Pagina 12 van 282 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 5632
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Ff gaan vergelijken met die slag van Wasyl waar de bal 30m verder ligt zegt em.
    Ik kan fout zijn, maar ik zie nergens staan dat hij beide fouten op dezelfde hoogte stelt. Maar dat het geen zuiver foutje was, was ook bij Blondel duidelijk.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Ik kan fout zijn, maar ik zie nergens staan dat hij beide fouten op dezelfde hoogte stelt. Maar dat het geen zuiver foutje was, was ook bij Blondel duidelijk.
    Seffens gaat ge nog zeggen dat Blondel daar rood moet krijgen ofzo? Dat is een fout ja maar toch geen vuile fout aub e zeg.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik snap toch ook niet dat iedereen zo zit te mekkeren op Blondel. Speelde zaterdag een heel solide wedstrijd, en buiten dat moment met KDB (wat ik ook ook ontzettend overdreven vond hoe iedereen daar op reageerde) deed hij heel erg weinig fout.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Tja, zal eeuwig zijn reputatie meedragen.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    is dus 4 geworden. Maar er wordt hier ook wel serieus overdreven hoor. Het is echt de 1e elleboogstoot die hij heeft gegeven na zijn blessure, en er doen hier alsof er nog geen enkele speler dit seizoen een elleboog heeft gegeven.
    Uitspraak is toch straks ? De Bond wilt 4 speeldagen maar het moet toch nog voorkomen ?

http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderl...ijspraak.dhtml

edit : Uitspraak later vanavond
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    sporza: Alle eersteklassers behalen licentie

Lierse heeft dus letterlijk zijn ziel verkocht voor een licentie.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    1 (100%)
    Wat voor een stoten gaat die advocaat proberen.
    Inbreuk op ethische waarden...
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Banned
    iTrader
    19 (100%)
    Schandalig dat Anderlecht vrijspraak wil.
    Konden ze zelf eens een goed signaal sturen maar neen. Willen ze een schorsing ontlopen omdat de regels debiel zijn.

Maw als de 4 gegeven worden gaat Anderlecht sowieso in beroep en schiet er maar 1 dag of 2 dagen meer over...

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxxer Bekijk bericht
    Konden ze zelf eens een goed signaal sturen maar neen. Willen ze een schorsing ontlopen omdat de regels debiel zijn.

Maw als de 4 gegeven worden gaat Anderlecht sowieso in beroep en schiet er maar 1 dag of 2 dagen meer over...
    Dat wasyl geschorst moet worden is meer dan terecht, maar niet om de fout van de scheids goed te maken.

Anderlecht moet vrijspraak krijgen en ZELF de speler schorsen voor een paar weken. Dat zou klasse zijn, maar helaas gaat dat nooit gebeuren
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    2 wrongs don't make a right

Dat er andere vuile fouten gebeuren is waar, maar dat doet niets af aan het feit dat Wasyl gewoon ne vuile speler is die veel te veel krediet heeft gekregen door het geval Witsel.
    Juist, maar hier zijn er die maar al te graag die die 'fout' van Wasyl aanhalen terwijl er over de rest met geen woord gesproken wordt is ook nie nodig om dat er telkens bij te halen terwijl andere spelers er ook niet voor bestraft worden

Blondel zen tik , springt em gewoon in de rug en had dan nog eens de bal.

Ff gaan vergelijken met die slag van Wasyl waar de bal 30m verder ligt zegt em.
    Ik vergelijk ze niet maar Blondel geeft meer als een tik, ik zeg niet een slag maar die elleboog zat toch kort bij KDB zijn achterhoofd.. Als er iemand tegen u opspringt ga je niet zo tegen de vlakte om dan grogy te blijven liggen en een hersenschudding te hebben

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Seffens gaat ge nog zeggen dat Blondel daar rood moet krijgen ofzo? Dat is een fout ja maar toch geen vuile fout aub e zeg.
    Geel was het wel waard. Het woord "rood" is nergens gevallen, dacht ik. Toch niet bij mij

De FCB'ers zijn aan het zeggen dat de meesten overdrijven en dat er amper iets gebeurd is en de rest zegt (terecht) dat zij onderkennen dat Blondel wel degelijk weer een ruwe wedstrijd speelde. Die heeft daar geen mensen overhoop getrapt ofzo, maar toch enkele geel-waardige fouten gemaakt en goed weggekomen met het feit dat er geen twee van correct beoordeeld werden ipv slechts ene.

De Bruyne moet uiteraard ook zijn poten thuishouden, maar ik heb alvast niemand zien zeggen dat hij "niks gedaan heeft".

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxxer Bekijk bericht

Anderlecht zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen terwijl Wasyl nu moet voorkomen omdat iemand anders (de ref) zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen, redenering is nogal onnozel

Elke ploeg gaat in beroep tegen een uitsluiting van zijn speler De ref biedt de advocaat dan ook een cadeau'tje aan door zijn domme uitspraak

Edit: Kan me vergissen maar mij lijkt het dat Anderlecht in beroep gaat tegen de manier waarop hij moet voorkomen en waarom hij moet voorkomen

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Geel was het absoluut waard. Het woord "rood" is nergens gevallen, dacht ik. Toch niet bij mij

De FCB'ers zijn aan het zeggen dat de meesten overdrijven en dat er niks gebeurd is en de rest zegt (terecht) dat zij onderkennen dat Blondel wel degelijk weer een ruwe wedstrijd speelde. Die heeft daar geen mensen overhoop getrapt ofzo, maar toch enkele geel-waardige fouten gemaakt en goed weggekomen met het feit dat er geen twee van correct beoordeeld werden ipv slechts ene.

De Bruyne moet uiteraard ook zijn poten thuishouden, maar ik heb alvast niemand zien zeggen dat hij "niks gedaan heeft".
    Als ge terug gaat tot vlak na de match zult ge zien da ik ook erken dat dat een fout was, maar daar is toch echt niks vuil aan hoor. Vliegt em idd veel te ruw in de rug, maar Blondel zijn elleboog hangt gewoon naast zijn lichaam en doet daar geen beweging mee. Moogt ge zeggen wat ge wilt. En hier in België is dat idd geel ja.

En over Blondel die zogezegd een "ruwe" match heeft gespeeld is wel een pak meer spel rond dan Debruyne die Blondel bij de keel grijpt en constant de frusto uithing. Iets waar ge praktisch nergens iets van leest of hoort.

Dat is toch echt de enige manier dat ge Anderlecht en ethiek in 1 zin zult zien staan .

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Jah, het zo dom zijn van Anderlecht om niet in beroep te gaan hé.
    Mogelijk kunnen ze het zo nog enkele weken rekken, niet?
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member
    iTrader
    1 (100%)
    en met dat beroep gaan ze er nog wel enkele weken van doen. Ik voorspel geen effectieve schorsing en 2 dagen met uitstel

Member
    iTrader
    17 (95%)
    Ethische waarden, oké dan.
    S

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had niets anders verwacht van Anderlecht. Triestig.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Ik moet spontaan weer denken aan de berstuurbobo's die na de match tegen Kortrijk de spelers opwachten voor een handje.
    "handjeeee, goed gespeeld jongen, allez allez, volgende keer beter"

Gepast reageren, niet gemakkelijk de laatste tijd! (los van dat die ref mis zit bij het Wasilewskigeval)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Ik had niets anders verwacht van Anderlecht. Triestig.
    Alsof Brugge het niet zou doen.

Pagina 12 van 282 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten