Pagina 13 van 282 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 5632
    Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ng Bekijk bericht
    Wat voor een stoten gaat die advocaat proberen.
    Inbreuk op ethische waarden...
    Tjah.

Een overduidelijk valse getuigenis accepteren om uw eigen regels niet consequent toe te passen. Daar kan een mens zich inderdaad wel ethische vragen bij stellen. Dat kunt ge nu toch niet ontkennen zeker.

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    zaak opgeschort
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ng Bekijk bericht
    Alsof Brugge het niet zou doen.
    Brugge gaat héél weinig in beroep tegen straffen, zelfs tegen straffen die veel te hoog liggen zoals Lestienne na zijn tackle tegen Beerschot(?) waar hij vier speeldagen kreeg. Club wou het dan niet doen om een signaal te sturen. Zou rsca ook eens mogen doen.
    S

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Brugge gaat héél weinig in beroep tegen straffen, zelfs tegen straffen die veel te hoog liggen zoals Lestienne na zijn tackle tegen Beerschot(?) waar hij vier speeldagen kreeg. Club wou het dan niet doen om een signaal te sturen. Zou rsca ook eens mogen doen.
    kom kom, elke ploeg doet dat. Of vergeten dat Odjidja in Anderlecht ook niet mocht meedoen TOT Brugge in beroep ging na zijn duw tegen OHL. Elke ploeg doet dat. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar

Member
    iTrader
    17 (95%)
    Héél weinig /= nooit
    S

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze hebben gelijk dat het 'niet ethisch' is dat die scheids liegt (is gewoon een dwaze regel waardoor hij moet liegen), maar schors je speler dan zelf om een signaal te geven of accepteer de straf... Maar zo zijn ze natuurlijk niet.

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Ze hebben gelijk dat het dwaas is dat die scheids liegt (is gewoon een dwaze regel waardoor hij moet liegen), maar schors je speler dan zelf om een signaal te geven of accepteer de straf... Maar zo zijn ze natuurlijk niet.
    Heeft Club Brugge Vleminckx geschorst na zijn aanslag, die zeker even erg was?

Neen, zo zijn ze natuurlijk niet...

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Héél weinig /= nooit
    Je zegt meteen : RSCA zou dat ook eens mogen doen, terwijl dit de eerste keer is dat ze in beroep gaan na een overtreding. En eigelijk hebben ze gelijk, want het is hier de scheidsrechter die zen fout wil goed maken. Dat wasyl geschorst moet worden is normaal, maar niet om de scheidsrechter te beschermen. Hier is zelfs geen rode kaart getrokken. Als hier een rode kaart voor was getrokken had Anderlecht die schorsing ook aanvaard.

Brugge heeft met Vleminckx zelf zo een geval gehad. Ik heb geen schorsing gezien vanuit Club Brugge. Dit is gewoon normaal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Ze hebben gelijk dat het 'niet ethisch' is dat die scheids liegt (is gewoon een dwaze regel waardoor hij moet liegen), maar schors je speler dan zelf om een signaal te geven of accepteer de straf... Maar zo zijn ze natuurlijk niet.
    Dat is volledig juist. RSCA moet hem schorsen en niet de bond

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    In anderlecht zijn ze al bang aan het worden. Zonder wasilewski heeft hun verdediging veel minder ervaring. Odoi heeft geen wedstrijdritme en is het nog niet gewoon om topmatchen te spelen. Dan wordt ethiek blijkbaar aan de kant geschoven, het doel heiligt de middelen zullen ze denken zeker.

Member
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sportinggboy Bekijk bericht
    Je zegt meteen : RSCA zou dat ook eens mogen doen, terwijl dit de eerste keer is dat ze in beroep gaan na een overtreding. En eigelijk hebben ze gelijk, want het is hier de scheidsrechter die zen fout wil goed maken. Dat wasyl geschorst moet worden is normaal, maar niet om de scheidsrechter te beschermen. Hier is zelfs geen rode kaart getrokken. Als hier een rode kaart voor was getrokken had Anderlecht die schorsing ook aanvaard
    Verklaard aub.
    S

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Verklaard aub.
    Wat hoeft er verklaard te worden. Gij doet precies of RSCA heeft hier wekelijks een rode kaart en elke week vechten ze dat aan. Naar mijn weten hebben ze dit jaar enkel een terechte rode kaart gehad met Samuel. Die straf is aanvaard. Jova en Juhasz werden vrijgesproken door de bond met die belachelijke rode kaarten. Voor de rest hebben ze voor zoiets toch niet meer moeten voorkomen.

Als hier rood voor getrokken werd had RSCA ook niet in beroep gegaan. Ze doen dit enkel omdat de Arbiter hier volledig in fout gaat. Als die eerlijk is had er nu nooit een zaak geweest

Member
    iTrader
    0
    Kortrijk wordt begeleid door de man achter Bart Wellens zijn "heropstanding".
    Een speler van Kortrijk wordt betrapt op doping.

:')

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door die_another_day Bekijk bericht
    Kortrijk wordt begeleid door de man achter Bart Wellens zijn "heropstanding".
    Een speler van Kortrijk wordt betrapt op doping.

:')
    uw punt?

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    kom kom, elke ploeg doet dat. Of vergeten dat Odjidja in Anderlecht ook niet mocht meedoen TOT Brugge in beroep ging na zijn duw tegen OHL. Elke ploeg doet dat. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar
    Met dat verschil dat 2 dagen schorsing voor zo'n duwke wel belachelijk was als ge ziet waar andere spelers mee wegkomen dus niet meer dan normaal dat daar in beroep werd gegaan.

Als hier rood voor getrokken werd had RSCA ook niet in beroep gegaan.
    Dat gelooft ge toch zelf niet hoop ik.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wat hoeft er verklaard te worden. Gij doet precies of RSCA heeft hier wekelijks een rode kaart en elke week vechten ze dat aan. Naar mijn weten hebben ze dit jaar enkel een terechte rode kaart gehad met Samuel. Die straf is aanvaard. Jova en Juhasz werden vrijgesproken door de bond met die belachelijke rode kaarten. Voor de rest hebben ze voor zoiets toch niet meer moeten voorkomen.

Als hier rood voor getrokken werd had RSCA ook niet in beroep gegaan. Ze doen dit enkel omdat de Arbiter hier volledig in fout gaat. Als die eerlijk is had er nu nooit een zaak geweest
    En omdat het hen goed uitkomt natuurlijk - en daar heb ik niets op tegen trouwens, want ik denk dat het zonder Wasyl nog slechter zou gaan in die verdediging bij Anderlecht. Moest Club een schorsing voor pakweg Hoefkens kunnen uitstellen zou ik niets liever hebben dat ze dat ook doen, zeker als je daar toch enig voordeel mee haalt (allé eerder geen nadeel).

Nu kunnen we weer gaan zagen over Anderlecht en ethiek, en daar moeten ze nu ook niet meer me afkomen wat mij betreft, maar het is hun goed recht om het te doen en ik neem het hen eigenlijk niet kwalijk.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Als ge terug gaat tot vlak na de match zult ge zien da ik ook erken dat dat een fout was, maar daar is toch echt niks vuil aan hoor. Vliegt em idd veel te ruw in de rug, maar Blondel zijn elleboog hangt gewoon naast zijn lichaam en doet daar geen beweging mee. Moogt ge zeggen wat ge wilt. En hier in België is dat idd geel ja.

En over Blondel die zogezegd een "ruwe" match heeft gespeeld is wel een pak meer spel rond dan Debruyne die Blondel bij de keel grijpt en constant de frusto uithing. Iets waar ge praktisch nergens iets van leest of hoort.
    Nochthans heeft de commentator dit feit (frustro, dus) dat gemiddeld een keer per 5 minuten naar boven gehaald. Immers op dat grijpen na (als gevolg van de voorgaande fout) is er ook niets gebeurd. Blondel daarentegen vloog er geregeld stevig in. Bij Blondel sprak Joos enkel over "enthousiasme". Het was daar dus zelfs volledig omgekeerd aan de teneur op sites en fora.

Maar nogmaals: Het punt is NIET dat Blondel voor mij categorie Wasyl is dit weekend, maar dat de FCB'ers Blondel zijn spel toch wel serieus minimaliseren. Hij wordt niet beoordeeld owv zijn reputatie, hoor. Die reputatie heb je nog steeds moeten verdienen als speler.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Nochthans heeft de commentator dit feit (frustro, dus) dat gemiddeld een keer per 5 minuten naar boven gehaald. Immers op dat grijpen na (als gevolg van de voorgaande fout) is er ook niets gebeurd. Blondel daarentegen vloog er geregeld stevig in. Bij Blondel sprak Joos enkel over "enthousiasme". Het was daar dus zelfs volledig omgekeerd aan de teneur op sites en fora.

Maar nogmaals: Het punt is NIET dat Blondel voor mij categorie Wasyl is dit weekend, maar dat de FCB'ers Blondel zijn spel toch wel serieus minimaliseren. Hij wordt niet beoordeeld owv zijn reputatie, hoor. Die reputatie heb je nog steeds moeten verdienen als speler.
    Terecht dat zijn spel geminimaliseerd wordt, zeker dit weekend. Ik snap nog altijd niet wat hij verkeerd gedaan heeft hoor?
    Terwijl je amper iemand hoort praten over die tackle van Dejaegere op Jovanovic, dat is een potentieel "geval Wasyl" hé, precies niemand die daar iets van zegt
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht

Da weet ik niet, had geen nederlandse commentaar, maar heb verschillende kranten e.d. gelezen. Om van te kotsen was dat precies alsof Blondel iemand had doodgeschopt. En Debruyne was de onschuld zelve. Logisch dat daar dan reactie op komt van de supporters.

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Dat gelooft ge toch zelf niet hoop ik.
    Tuurlijk wel, dat is toch niet meer dan logisch dat als je daar rood voor krijgt en 3 speeldagen schorsing ontvangt.

Nu heeft de scheidsrechter de fase verkeerd beoordeelt en probeert hij zich eruit te wurmen door deze cinema. Als de ref correct is kon er zelf nu geen zaak zijn. Daar heeft RSCA gewoon gelijk in. Dan moeten ze hun eigen reglementen maar aanpassen ( want ik vind dit ook een belachelijke regel ).

Vrijspraak lijkt hard maar is de enige correcte beslissing in deze zaak.
    Daarna moet RSCA eigenlijk laten zien dat wat er gebeurd is niet door de beugel kan en moeten ze Wasyl zelf schorsen. Al weten wij allemaal jammer genoeg dat dat niet gaat gebeuren.

Member
    iTrader
    0
    Tuurlijk wel, dat is toch niet meer dan logisch dat als je daar rood voor krijgt en 3 speeldagen schorsing ontvangt.

Nu heeft de scheidsrechter de fase verkeerd beoordeelt en probeert hij zich eruit te wurmen door deze cinema. Als de ref correct is kon er zelf nu geen zaak zijn. Daar heeft RSCA gewoon gelijk in. Dan moeten ze hun eigen reglementen maar aanpassen ( want ik vind dit ook een belachelijke regel ).

Vrijspraak lijkt hard maar is de enige correcte beslissing in deze zaak.
    Daarna moet RSCA eigenlijk laten zien dat wat er gebeurd is niet door de beugel kan en moeten ze Wasyl zelf schorsen. Al weten wij allemaal jammer genoeg dat dat niet gaat gebeuren.
    ˛

Al vraag ik me wel af waarom ge daar 'jammer genoeg' typt
    Welke club zou wel zijn speler schorsen voor een overtreding in volle titelstrijd ?

Pagina 13 van 282 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten