Pagina 11 van 282 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 5632
    Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    4 dagen

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    is dus 4 geworden. Maar er wordt hier ook wel serieus overdreven hoor. Het is echt de 1e elleboogstoot die hij heeft gegeven na zijn blessure, en er doen hier alsof er nog geen enkele speler dit seizoen een elleboog heeft gegeven.

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Spijtig, ze konden een goed signaal sturen.

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    is dus 4 geworden. Maar er wordt hier ook wel serieus overdreven hoor. Het is echt de 1e elleboogstoot die hij heeft gegeven na zijn blessure, en er doen hier alsof er nog geen enkele speler dit seizoen een elleboog heeft gegeven.
    Wat een onzin. Het is gewoon een vuil spelertje, je kan dat soort niet genoeg bestraffen. Jammer dat een mod er zo over denkt...

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket Bekijk bericht
    Wat een onzin. Het is gewoon een vuil spelertje, je kan dat soort niet genoeg bestraffen. Jammer dat een mod er zo over denkt...
    ik kan er nog genoeg opnoemen die dit seizoen ook al meer dan 1 elleboog heeft gegeven hoor. En neen, ik vind 4 speeldagen correct, maar de buzz die wordt gecreeerd vind ik buiten proporties.

Wasyl WAS een echt vuile speler, maar na zijn blessure maakte hij nog zelden zware fouten. Maar daarmee wil ik die elleboog niet goedpraten hoor. Maar ik vind het wel verkeerd dat men doet alsof het zijn zoveelste elleboog is dit seizoen. Maar een speler als wasyl ben ik liever kwijt dan rijk. Past sowieso niet in het plaatje van anderlecht.

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Enorm spijtig dat hij geschorst wordt. Nu zal een verandering van die regel er waarschijnlijk niet aankomen en zullen we blijven zitten met vuil spel dat onbestraft blijft. Dank u arbiter, echt enorm lame van die man imo.

Voor Wasyl zelf is het natuurlijk wel zijn verdiende loon. Niet dat het veel zal veranderen, vroeg of laat haalt hij weer zoiets uit.

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    ik kan er nog genoeg opnoemen die dit seizoen ook al meer dan 1 elleboog heeft gegeven hoor. En neen, ik vind 4 speeldagen correct, maar de buzz die wordt gecreeerd vind ik buiten proporties.

Wasyl WAS een echt vuile speler, maar na zijn blessure maakte hij nog zelden zware fouten. Maar daarmee wil ik die elleboog niet goedpraten hoor. Maar ik vind het wel verkeerd dat men doet alsof het zijn zoveelste elleboog is dit seizoen. Maar een speler als wasyl ben ik liever kwijt dan rijk. Past sowieso niet in het plaatje van anderlecht.
    Die vuile fout op de bruyne en die elleboogstoot, hij is nog altijd een vuile speler.

iTrader
    17 (95%)
    Het was niet ook maar zomaar een "elleboog" hé, het was niet eens in een duel. Dit was eigenlijk gewoon slaan.

iTrader
    14 (100%)
    ja daar geef ik je idd gelijk in. Maar vind toch dat hij niet zo zwaar aan de schandpaal moet genageld worden als sommigen durven doen. Als ik dan lees van 8 of meer effectieve schorsingsdagen, vind ik het toch serieus overdreven. 4+2 voorwaardelijk is terecht.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Vraag me eigenlijk af dat als Delorge zwaar geblesseerd was de straf hoger zou gelegen hebben? Wrs wel, maar dat klopt dan weer niet met wat ze zelf verkondigen, nl. dat ze straffen op intentie en niet op gevolgen.

Kortom dat hele systeem moet dringend eens veranderd worden.

Member starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weet iemand iets over Limbombe?

iTrader
    17 (95%)
    ja daar geef ik je idd gelijk in. Maar vind toch dat hij niet zo zwaar aan de schandpaal moet genageld worden als sommigen durven doen. Als ik dan lees van 8 of meer effectieve schorsingsdagen, vind ik het toch serieus overdreven. 4+2 voorwaardelijk is terecht.
    had het een gewoon duel geweest wel ja, dit is gewoon natrappen/slaan.

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Goh het was echt wel een slag he, niet eens in duel.. En dan nog die idiote uitspraak van Juhasz, dan kan ik wel begrijpen dat mensen 8 of meer speeldagen vragen hoor.

Maar 4 is op zich (imo) voldoende, is toch ook een verlies voor anderlecht.

iTrader
    14 (100%)
    pfff, ik denk het niet. Liever een uivoetballende back als odoi dan een prutser als wasyl. Liever 5 doelpunten tegenkrijgen en er dan 6 scoren. Safari-Odoi zou cool geweest zijn. En ook al zegt AJ dat het een verlies zou zijn, AJ heeft de afgelopen maanden al bewezen het noorden volledig kwijt te zijn.

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Enkel de afgelopen maanden?

Member Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Alle eersteklasse ploegen hebben een licentie.

Dankuwel Patje!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Die vuile fout op de bruyne en die elleboogstoot, hij is nog altijd een vuile speler.
    Die fout op DeBruyne is net dezelfde als die van Ozturk op Jovanovic = Geen kaart
    en die van Dejaegere op Jovanovic dit weekend = slechts geel

Dit weekend zijn er genoeg dingen gebeurd op het veld hé.. Sidibé, Blondel zen tik aan KDB, vol doorgaan op de keeper, Die actie van die Mechelen speler voet vooruit
    Maar daar leest ge amper iets over

Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Die fout op DeBruyne is net dezelfde als die van Ozturk op Jovanovic = Geen kaart

Dit weekend zijn er genoeg dingen gebeurd op het veld hé.. Sidibé, Blondel zen tik aan KDB, vol doorgaan op de keeper, Die actie van die Mechelen speler voet vooruit
    2 wrongs don't make a right

Dat er andere vuile fouten gebeuren is waar, maar dat doet niets af aan het feit dat Wasyl gewoon ne vuile speler is die veel te veel krediet heeft gekregen door het geval Witsel.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht

Blondel zen tik , springt em gewoon in de rug en had dan nog eens de bal.

Ff gaan vergelijken met die slag van Wasyl waar de bal 30m verder ligt zegt em.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten