Vooral veel goede bedoelingen, maar ik vind dat hij gewoon te sloom overkomt. Te veel balbehandelingen nodig voor hij op gang kan komen, altijd nog eens draaien en keren in plaats van gewoon een egoïstisch te zijn en op goal te trappen, geen spontaniteit, ... Zijn goals per miljoen pond ratio is nu al verschrikkelijk, wat heeft hij nu nog te verliezen, buiten zijn plaats op de bank?
Nu ik moet zeggen dat Napoli ook wel heel erg goed uit de verf kwam door de trage omschakeling bij balverlies van Chelsea.
Op sommige momenten was het gewoon triest van Chelsea..
Dan zie je hoe Cole balverlies leidt...hop rustig naar achteren lopen + geen druk of overname van een andere speler
Chelsea puur gewonnen op wilskracht![]()
Mooie verdeling van de ploegen!
Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland, Cyprus, Portugal, Spanje en Catalonië![]()
dat laatste land staat toch niet op mijn wereldbol hoor!
Weet niet of het hier al heeft gestaan![]()
Inter Milan Vs. OM - Brandão dégoûte les journalistes italiens - YouTube
BTW: Wanneer is die loting (welk uur?)
Morgen om 11.45 dacht ik![]()
Waarom krijgt Dossena geen tweede geel eigenlijk voor die handsbal bij de penalty? Dat kon toch niet duidelijker zijn?
Om 11h45 de loting met de volgende kwartfinalisten: Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Chelsea, Benfica, Marseille, Apoel Nicosia en Bayern Munchen.
Wat de mogelijke tegenstander van Milan betreft: zoals ik al eerder vermeld heb, geen Barça of Real in de eerste plaats. Liefst ook geen Bayern.
Chelsea mag, zeker als we eerst op verplaatsing spelen.
Nicosia en Marseille zijn natuurlijk mijn favoriete opponenten![]()
Chelsea-Barcelona zullen ze bij de UEFA wel zien zitten. Madrid zal APOEL wel krijgen. Benfica-Marseille en Bayern-Milan dan nog!!
Liefst meteen tegen Madrid natuurlijk, geen zin in een mogelijke finale tegen die.
Edit: Jezus, begint die beunhaas ook al over die bus.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)