Lekker binnen geknald die 4de van Gomez!
Lekker binnen geknald die 4de van Gomez!
Wat een beest is Gomez![]()
Moest hij (super)snel zijn zou hij concurreren met messi en C. ronaldo om beste speler imo.
Ik wou er nog aan toevoegen:'en een iets betere techniek'
Maar hij staat altijd op de juiste plaats, is sterk, heeft een zeer goeie traptechniek,kopbalsterk.
Ik ben fan![]()
Even resumeren,
Geplaatste ploegen:
AC Milan (Ita)
Apoel Nicosia (Cyp)
FC Barcelona (Spa)
Benfica (Por)
Marseille (Fra)
Bayern Munchen (Dui)
---------------
Chelsea (Eng) /Napoli (Ita)
Real Madrid (Spa) /CSKA Moskou (Rus)
Voor RM is het beste moment om Barça te trekken de kwartfinale wel. Ik gok dat als ze Barça in de finale ontmoeten, die mannen zó opgeladen gaan zijn dat er geen houden aan is, terwijl dat voor RM net in de kwartfinale andersom kan zijn. Achja we zien wel
(+ ze hebben nu nog een ruime voorsprong in de PD, een paar geblesseerden meer of minder doet er niet toe)
+ Belgen in de Champions League: Witsel (Benfica), Van Buyten (Bayern), Lukaku* (Chelsea).
*Spoiler:
Laatst gewijzigd door dacuba; 14 maart 2012 om 00:39
Inter brute pech, dat mag ook gezegd worden.
En Robben is gewoon de beste Nederlandse voetballer als hij langer dan 2 weken fit is. Daar zijn onze noorderburen het bijna allemaal over eens. Een geweldige voetballer, die van mij direct bij Milan mag spelen!
Gomez, hele goeie spits maar meer vind ik er ook niet aan ;-) Maar hij maakt natuurlijk wel veel goals en dat telt uiteindelijk!
( maar al gaan vergelijken met Messi of Ronaldo ... *kuch* )
Brute pech... buiten die 2 grote kansen in de eerste helft hebben ze niet veel klaarhemaakt. En over 2 wedstrijden verdient marseille de kwalificatie imo. Zij waren de enige die in de heenwedstrijd er iets van probeerden te maken en ook in milan hebben ze vrank ern vrij proberen voetballen en zich niet ingegraven.
Haha, vind Gomez een goeie spits maar kan in de verste verte niet concurreren met andere wereldspitsen als Villa bijvoorbeeld. Hij maakt veel goed met zijn positiespel, maar zelfs dat is nog niet van het niveau Villa. Gomez is een heel krachtige spits, maar niet compleet.
Als we het hebben over Bayern, geef mij dan maar Robben. Wat een goeie speler als die fit is, ongelooflijk!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)