Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Zou maar erg zijn moest dat wel zo zijn.
    Mja, ik weet dat het niet zo is, maar eigenlijk is dat toch niet correct. In de atletiek gebeurt het bijvoorbeeld wel, al zijn daar de ploegen natuurlijk nog wat kleiner. Het is op zijn minst toch iets waar wat over gereflecteerd mag worden. Dat het amper aandacht krijgt, zegt natuurlijk genoeg.

stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Coulibaly heeft in zo'n situaties wel al meer gelogen. Ziek eigenlijk, moet er echt niets van weten.
    Het origineel is veel genuanceerder.

Elimane Coulibaly blaakt van vertrouwen na zege te... (Gent) - Het Nieuwsblad
    I won.

Heisenberg

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Heb zo'n gevoel dat hij minstens 5 dagen zal krijgen.

Hoeveel kreeg die kerel van Lierse er de vorige keer? 5 toch?
    PSN: JBROWNN_-
    Last.FM

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Tis te hopen dat ze een voorbeeld stellen, voor het seizoen waren ze aant zeveren dat ze ellebogen eruit wilden halen, maar dat is in de loop van het seizoen toch serieus verwatert dat voornemen.

Rbn13's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ik heb een voorgevoel dat Wasyl gaat vrijkomen door de 'leugen' van de ref. Limbombe verwacht ik 4.
    De volgende zin is juist. De vorige zin is fout.

LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    4 dagen
    PSN: LaBuenaVida_ Playing: Battlefield 4 (Battelog)

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    is dus 4 geworden. Maar er wordt hier ook wel serieus overdreven hoor. Het is echt de 1e elleboogstoot die hij heeft gegeven na zijn blessure, en er doen hier alsof er nog geen enkele speler dit seizoen een elleboog heeft gegeven.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Spijtig, ze konden een goed signaal sturen.
    S

edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    is dus 4 geworden. Maar er wordt hier ook wel serieus overdreven hoor. Het is echt de 1e elleboogstoot die hij heeft gegeven na zijn blessure, en er doen hier alsof er nog geen enkele speler dit seizoen een elleboog heeft gegeven.
    Wat een onzin. Het is gewoon een vuil spelertje, je kan dat soort niet genoeg bestraffen. Jammer dat een mod er zo over denkt...
    LAST.FM - XBL: edraket145
    19/11/12 NEVER FORGET

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket Bekijk bericht
    Wat een onzin. Het is gewoon een vuil spelertje, je kan dat soort niet genoeg bestraffen. Jammer dat een mod er zo over denkt...
    ik kan er nog genoeg opnoemen die dit seizoen ook al meer dan 1 elleboog heeft gegeven hoor. En neen, ik vind 4 speeldagen correct, maar de buzz die wordt gecreeerd vind ik buiten proporties.

Wasyl WAS een echt vuile speler, maar na zijn blessure maakte hij nog zelden zware fouten. Maar daarmee wil ik die elleboog niet goedpraten hoor. Maar ik vind het wel verkeerd dat men doet alsof het zijn zoveelste elleboog is dit seizoen. Maar een speler als wasyl ben ik liever kwijt dan rijk. Past sowieso niet in het plaatje van anderlecht.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Enorm spijtig dat hij geschorst wordt. Nu zal een verandering van die regel er waarschijnlijk niet aankomen en zullen we blijven zitten met vuil spel dat onbestraft blijft. Dank u arbiter, echt enorm lame van die man imo.

Voor Wasyl zelf is het natuurlijk wel zijn verdiende loon. Niet dat het veel zal veranderen, vroeg of laat haalt hij weer zoiets uit.

Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    ik kan er nog genoeg opnoemen die dit seizoen ook al meer dan 1 elleboog heeft gegeven hoor. En neen, ik vind 4 speeldagen correct, maar de buzz die wordt gecreeerd vind ik buiten proporties.

Wasyl WAS een echt vuile speler, maar na zijn blessure maakte hij nog zelden zware fouten. Maar daarmee wil ik die elleboog niet goedpraten hoor. Maar ik vind het wel verkeerd dat men doet alsof het zijn zoveelste elleboog is dit seizoen. Maar een speler als wasyl ben ik liever kwijt dan rijk. Past sowieso niet in het plaatje van anderlecht.
    Die vuile fout op de bruyne en die elleboogstoot, hij is nog altijd een vuile speler.

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Het was niet ook maar zomaar een "elleboog" hé, het was niet eens in een duel. Dit was eigenlijk gewoon slaan.
    S

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ja daar geef ik je idd gelijk in. Maar vind toch dat hij niet zo zwaar aan de schandpaal moet genageld worden als sommigen durven doen. Als ik dan lees van 8 of meer effectieve schorsingsdagen, vind ik het toch serieus overdreven. 4+2 voorwaardelijk is terecht.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Vraag me eigenlijk af dat als Delorge zwaar geblesseerd was de straf hoger zou gelegen hebben? Wrs wel, maar dat klopt dan weer niet met wat ze zelf verkondigen, nl. dat ze straffen op intentie en niet op gevolgen.

Kortom dat hele systeem moet dringend eens veranderd worden.

Pagina 14 van 376 Eerste ... 41011121314151617182464114 ... Laatste

Regels voor berichten