Club kampioen oléééé
Damn, totaal het uur uit het oog verloren. Terechte tussenstand?
Anderlecht trekt dit nog wel recht. Zolang ze geen 2-3 goals achterstaan kunnen ze dat tegen eender welke JPL-ploeg rechttrekken als ze willen.
RSCA kennende gaan ze dit toch nog uit de brand slepen, jammer genoeg --"
De goal is vroeg gekomen, dus alles kan nog
Zwakste 1e thuishelft van het seizoen. Ideaal moment !
Ale we gaan weer dezelfde toer op als vorig seizoen! Een schande!
kortrijk heeft mij aangenaam verrast
Dekaeghere had KVK de beker geschonken.
Ik wist het gewoon dat ze weer geen goesting gingen hebben. Mbokani al met zijn gemekker, jova aan 't zagen voor bullshit penalty's.
Minder jammeren en meer spelen verdomme.
Het is feest in het CVDS-stadion![]()
Ben eens benieuwd wat RSCA nog gaat doen.![]()
Stel u voor, Anderlecht verliest vandaag, volgende week draw of verlies tegen Standard en Club dat volgende week wint op KVK. Club op kop :')
En nu hopen op de tactische meesterzet van Jacobs. En natuurlijk een vurige uitbrander in de kleedkamer.
RSCA gaat dit nog rechttrekken, is zoiets typisch. Die hebben één goal nodig en dan slaat de motor aan. Een frisse wind binnen de club zou daar echt deugd doen. No offence maar Ariel Jacobs vind ik zo'n belachelijke trainer, op pakweg elke vlak.
Ik hoop alleen maar indien Kortrijk hier vandaag wint Anderlecht geen 3 punten te kort komt op het einde van de rit![]()
Moest Anderlecht vandaag verliezen, dan is het al paniek daar... terecht, bende lamzakken!
Mijn schrik was precies niet zo ongegrond. Bende tamme vodden, met Biglia op kop zoals zo vaak de laatste tijd. Dat Ariel maar eens iets onderneemt... Maar da's ongetwijfeld toch pas in de 70ste minuut, als er uberhaupt al iets ondernomen zal worden. Wat basisspelers afhalen zou eens een goed signaal zijn voor sommigen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)