Pagina 51 van 275 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 4114
    Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Het probleem is bij chelsea ook een paar foute spelers; dienen mireilles vind ik echt geen goeie voetballer, goed voor een middenmoot ploeg maar zeker geen topper.

Ik stel me ook de vraag zoals een jose zijnde, je bent als een god vertrokken uit porto, uit inter milan, uit chelsea, nu ook waarschijnlijk uit real madrid, dan terug gaan naar chelsea weet ik niet of dat zo slim is, stel het dan na een 2tal seizoen echt niet lukt dan brokkelt je standbeeld een stuk af snap je . Preud'homme doet dat ook e, mee standard ze naar de titel loodsen na 25jaar lang, dan bij gent na vele jaren de beker mee nemen en een 2de plaats eindigen, mee twente mooie succes gehad ;p.
    Nys.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Meireles heeft zich al bewezen op een WK, basisspeler bij Porto en vorig seizoen uitblinker bij Liverpool. Geen idee waarom mensen zo kort door de bocht gaan wat hem betreft. Als ge Chelsea als waardemeter gebruikt, is daar geen enkele speler een echt goede voetballer...
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als Pep bij Chelsea gaat, wie gaat hem dan vervangen ?
    Idem met Jose ... ?

Ferguson op pensioen, Jose vervangt hem en Pep als nieuwe coach bij Chelsea. Daar voor teken ik !
    Goody gum drops

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Luis Enrique!
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja want die doet het uitstekend in Rome!!!

Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Meireles heeft zich al bewezen op een WK, basisspeler bij Porto en vorig seizoen uitblinker bij Liverpool. Geen idee waarom mensen zo kort door de bocht gaan wat hem betreft. Als ge Chelsea als waardemeter gebruikt, is daar geen enkele speler een echt goede voetballer...
    Hoe dat Mata in een ploeg met zo'n vorm toch zo goed kan presteren, is toch wel vermeldenswaard.

Vind Meireles persoonlijk een heel goede speler, maar staat bij Chelsea niet in zijn systeem. Wat ik van Chelsea heb gezien dit seizoen, zie ik dat Meireles te defensief speelt en te weinig ondersteunt wordt door een DM, waardoor zijn echte kwaliteiten beperkt worden.

Dure grap voor Chelsea om AVB nu buiten te gooien en ik kan niet inschatten of dat een goede keuze is, want ik kan echt niet oordelen of er meer uit de huidige kern van Chelsea te halen valt in vergelijking met de concurrenten. Daarvoor volg ik het Engels voetbal niet goed genoeg.

Member WolfSpell's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    abola.pt

Kort vertaald: Mourinho zou een terugkeer naar Chelsea zien zitten, zolang Torres verkocht wordt
    Xbox 360 Gamertag: WolfheartSpell
    ~We've Got Eternity~

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Mourinho is inderdaad de enige die dat eventueel kan oplossen
    Wil je nu zeggen dat Jose de beste coach is?

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WolfSpell Bekijk bericht
    iets langer samengevat:

A notícia é avançada esta segunda-feira pelo Daily Star. José Mourinho pode considerar o regresso a Stamford Bridge se Roman Abramovich vender Fernando Torres.

Segundo a publicação inglesa, José Mourinho saiu do Chelsea em 2007 devido à relação deteriorada com Andrey Shevchenko, que foi contratado precisamente por Abramovich.

O treinador português, desta feita, não pretende novo caso na frente de ataque, neste particular com um avançado que não marcar golos para a Premier League desde setembro do ano passado e tornou-se num dos motivos para a saída de Villas Boas.

Deste modo, José Mourinho aceitará o regresso caso Roman Abramovich prescinda de Fernando Torres e dê ao treinador controlo absoluto no que diz respeito às transferências.
    Daily Star zegt dat Mourinho in 2007 CFC al heeft verlaten vanwege een dispuut met een speler die eigenlijk door Abramovich was aangetrokken, zijnde Shevchenko.
    Dat wil 'm nu helemaal vermijden met een spits die al van september vorig jaar niet meer scoort wat ook 1 van de redenen is van 't vertrek van AVB.

Verder wilt Mourinho ook de complete controle (verantwoordelijkheid) over de inkomende transfers, plus de verkoop van Torres dan.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Eriksson wants Chelsea job | Chelsea News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports laat het uit

Van mij mag Di Matteo het seizoen uitdoen en dan volgend seizoen voluit voor Mourinho gaan.
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Member
    iTrader
    0
    Hoop echt van harte dat die niet aan het roer komt bij Chelsea. Kan hij weer de helft van zijn kern meebrengen en de spelers/talenten die er nu aanwezig zijn volledig de vergetelheid in sturen.

Hij is de geknipte man om een zinkend schip te redden, maar vraag me af of hij ook constant kan presteren met een team zonder problemen te krijgen. Ik spreek dan niet over 1 seizoen. Het is gewoon geen trainer waar je iets mee kan uitbouwen op langere termijn à la Wenger (hoe goed of hoe slecht die het ook doet) of Ferguson.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Wil je nu zeggen dat Jose de beste coach is?
    Op vlak van eikels te creëren en in toom te houden, inderdaad. En aangezien het zijn eikels zijn ... nog meer!

Maar zelfs Mourinho krijgt niet iedereen op de rails hoor. Balotelli is een goed voorbeeld. Madrid is ook een goed voorbeeld. En links en rechts duikt er wel wat op over zijn Chelsea-tijd. (geen idee of dat waar is maar het zou mij absoluut niet verbazen)

Los daarvan zijn er weinigen die zo een blinde wil in zijn spelers kan duwen, dat weet gij als Interfan als de beste. Dat is dan ook zijn beste kwaliteit in mijn ogen, samen met zijn voorbereidingen. Qua innovatie en voetbalgebeuren is het eigenlijk minder te noemen als ge ziet over welke spelers die beschikt heeft bij al zijn ploegen. Er wordt altijd maar gezaagd over zijn geniale tactieken (als ik al meervoud mag gebruiken ) maar hij heeft ook al genoeg op zijne zak gehad op dat vlak.

Het zou mij toch verbazen moest ie terug naar Chelsea gaan ... heeft daar toch echt weinig bij te winnen. Carvalho moet weg bij Madrid trouwens, dus misschien kan hij die terug meenemen naar Chelsea!!!

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Mourinho is een toptrainer.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    132 (99%)

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou gereageerd hebben met 'rapist'

Pagina 51 van 275 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten