Pagina 263 van 275 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.931 t/m 3.945 van 4114
    Member Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb maar een paar wedstrijden van Swansea gezien, maar ik was behoorlijk onder de indruk.

Hopelijk nu ook eens een titelstrijd tussen 5 of 6 ploegen in de PL ipv 2.
    Goody gum drops

Approved 9-lifer exCite's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Zullen zien of het de goeie keuze is, nu aan die transfers werken!
    We Remember them with pride,
    Those mighty reds of Shankly's side.
    And Kenny's boys of '88,
    There's never been a side so great.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radbraker Bekijk bericht
    Hopelijk nu ook eens een titelstrijd tussen 5 of 6 ploegen in de PL ipv 2.
    How, rustig maar. Voor Liverpool zit de titel er de komende jaren nog niet aan te komen. Eerst maar eens terug in die top 4 geraken, dat zou al een serieuze stap voorwaarts zijn.

Voor degenen die Rodgers nog niet zo goed kennen, zeker dit stukje eens lezen: Swansea manager Brendan Rodgers aims to convert long-ball believers - Telegraph
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De titel zal inderdaad niet voor morgen zijn. Als we gewoon terug in die CL kunnen raken, dan kunnen we ook veel betere spelers aantrekken. Dan kunnen we nog eens praten over de titel

Member gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Hoewel niet mijn keuze en grote twijfels, iedereen verdient een kans.

Welkom bij Liverpool Football Club!!!
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    En welke structuur is dat?

Brendan Rodgers heeft getekend schijnt het. Contract voor 3 jaar.
    ja goei vraag, you tell me? ik ben hier niet de liverpool man he

Approved 9-lifer |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Rodgers deed het schitterend bij Swansea, afwachten hoe hij het doet bij Liverpool. Alleszins, voordeel van de twijfel.

Gaat Liverpool ook geen schoonmaak trachten te maken? Pakweg Adam verpatsen?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    De titel zal inderdaad niet voor morgen zijn. Als we gewoon terug in die CL kunnen raken, dan kunnen we ook veel betere spelers aantrekken. Dan kunnen we nog eens praten over de titel
    Inderdaad. Met de top 4 volgend jaar ben ik al erg tevreden. Nu eerst afwachten wat de transferperiode brengt.
    Ex nihilo omnia fiunt

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Gaat Liverpool ook geen schoonmaak trachten te maken? Pakweg Adam verpatsen?
    Hopelijk, Adam en Downing buiten. Rodgers mag onmiddelijk Siggudson meenemen om die te vervangen en een vleugelspeler die iets eens echt iets bijbrengt bij het team.
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    ja goei vraag, you tell me? ik ben hier niet de liverpool man he
    Hoe? Gij doet een uitspraak maar weet niet hoe de vork aan de steel zit? Ik kan het niet weten want in de succesjaren van Liverpool was ik nog niet geboren.

Geen idee of het nog doorgaat nu, maar Rodgers zou normaal gezien deel uitmaken van het Spaanse kamp op Euro 2012.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member bardok--'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Hopelijk, Adam en Downing buiten. Rodgers mag onmiddelijk Siggudson meenemen om die te vervangen en een vleugelspeler die iets eens echt iets bijbrengt bij het team.
    Scott Sinclair?
    psn: bardok-- BF3STATS
    komaan lierse!

Member mojojojo's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    is Adam al helemaal af te schrijven dan? 'k heb er weinig van gezien en z'n statistieken liegen er niet om, maar heeft toch kwaliteiten waar ze iets mee kunnen aanvangen

iTrader
    16 (100%)
    Adam is een championship niveau speler. Is te dik, te traag en zijn grootste kwaliteit die hij bij blackpool had (corner, vrije trap) heeft hij nog niets van laten zijn in een liverpool truitje. Door te traag te zijn en tactisch niet op niveau te zijn geeft hij enorm veel vrije trappen weg vlak voor het penalty gebied.

Moet weg, en nu liefst zodat je er nog wat geld voor krijgt.

@Bardok Is Sinclair geen spits?

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Denk ook dat er voor Adam geen hoop mer is. Speelde bij Blackpool een dijk van een seizoen maar kon dat toch niet door trekken bij Liverpool, toen het echt elke week van moeten was. Downing kan mischien nog een meerwaarde zijn. Kwil hem nog het voordeel van de twijfel geven. Die krijgt nog een seizoen vn mij. maar we halen toch best wat versterkingen. Een spits, CM en een winger voor op rechts zijn toch het minimum.

En Aquaman mag ook nu eindelijk een kans krijgen van mij. en Maxi mag ook meer minuten zien. Denk dat die echt zal openbloeien onder Brendan

iTrader
    16 (100%)
    En waarom zou je Downing nog een kans geven? Heb hem ook lang het voordeel van de twijfel gegeven maar werd het gewoon zo beu hoe die nix bijbrengt. Die zie je de meeste wedstrijden gewoon een uur niet. 0 goals, 0 assists maakte het dan helemaal compleet...

Aquilani is idd iemand die onder Rodgers wel eens zou kunnen openbloeien. Alleen wil die niet meer blijven en terug naar Italie... Maxi zal denk ik weg moeten door zijn leeftijd

Pagina 263 van 275 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten