Pagina 9 van 275 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste
    Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Weeral achtervolgen Schitterend ook weer dat Bosingwa meedoet, heb de goal gemist maar aan de reacties hier te lezen heeft hij weer een goal op zijn kap? Is AVB dan echt de enige die niet ziet dat die kerel niet kan verdedigen?
    Prachtig positiespel zoals gewoonlijk.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Everton lekker bezig. Pienaar speelt toch 10x fijner bij Everton als bij Spurs.

mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nattefrost Bekijk bericht
    Evra's handdruk geweigerd, aan het einde van de 1e helft de bal wat gefrustreerd weggetrapt (richting United bank geloof ik), gescoord, rondgesloft, uitgejouwd, verloren. Dat is het zowat. Hij deed eigenlijk niet echt iets mis.

Niet mijn favoriete speler maar van mij mag het gerust terug over voetbal gaan, ook bij Suarez.
    Dat is eigenlijk het jammere. Want al die focus op Suarez-Evra leidt de aandacht weg van de sterke prestatie van United vandaag. Ze speelden echt heel goed, vooral in die 2de helft met vlotte passing en lang balbezit. Welbeck was super en Scholes is de drijvende kracht. Ik was onder de indruk van United, dus zeker en vast een verdiende overwinning.

Liverpool moet ook een keuze gaan maken. Suarez wordt misschien best verpatst in de zomer, hoe spijtig dat ook zou zijn. Ik ben er echt fan van, maar zijn situatie in Engeland lijkt me niet echt meer houdbaar. Nog een probleem is dat er niemand op de club hem terechtwijst. Kenny verdedigt Suarez altijd, ook als hij verkeerd zit. Suarez zou eens goed op zijn plaats moeten gezet worden, maar dat gebeurt niet. Ge zit hier dus met 2 problemen: wat met Kenny? wat met Suarez? Want als Liverpool in de komende jaren nog eens voor de titel wil meedoen, is dit gedoe onmogelijk.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    ^ mss terug naar Ajax sturen

St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    wat een lol zou dat niet zijn als we hem voor 30 mil verkopen aan united

Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weeral achtervolgen Schitterend ook weer dat Bosingwa meedoet, heb de goal gemist maar aan de reacties hier te lezen heeft hij weer een goal op zijn kap? Is AVB dan echt de enige die niet ziet dat die kerel niet kan verdedigen?
    Niet enkel zijn positie bij deze goal hoor. Hij werpt de bal op een matige manier in, wat meteen tot balverlies leidt en tot een doelpunt.

exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Liverpool moet Suarez toch niet gaan terecht wijzen omwille van die geweigerde handdruk? Ik zou er ook geen willen geven aan de kerel die mij beticht van racisme. (al dan niet terecht laat ik even in het midden)
    En als je dan ziet dat Evra op het einde als een idioot met een liter vloeibare xtc in zijn lijf staat rond te springen...

Moest hij zich misdragen hebben in de match hield ik daar geen rekening mee aangezien ik de match slechts de laatste 10 minuten heb gezien.

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik kan Suarez zijne kop ook niet zien ma wat is Ferguson toch een blaaskaak zeg. Die gaat de hele zaak nog is gaan opblazen ook. Als je het dan toch over schande hebt, waarom geeft Ferdinand dan geen hand aan Suarez? waarom mag hij dat dan wel doen? Zo ne zever allemaal, heeft niets meer met voetbal te maken. Bende triestigaards in beide kampen.
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Voor 40m aan RM verkopen.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Nattefrost's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk het jammere. Want al die focus op Suarez-Evra leidt de aandacht weg van de sterke prestatie van United vandaag. Ze speelden echt heel goed, vooral in die 2de helft met vlotte passing en lang balbezit. Welbeck was super en Scholes is de drijvende kracht. Ik was onder de indruk van United, dus zeker en vast een verdiende overwinning.

Liverpool moet ook een keuze gaan maken. Suarez wordt misschien best verpatst in de zomer, hoe spijtig dat ook zou zijn. Ik ben er echt fan van, maar zijn situatie in Engeland lijkt me niet echt meer houdbaar. Nog een probleem is dat er niemand op de club hem terechtwijst. Kenny verdedigt Suarez altijd, ook als hij verkeerd zit. Suarez zou eens goed op zijn plaats moeten gezet worden, maar dat gebeurt niet. Ge zit hier dus met 2 problemen: wat met Kenny? wat met Suarez? Want als Liverpool in de komende jaren nog eens voor de titel wil meedoen, is dit gedoe onmogelijk.
    Dit seizoen komen er in elk geval geen confrontaties meer dus dat geeft iedereen de kans om de hele zaak toch een stille dood te laten sterven. Op het EK vindt Engeland toch waarschijnlijk een nieuwe staatsvijand dus tegen de volgende United - Liverpool is dat allemaal oud nieuws.

Maar je hebt gelijk over Dalglish. Ik weet echt niet of hij het in zich heeft om op zo'n speler in te praten en de boel op te klaren, zoals Ferguson bij Ronaldo na het WK 2006 of Rooney vorig jaar (dat moet je hem toch nageven). Moest hij Liverpool in een titelrace krijgen, geen idee of hij die druk zou aankunnen. Hij is tenslotte bijna 20 jaar uit dat wereldje weggeweest. Met de Engelse pers is dat allemaal niet evident.
    PSN: Ainu20

St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    kzou hem op men velo naar RM voeren

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik kan Suarez zijne kop ook niet zien ma wat is Ferguson toch een blaaskaak zeg. Die gaat de hele zaak nog is gaan opblazen ook. Als je het dan toch over schande hebt, waarom geeft Ferdinand dan geen hand aan Suarez? waarom mag hij dat dan wel doen? Zo ne zever allemaal, heeft niets meer met voetbal te maken. Bende triestigaards in beide kampen.
    Dat vind ik toch vrij logisch eigenlijk. Als iemand ruzie heeft met een vriend en teammate, dan ga je toch die persoon toch de hand niet schudden

dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Fellaini trapt Lampard omver.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Evra is een speler op zijn retour. Hoeveel slechte matchen die al niet gespeeld heeft dit seizoen (en vorig ook geloof ik, hoewel het op het einde iets beter werd) ... zelfde voor Cole bij Chelsea, beide LB's duidelijk op hun retour.

Ze hebben gewoon geluk dat beide ploegen niets beters hebben. Bij Chelsea is dat duidelijk, bij United nog niet helemaal omdat die Da Silvaboys nog altijd keihard overrated worden. Goede spelerkes, maar niet consistent en dus niet klaar om elke week in de basis van een kampioenenploeg te staan.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    805 (100%)
    Haal Torres er maar af en geef Lukaku maar een kans.
    PSN : Thorazer
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem - Voorpost Lint

Pagina 9 van 275 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten