Waarom heeft iedereen het al over Chelsea - Barca? Iedereen weet toch dat Witsel Chelsea gaat kapot spelen![]()
Waarom heeft iedereen het al over Chelsea - Barca? Iedereen weet toch dat Witsel Chelsea gaat kapot spelen![]()
Hetgeen absoluut vermeden moest worden, de speler die we tegen Barcelona het hardst nodig hadden is out: Thiago Silva heeft een spierblessure... De kleine kans die we hadden is nunogminiemer. Met Bonera - Mexes centraal krijgen we klappen. Hopelijk speelt Nesta, maar ikbetwijfel het.
Grrrr brute pech!
Jammer dat chelsea dinsdag naar benfica moet en niet thuis. Ik ben morgen voor een week in londen en het hotel is aan het stadion van chelsea. Had graag die Engelse voetbalsfeer opgesnoven![]()
'Axeman' enjoying clean break in Lisbon - European - Football - The Independent
Stukje door Ian Herbert in The Independent vandaag. Over Witsel leest ge ook niet eens half zo veel als Lukaku hier, maar in het buitenland krijgt die wel een pak lof. Rory Smith van The Times is ook een grote fan.
Real Madrid: Casillas, Pepe, Ramos, Sahin, Khedira, Cristiano Ronaldo, Benzema, Özil, Coentrão, Arbeloa, Higuaín.
SUPLENTES / BENCH: Adán, Kaká, Granero, Marcelo, Altintop, Albiol, Varane.
Witsel gaat vandaag zijn transfer naar de PL versieren. Komop Benfica!
Eindelijk krijgt Sahin zijn kans.
Al veel zin om apoel-real op te zetten door die commentator op 2be. Wat is me da voor ene zeg...
lekkere aanval, benzema toch...![]()
Djeezes kwas zelfs ff in slaap gevalle de eerste helft. Booring
Ligt dat aan mij of wordt Witsel eigenlijk heel erg weinig betrokken in het spel van benfica? Telkens als ie vrij loopt of de bal vraagt merk ik meestal dat ze ofwel de bal onnodig lang bijhouden of een moeilijkere optie verkiezen.
Kan iemand die topics in comic thread verwijderen aub? Geen idee waar ik dit anders moet vragen. Is ivm champions league ^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)