Pagina 111 van 282 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.201 t/m 2.220 van 5632
    Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Ik zou hem gewoon trappen waar de keeper zeker niet is.

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Het wordt eens tijd voor een serieuze opkuis daar... Verdedigend is Anderlecht niks, middenveld is ook niks. Kljestan is niet meer de Kljestan van begin dit seizoen. Biglia is ook niet te fameus bezig. We hebben geluk met Mbokani én Proto.
    Laatst gewijzigd door GodLikeBE; 15 april 2012 om 16:56

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ik zou hem gewoon trappen waar de keeper zeker niet is.
    Naast de goal dan?

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    en weer zelfde 11 bij Club Buiten donk -> Almeback dan

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Blij dat ik de match gisteren niet hebt gezien ... volgens mij ligt dat echt aan de trainer zelf en zijn keuzes ze, sommige halen hun vorm niet meer, tjah had ge eens moeten roteren he en aan wie ligt dat dan? Tenzij die spelers zelf hun eigen vorm niet onderhouden ja dan ligt het probleem niet bij Ariel.

Maar goed, altijd dezelfde veldbezetting, altijd dezelfde excuses, ik ben die man moe voor de 500ste keer .. De titel boeit mij geen zak meer, het enigste wat mij interesseert nu is een ander Anderlecht zien en niet datzelfde Anderlecht van 4 jaar onder Ariel. Ik heb echt geen goedzin om volgend seizoen nog te gaan zien terwijl Ariel nog daar werkt, 1ste maanden zullen wel oké zijn maar nadien zullen de andere ploegen zoals altijd weer doorhebben hoe je Anderlecht kunt pakken.

Op naar het 5de jaar onder Ariel! Ik ben er vrij zeker van dat hij gaat blijven want volgens de Herman is dat de toptrainer die Anderlecht nodig heeft.

En dan nog niet te zwijgen over Steegen ... dat positivisme gast aub, wilt iemand mij zeggen welke drugs hij neemt? Kan ik ook positief naar elke match van Anderlecht kijken want dat lukt mij niet ze.

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik wil bacca eens vanaf het begin zien, altijd als die inviel zag je wel dat hij iets kon, maar is moeilijk om hem echt te beoordelen op basis van korte invalbeurten.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)

Alé hup, weer Meunier een uur laten zwemmen vooraleer hij wordt vervangen door Bacca. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar mijn vertrouwen in Meunier is echt wel weg. Laten rusten die handel.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    150 (100%)
    Mja Akpala zie ik tegenwoordig ook liever niet meer starten...

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Blij dat ik de match gisteren niet hebt gezien ... volgens mij ligt dat echt aan de trainer zelf en zijn keuzes ze, sommige halen hun vorm niet meer, tjah had ge eens moeten roteren he en aan wie ligt dat dan? Tenzij die spelers zelf hun eigen vorm niet onderhouden ja dan ligt het probleem niet bij Ariel.

Maar goed, altijd dezelfde veldbezetting, altijd dezelfde excuses, ik ben die man moe voor de 500ste keer .. De titel boeit mij geen zak meer, het enigste wat mij interesseert nu is een ander Anderlecht zien en niet datzelfde Anderlecht van 4 jaar onder Ariel. Ik heb echt geen goedzin om volgend seizoen nog te gaan zien terwijl Ariel nog daar werkt, 1ste maanden zullen wel oké zijn maar nadien zullen de andere ploegen zoals altijd weer doorhebben hoe je Anderlecht kunt pakken.

Op naar het 5de jaar onder Ariel! Ik ben er vrij zeker van dat hij gaat blijven want volgens de Herman is dat de toptrainer die Anderlecht nodig heeft.

En dan nog niet te zwijgen over Steegen ... dat positivisme gast aub, wilt iemand mij zeggen welke drugs hij neemt? Kan ik ook positief naar elke match van Anderlecht kijken want dat lukt mij niet ze.
    Het doet me ook pijn om Anderlecht zo te zien spelen... Jacobs moet gewoon buiten na dit seizoen. Het is al jaren dat Anderlecht wisselvallig speelt. Grote opkuis deze zomer is een noodzaak.

Member Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GodLikeBE Bekijk bericht
    Het doet me ook pijn om Anderlecht zo te zien spelen... Jacobs moet gewoon buiten na dit seizoen. Het is al jaren dat Anderlecht wisselvallig speelt. Grote opkuis deze zomer is een noodzaak.
    Ik denk wel dat ze hem een andere functie zullen geven, vijfde jaar zou hem verbranden.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    De titel boeit mij geen zak meer
    't Is die 15 miljoen he verdorie. Daar zouden we echt eens wat mee kunnen uitrichten!

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Preud'Homme zou echt een goede trainer zijn voor RSCA. Maarja, onbetaalbaar waarschijnlijk. Zeker nu hij de titel heeft gewonnen met zijn club

iTrader
    16 (100%)

Die Gent verdediging moet toch te pakken zijn.

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    Geen excuses zo dadelijk, gewoonweg winnen..
    Gent heeft wel nog een mooie bank met Rafinha, El Ghanassy, Brüls, Conte & Diskerud.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Alé hup, weer Meunier een uur laten zwemmen vooraleer hij wordt vervangen door Bacca. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar mijn vertrouwen in Meunier is echt wel weg. Laten rusten die handel.
    Ben ook wel ontgoocheld in de opstelling van Club..

Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ba & Nahayo...

Oh lordy lord

iTrader
    16 (100%)
    Wat een dwaze vragen toch altijd in die interviews met Daum. Weten die reporters nu nog altijd niet dat Daum nooit commentaar wil geven over andere matchen. En elke keer doen ze het opnieuw. Ik denk dat Daum zich daar serieus aan ergert.

Banned
    iTrader
    19 (100%)
    Kan iemand dit bevestigen:

Momenteel loopt er een promo van de eerste 3 maand Sporting Telenet aan 10 euro.
    Vanaf de 4e maand is het wel 26€ (daar wij enkel tv hebben van telenet)

Promotie is geldig op een jaarabonnement van Spoting Telenet.
    Er staat wel bij kostenloos opzeggen mogelijk binnen de 3 maand na activatie.

Maw als ik dit na 2 maand en 25 dagen opzeg dat ik dan effectief maar 3x 10€ zal betaald hebben in totaal?

info:

Promotie: Online voordeel: Sporting Telenet & PRIME - 3 maanden aan € 10/maand
    Dit aanbod is geldig

t.e.m. 30/04/2012
    bij een jaarovereenkomst op Sporting Telenet & PRIME
    voor nieuwe Sporting Telenet & PRIME-klanten die de voorbije 12 maanden niet genoten hebben van een PRIME-promotie of Sporting Telenet-promotie
    er is geen installatie- of activeringskost voor Sporting Telenet & PRIME
    bij een online bestelling

Voorwaarden

Voor Sporting Telenet & PRIME heb je Digitale televisie en een Telenet-kabelabonnement nodig (niet inbegrepen)
    Kosteloos opzeggen kan t/m 3 maanden na de activering van Sporting Telenet & PRIME

link:

http://telenet.be/3373/nl/thuis/tele...telenet#promos

Member byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxxer Bekijk bericht
    Maw als ik dit na 2 maand en 25 dagen opzeg dat ik dan effectief maar 3x 10€ zal betaald hebben in totaal?
    Klopt 100%. Gewoon bellen voor de 3 maanden gedaan zijn en dan stopzetten.
    Pak wel PRIME Sport & Film dan voor die 3 maanden (dat is te samen ook gewoon 10 euro).

iTrader
    16 (100%)
    De manier waarop Sollied de naam Ba uitspreekt

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    De manier waarop Sollied de naam Ba uitspreekt
    hoe spreekt hij het uit?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten