Ik snap toch ook niet dat iedereen zo zit te mekkeren op Blondel. Speelde zaterdag een heel solide wedstrijd, en buiten dat moment met KDB (wat ik ook ook ontzettend overdreven vond hoe iedereen daar op reageerde) deed hij heel erg weinig fout.
Tja, zal eeuwig zijn reputatie meedragen.
Uitspraak is toch straks ? De Bond wilt 4 speeldagen maar het moet toch nog voorkomen ?
http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderl...ijspraak.dhtml
edit : Uitspraak later vanavond![]()
sporza: Alle eersteklassers behalen licentie
Lierse heeft dus letterlijk zijn ziel verkocht voor een licentie.
Wat voor een stoten gaat die advocaat proberen.
Inbreuk op ethische waarden...
Schandalig dat Anderlecht vrijspraak wil.
Konden ze zelf eens een goed signaal sturen maar neen. Willen ze een schorsing ontlopen omdat de regels debiel zijn.
Maw als de 4 gegeven worden gaat Anderlecht sowieso in beroep en schiet er maar 1 dag of 2 dagen meer over...
Juist, maar hier zijn er die maar al te graag die die 'fout' van Wasyl aanhalen terwijl er over de rest met geen woord gesproken wordtis ook nie nodig om dat er telkens bij te halen terwijl andere spelers er ook niet voor bestraft worden
Ik vergelijk ze niet maar Blondel geeft meer als een tik, ik zeg niet een slag maar die elleboog zat toch kort bij KDB zijn achterhoofd.. Als er iemand tegen u opspringt ga je niet zo tegen de vlakte om dan grogy te blijven liggen en een hersenschudding te hebben![]()
Geel was het wel waard. Het woord "rood" is nergens gevallen, dacht ik. Toch niet bij mij![]()
De FCB'ers zijn aan het zeggen dat de meesten overdrijven en dat er amper iets gebeurd is en de rest zegt (terecht) dat zij onderkennen dat Blondel wel degelijk weer een ruwe wedstrijd speelde. Die heeft daar geen mensen overhoop getrapt ofzo, maar toch enkele geel-waardige fouten gemaakt en goed weggekomen met het feit dat er geen twee van correct beoordeeld werden ipv slechts ene.
De Bruyne moet uiteraard ook zijn poten thuishouden, maar ik heb alvast niemand zien zeggen dat hij "niks gedaan heeft".
Anderlecht zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen terwijl Wasyl nu moet voorkomen omdat iemand anders (de ref) zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen, redenering is nogal onnozel
Elke ploeg gaat in beroep tegen een uitsluiting van zijn spelerDe ref biedt de advocaat dan ook een cadeau'tje aan door zijn domme uitspraak
Edit: Kan me vergissen maar mij lijkt het dat Anderlecht in beroep gaat tegen de manier waarop hij moet voorkomen en waarom hij moet voorkomen
Als ge terug gaat tot vlak na de match zult ge zien da ik ook erken dat dat een fout was, maar daar is toch echt niks vuil aan hoor. Vliegt em idd veel te ruw in de rug, maar Blondel zijn elleboog hangt gewoon naast zijn lichaam en doet daar geen beweging mee. Moogt ge zeggen wat ge wilt. En hier in België is dat idd geel ja.
En over Blondel die zogezegd een "ruwe" match heeft gespeeld is wel een pak meer spel rond dan Debruyne die Blondel bij de keel grijpt en constant de frusto uithing. Iets waar ge praktisch nergens iets van leest of hoort.
Dat is toch echt de enige manier dat ge Anderlecht en ethiek in 1 zin zult zien staan.
Jah, het zo dom zijn van Anderlecht om niet in beroep te gaan hé.
Mogelijk kunnen ze het zo nog enkele weken rekken, niet?
en met dat beroep gaan ze er nog wel enkele weken van doen. Ik voorspel geen effectieve schorsing en 2 dagen met uitstel
Ethische waarden, oké dan.
Ik had niets anders verwacht van Anderlecht. Triestig.
Ik moet spontaan weer denken aan de berstuurbobo's die na de match tegen Kortrijk de spelers opwachten voor een handje.
"handjeeee, goed gespeeld jongen, allez allez, volgende keer beter"
Gepast reageren, niet gemakkelijk de laatste tijd! (los van dat die ref mis zit bij het Wasilewskigeval)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)