat ze er meer mee bezig zijn bij Club dan bij RSCA. 2x in 3 jaar tijd RSCA kampioen zien spelen na een onderling duel zou te pijnlijk zijn voor Club.
Thuis is dat ambetant, maar op verplaatsing kan mij dat weinig schelen.
Maar het is toch veel fijner om de festiviteiten met enkele dagen uit te stellen?
Doen, zou ik zeggen.
Het is vandaag nu of nooit als de rouches nog een ietsiepietsie kans willen maken voor Europa. Straks naar Sclessin.![]()
Hopelijk vandaag kampioen maar dan wel met mooi voetbal![]()
Ik heb gedroomd dat Club wint vandaag
Ik ben benieuwd welk gezicht Anderlecht laat zien vandaag
Wie staat er eigenlijk op de rechtsback nu Wasyl en Odoi geschorst/gekwetst zijn?
We zullen eens de sfeer gaan opsnuiven in Anderlecht![]()
Nee, er mag niemand op het veld of de hele boel wordt stopgezet![]()
altijd dat veld opstormen. stopzetten, goe zot die mannen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)