Pagina 63 van 206 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.241 t/m 1.260 van 4114
    Member chomo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    typisch dat UTD daar geen penal tegenkrijgt. Was misschien licht maar Carrick moet zijn poten thuis houden. Ben er zeker van dat als net hetzelfde gebeurd aan de overkant de bal wel op de stip gaat.
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daar kwamen we zeer goed weg. Moesten allang de 2-0 gescoord hebben natuurlijk. Amai zeg.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd, was 100% een penalty ook al was het contact niet hard.
    Recedite, Plebes

Member
    iTrader
    0
    Man man, United weer geluk zeg.

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kampioenengeluk noemen ze dat.
    3 punten los!

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    typisch dat UTD daar geen penal tegenkrijgt. Was misschien licht maar Carrick moet zijn poten thuis houden. Ben er zeker van dat als net hetzelfde gebeurd aan de overkant de bal wel op de stip gaat.
    Het was zeker een zuivere penalty, maar wel één die volgens mij enorm moeilijk te beoordelen was voor de arbiter.

Ondanks dat zeker wel een verdiende zege.

Member Nattefrost's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Moeilijk voor de scheidsrechter, de bal veranderde van richting waardoor het leek alsof Carrick hem raakte. Altijd penalty als hij een beter zicht heeft.
    PSN: Ainu20

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Allé vanavond onze kansen op promotie waarschijnlijk nog meer de nek omwringen.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Enkel de punten die dit jaar verzameld zijn... 8 punten sinds nieuwjaar voor Liverpool, ongelooflijk eigenlijk.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

iTrader
    2 (100%)
    Yes.
    0-1 Ricardo Vaz Te

en 0-2 Gary O' Neill
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    best wel triest voor een club als liverpool eigenlijk...
    dit jaar ging er zogezegd weer gepresteerd worden
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

iTrader
    1 (100%)
    FA Cup semi's:

Liverpool v Everton
    Chelsea v Tottenham

Aardig.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    2 derbykes en allebei op Wembley zeker?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    2 derbykes en allebei op Wembley zeker?
    Dat heb je goed opgemerkt!
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    2 (100%)
    Allé, nog eens gewonnen en direct moet Allardyce weer kakken op de supporters die niet tevreden zijn van zijn tactiek en spelstijl.

We ze nu weer een hoop dromers die blind zijn voor zijn statistieken en de negatieve resultaten zijn te wijten aan ons, niet aan hem.

Man man dat die zijn boel maar pakt, ik begin te hopen dat we niet promoveren want anders hebben we die volgend seizoen weer aan onze rekker.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member
    iTrader
    61 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk Bekijk bericht
    Allé, nog eens gewonnen en direct moet Allardyce weer kakken op de supporters die niet tevreden zijn van zijn tactiek en spelstijl.

We ze nu weer een hoop dromers die blind zijn voor zijn statistieken en de negatieve resultaten zijn te wijten aan ons, niet aan hem.

Man man dat die zijn boel maar pakt, ik begin te hopen dat we niet promoveren want anders hebben we die volgend seizoen weer aan onze rekker.
    Ik wist eigenlijk niet dat jullie reguliere competitie al bijna afgelopen is. De laatste speeldag in Segunda is pas de derde juni, en dan volgen nog de play-offs. Het is pas eind maart, en jullie hebben al 39 wedstrijden gespeeld. Ik kan me wel inbeelden dat sommige ploegen het moeilijk krijgen in deze fase van de competitie.

De laatste keer dat ik de stand zag, stonden jullie er inderdaad wel iets beter voor. 5 gelijke spelen op rij, zie ik... Jammer dat de match tegen Reading ongeveer op hetzelfde uur valt als de match van Deportivo. Ik zal in ieder geval wel de eerste helft eens meepikken.

Edit: Juist ja, als er op de site van West Ham 15u staat, is het 16u bij ons. Ik was even het tijdsverschil vergeten Dan beginnen jullie op exact hetzelfde moment als Depor. Jammer, ik had die match graag gezien.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 28 maart 2012 om 19:08

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    best wel triest voor een club als liverpool eigenlijk...
    dit jaar ging er zogezegd weer gepresteerd worden
    Dat is nu ook niet helemaal waar. Er is duidelijk gezegd dat het een ploeg in opbouw is en dat er niet direct wonderen moeten verwacht worden.
    Ex nihilo omnia fiunt

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rivfader Bekijk bericht
    Dat is nu ook niet helemaal waar. Er is duidelijk gezegd dat het een ploeg in opbouw is en dat er niet direct wonderen moeten verwacht worden.
    Er wordt ver onder de maat gepresteerd, dus zelfs dat excuus is maar moeilijk aan te nemen.

Alle andere transfers wil ik nog wel verdedigen, maar die van Downing tart alle verbeelding. 20 miljoen voor zo'n klutser, je houdt het niet voor mogelijk. Ik hoefde die zelfs niet intensief te scouten om te zien dat ie een beperkte speler is. Geen buitengewone snelheid, uitsluitend linksvoetig en zero acties. Intriest.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Alle andere transfers wil ik nog wel verdedigen, maar die van Downing tart alle verbeelding. 20 miljoen voor zo'n klutser, je houdt het niet voor mogelijk. Ik hoefde die zelfs niet intensief te scouten om te zien dat ie een beperkte speler is. Geen buitengewone snelheid, uitsluitend linksvoetig en zero acties. Intriest.
    Dan piept ge nu toch wel anders dan eind augustus, of zie ik het verkeerd?

Peutertuin 2011-2012

Peutertuin 2011-2012
    Laatst gewijzigd door |steven|; 28 maart 2012 om 20:17

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Dan piept ge nu toch wel anders dan eind augustus, of zie ik het verkeerd?

Peutertuin 2011-2012
    Mooie poging, maar het ging om het tijdstip van zijn post. Hoelang was de competitie op dat moment bezig? 3, 4 weken of wat was het? Op dat moment trek je nog geen besluiten uit transfers. De Gea was zogezegd ook 'worst value', maar uiteindelijk hoort ge niemand meer klagen over hem en is ie nu duidelijk nummer 1 bij United.

Overigens piep ik totaal niet anders. Aangezien ge toch aan het graven zijt in mijn posts, toevallig over deze 2 gekeken?

Adam en Downing zouden dit weekend of begin volgende week van Liverpool kunnen zijn.

Bij Blackpool is een finaal bod uitgebracht van 8 miljoen en voor Downing zijn die fucking dwazen van plan 16 miljoen te betalen .

Hopelijk houdt Aston Villa het been nu stijf voor Downing. Dan hoeft die al niet naar Liverpool te komen want hij is overrated. En al zeker niet tegen de prijs die ze voor hem vragen: 18-19 miljoen pond terwijl hij minder goed is als Young.

Pagina 63 van 206 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten