Pagina 108 van 282 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.141 t/m 2.160 van 5632
    Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    beetje speler met spelintelligentie, waar debruyne zeker onder valt, maakt gebruikt van de ruimte die er was op het middenveld en tussen de linies. Niks wereldschokkends aan, eerder logisch lijkt me.

Ik heb de 1st helft echter niet gezien, gaf anderlecht voor het 1st tegendoelpunt ook zoveel ruimte weg ?

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle` Bekijk bericht
    beetje speler met spelintelligentie, waar debruyne zeker onder valt, maakt gebruikt van de ruimte die er was op het middenveld en tussen de linies. Niks wereldschokkends aan, eerder logisch lijkt me.

Ik heb de 1st helft echter niet gezien, gaf anderlecht voor het 1st tegendoelpunt ook zoveel ruimte weg ?
    Zeker, maar toen waren ze zelf een stuk meer in de aanval. Kljestan was nergens en Biglia liep constant achter de bal aan, zowel verdedigend als aanvallend.
    De aanvallende impulsen kwamen hoofdzakelijk van Patou die de bal laag ging halen en Lukaku die zelf inschoof.

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toch zonde dat Genk zo veel blessurelast heeft gehad. Anders deden ze los mee voor de titel.

Approved 9-lifer Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik was onder de indruk van Genk! En de mauven op hun gezicht zien krijgen is altijd aangenaam. Ik ben benieuwd wat de 2 matchen morgen zullen geven.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Elke ploeg heeft een (tegenwoordig alsmaar langere) dip. Bij Genk was dat gewoon in de eerste helft van het seizoen. Als ze toen op volle kracht speelden was er nu wel een probleem opgedoken.

Een ploeg die 40 matchen vrij constant kan spelen, ook zonder uitschieters, wordt los kampioen.

Member Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik werd hier uitgelachen toen ik verkondigde dat Genk nog voor de titel zou meedoen, ik denk dat sommigen zich toch al zullen moeten gaan bedenken

Member Boukreev's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    gratis ticket club-gent in aanbieding: http://www.9lives.be/forum/varia/856...l#post16182915

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Ik werd hier uitgelachen toen ik verkondigde dat Genk nog voor de titel zou meedoen, ik denk dat sommigen zich toch al zullen moeten gaan bedenken
    Ge staat nog altijd op zeven punten eh. Ik lach u dus bij deze nog altijd uit.

Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    782 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Voor Europees voetbal wel maar titel no way

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    KRC speelde vandaag top maar we hadden wel heeel veel kansen nodig. Daim! en Anderlecht middenveld was ziek. Suarez was maar bleek, Kanu en (zeker) Biglia verdienen langzaamaan een nekschot. Enige op niveau waren Proto en Mbokani. Juhasz met enorme blunders.

Lukaku was degelijk. Aanvallend bracht die jongen toch in de eerste helft een frisse wind. Leuke pass en veel lef. Werd helaas nooit geholpen door Kanu. Mja, da's te verwachten met Kanu's beperkt inzicht (ok, 1 deftige pass bij de goal, maar was ook best obvious). Foutje bij de 2e goal wel van Lukaku, maar ook Juhasz ging daar niet vrijuit. Lukaku not to blame voor dit hele verlies).

KdB was wederom subliem en hij wordt elke week beter en beter. Hij loop overal. Midcentraal, flanken li en rechts, de spits, zelfs als linksback. W T F! Zijn passes en inzicht zijn werkelijk van topniveau. Weet heel goed om te schakelen en toch wanneer ff goed is om gas terug te nemen. Steekt met kop en schouders boven deze competitie uit. Ik ben heel benieuwd naar volgend jaar. Chapeau wel voor het RSCA-publiek. Staande ovatie aan een speler die u net veel pijn heeft gedaan naar het kampioenschap toe. Feit dat hij volgend jaar niet meer hier te bewonderen is, zal ook meespele ofc.

Benteke verdient ook wel een pluim, liet bij momenten toch zien dat hij enorm goed kan voetballen. Altijd aanspeelbaar en de bal bijhouden. Fysiek heel sterk.

Ik vind vreemd dat commentaar zo lovend was voor Buffel. Ok, die heeft wel goede dingen gedaan, maar die maakte ook vaak verkeerde beslissingen en verloor heel vaak de bal. Werkt altijd wel keihard.

Heel aangename wedstrijd voor een KRC-supporter. Zal bij RSCA wel heel wat minder zijn, vermoed ik.

Member dibo's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Indrukwekkend Genk, het moet gezegd!

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Lukaku was degelijk. Werd helaas nooit geholpen door Kanu.
    Staat nog op Jacobs zijn standaard-instructiesblad van vorig jaar he: Lukaku moet op een eiland spelen.

Approved 9-lifer caoimhin's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir
    Chapeau wel voor het RSCA-publiek. Staande ovatie aan een speler die u net veel pijn heeft gedaan naar het kampioenschap toe. Feit dat hij volgend jaar niet meer hier te bewonderen is, zal ook meespele ofc.
    Erkenning voor een ware artiest. Ondanks dat er meer en meer boeren in ons publiek zitten, haalt het voetbalverstand het soms nog. En dan krijg je zoiets. Meer dan terecht trouwens.

Member Eagle`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    als mbokani nog geschorst wordt hebben ze wel een probleem in brussel peisk

Banned
    iTrader
    0
    Dan mag Anderlecht eens winnen, doen ze het niet.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    AriŽl wat op de radio zitten afgeven op de 'jeugdzonden' van Jordan. Triestige plant.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op dit moment zie ik Genk weer gewoon meedoen voor de titel. Het zijn natuurlijk wel nog 7 punten tussen hen en Anderlecht, maar toch...
    En als Club nu morgen niet gaat profiteren van dit geleuter eh
    Volgende week 2 punten voor? ^^

Approved 9-lifer Sportinggboy's schermafbeelding
    iTrader
    875 (100%)
    Terechte zege van Genk. Ze speelden vrank en vrij voetbal met een terecht resultaat. Het gaan nog zware wedstrijden worden voor RSCA. Een dip in de PO is normaal dodelijk. Volgende week mag er niet verloren worden in Brugge. Makkelijker gezegd dan gedaan.

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dikke zeikmatch van Anderlecht. Juhasz die gewoon waardeloos was en dan nog durven van z'n bakkes maken. Bij die tweede goal, man toch. Kijkt naar die bal gij lul, den bal! Nee, ik ben een domme jongen die die grote zwarte man daar een duw gaat geven. En dan oeps die bal weg en in ons goal. Woeps.
    Jacobs die nog eens lekker bewijst dat hij niet van aanpakken weet. Hoopt gewoon los op suarez en dieu voor wat goals en gedaan.
    Houdt KDB toch kort, dan geraakt 'm weer boos gelijk met Blondel.

Nu ja, hopen op een misstap van Brugge en dan naar daar en punten pakken.

Ow ja, en gefeliciteert aan Genk en vooral KDB. Staande ovatie van zowat het ganse stadion was terecht.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Waarom hopen op een misstap met 4 punten voorsprong? Hou het toch spannend en zie dat je presteert in de onderlinge duels, zo speel je waardig kampioen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten