Nergens samenvattingen te vinden?
Nergens samenvattingen te vinden?
footytube.............
Wat een rampzalige keeper die van Leverkusen btw. Omgekocht zeg u!
Merci voor footytube!
Die keeper van Leverkusen speelde wel echt z'n zwakste wedstrijd ooit hoop ik voor hem
wordt Leverkusen nu ook belachelijk gemaakt in de spaanse pers? Gelijk ze met Genk deden?
Guardiola: "He is among the greatest of all time. When Di Stefano played they said there would never be another and along came Johan Cruyff; they said there would never be another and along came Diego Maradona; now we have Messi. And I should include Pele, or he will get upset."
Die zal weer blij zijn als ie het hoort.![]()
messi steek boven ze allemaal uit + is 100 keer sportiever dan de gemiddelde voetballer.
Jammer dat Lyon eruit ligt
Nuja, ze hebben wel hun zwakste team in tien jaar..
Ik vind Messi nu niet echt sportief. Niet dat hij onsportief is maar er zijn toch al wat gevalletjes geweest waar ik van denk; moet dat nu. Heel veel voetballers doen dat maar zeggen dat hij sportiever is dan de gemiddelde voetballer ben ik gewoon niet akkoord mee.
Het is wel makkelijker om sportief te zijn als je de helft van je wedstrijden met de vingers in de neus wint![]()
In Het Nieuwsblad reppen ze met geen woord over die wedstrijd, wel een ganse pagina over Kim Clijsters.
Het is vrouwendag vandaag en de kranten zijn samengesteld door vrouwen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)