Di Matteo.![]()
Uiterst jammer, dit verdient Napoli niet. Maar goed, ze hebben er een mooie campagne op zitten.
En hoe fantastisch Drogba ook kan voetballen, het is een zielig ventje. Constant vallen, klagen en zagen,...
Om over de scheids maar te zwijgen.
Di Mateo haha
Torres bijna z'n nek gebroken
Yes! We zien nog meer van Eva!![]()
JAAAAAA!!!!
Nie gezond voor mij zoiets! Had dit echt niet verwacht want Napoli is echt een zalige ploeg!
Ivanovic, Ramires en Drogba!!![]()
Na deze campagne niets anders dan respect voor Napoli, verdienen dit niet! Hopelijk tot volgend jaar!![]()
Chelsea, FUCK YEAH.
Jammer genoeg wordt hier wel duidelijk dat het door bepaalde spelers is dat AVB buiten ligt. Ik heb ze nooit zo'n spirit zien tonen, zo zien werken onder AVB als dat ze nu gedaan hebben. Ma bon, heerlijke match.
Wat een match , 5kg vermagerd in de zetel van de pure stress :-D
Drogba, HEERSER :-)
(en nu ga ik slapen, ben de vroege)
Chelsea gaat verdiend door. Wat een fighting spirit vandaag! Napoli heeft aanvallend niet veel klaargemaakt deze keer. Cavani moet toch nog wat bokes eten vooraleer hij one of the big boys zal worden. Zo'n jongens worden veel te snel de hemel ingeprezen. Hij is goed, maar nog lang geen top. Dat hij nog maar een jaartje blijft rijpen bij Napoli.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Godverdomme JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Dit komt oh zo fucking nice aan nu... Hoeveel Italiaanse ploegen blijven er nu nog over
right!!! evenveel als de Engelse!!! Dik fucking verdiend, we hadden hier vandaag nog veel meer kunnen winnen. Napoli was gvd. nergens, de eerste 20 min waren ze de betere ploeg, daarna nergens meer. DROGBA is een fucking beest, als die nu geen contractverlenging krijgt weet ik het ook niet meer, die wint hier de match op zijn eentje... Come on you BLUES!!! kga hier helemaal zot ^^
Eindelijk kan ik nog eens blij zijn met Chelsea.
En wat deed Di Matteo dan precies?![]()
Omdat zij waarschijnlijk gewoon de opstelling bepaling en de boel leiden.
Ik kan mij niet inbeelden dat Di Matteo zich nu wat op de nek gaat halen door die grote namen tegen te spreken of zelf iets op poten te willen zetten na wat er gebeurd is met Villas-Boas. Hij is daar in de zomer toch weg ... en dan is de verouderde kern een probleem voor de volgende trainer.
Ik post hier normaal nooit maar wil toch even vermelden dat ik Torres echt goed vond spelen![]()
Was inderdaad goed aan het spelen, ook heel gretig.
Ben blij voor jou hoor, zou ook zo gereageerd hebben veronderstel ik.Je kijkt door een donkerblauwe bril, dat is begrijpelijk maar twintig minuten bovenliggen is echt wel overdreven. Na de 3-1 hebben ze niets meer uitgestoken tot de 2e verlengingen.
Vijgen na Pasen, Chelsea maakt zijn kansen af en Napoli niet.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)