Pagina 195 van 275 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.911 t/m 2.925 van 4114
    Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    sporza: Maleisiërs veranderen logo en kleuren van Cardiff

Het was wachten op het moment dat er zo'n zotte zaken zouden gebeuren met die buitenlandse investeerders...
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    "We hebben weinig keuze. Dit is het beste voor de club", meldt Cardiff.

Man, wat een BS zeg. Dit zou ik nooit kunnen aanvaarden. Daarom liever geen geldschieters die geen band hebben met de Club. Vind ik écht degoutant.
    S

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    sporza: Maleisiërs veranderen logo en kleuren van Cardiff

Het was wachten op het moment dat er zo'n zotte zaken zouden gebeuren met die buitenlandse investeerders...
    Ik als neutrale voetbalfan vind dit ontzettend onaanvaardbaar, maar stel je voor dat je daar fan van bent. Ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen moest er een buitenlandse investeerder afkomen die het blauw zwart zou willen vervangen door iets anders.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Jammer dat het gebeurt, al een geluk dat Roman van Chelsea is afgebleven op dat vlak.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nog liever met traditie in 3de klasse spelen dan kampioen worden op die manier :/

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    nog liever met traditie in 3de klasse spelen dan kampioen worden op die manier :/

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Dat je met geldschieters zit, daar kan ik allemaal mee leven, maar dat je de traditie/historie van een club volledig naar de knoppen helpt is er toch ferm over.
    Ik heb medelijden met de fans van deze club, ik zou het moeilijk hebben om daarvoor nog te supporteren, het is een andere ploeg geworden gewoon. Ik vind dit een pak erger dan een fusie met een andere ploeg bijvoorbeeld.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member Nattefrost's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Misschien kan dat eens een signaal zijn voor de FA om iets te veranderen. Zulke club ownerships moeten zo snel mogelijk uit het Engelse voetbal verdwijnen.
    PSN: Ainu20

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Dat je met geldschieters zit, daar kan ik allemaal mee leven, maar dat je de traditie/historie van een club volledig naar de knoppen helpt is er toch ferm over.
    Ik heb medelijden met de fans van deze club, ik zou het moeilijk hebben om daarvoor nog te supporteren, het is een andere ploeg geworden gewoon. Ik vind dit een pak erger dan een fusie met een andere ploeg bijvoorbeeld.
    Dat ze de kleuren van het shirt veranderen tot daar aan toe maar de ganse badge overboord kieperen kan er bij mij niet in

en nu ben ik ook blij dat Liverpool indertijd voor Fenway heeft gekozen want er was ook sprake van een chinese geldschieter

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Lijkt me toch ook enkel maar slechter voor de Club in kwestie? Wat winnen ze er mee buiten hopen geld? Ik kan me moeilijk inbeelden dat er veel supporters gaan zijn die deze ploeg gaan blijven steunen. Je mag nog geld met hopen hebben, als je je stadion niet meer vol krijgt is dat ook alles behalve super lijkt me.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Kennis heeft zijn Cardiff abbonnement alvast teruggestuurd naar de club met een gepeperde brief bij.

De prawn sandwich brigade en de salonsupporter die liever wat namen en geilt op een bekerke zullen er niet wakker van liggen, die zullen zelfs met plezier het dubbele aan entree geld betalen en aanschuiven voor een nieuw truitje.

Regelrechte schande dit.
    Er was bij ons ook even sprake om de naam om te dopen naar West Ham Olympic indien we zouden verhuizen naar het olympisch stadion, gaat er normaal niet meer doorkomen maar moest het gebeuren stopt het verhaal ook voor mij.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    Dat ze de kleuren van het shirt veranderen tot daar aan toe maar de ganse badge overboord kieperen kan er bij mij niet in
    Eh? Clubkleuren zijn juist even belangrijk als het logo. Als uw ploeg al jaren in een bepaald kleur speelt ga je dit niet zomaar aanpassen. Zeker niet als het een drastisch verschil is zoals blauw naar rood.

Voor de rest wel akkoord, liever degraderen dan je ziel te verkopen. Liever mijn ploeg in derde gaan aanmoedigen dan een andere ploeg te moeten zien.
    S

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Olympia West Ham!

Nee, namen en kleuren zijn echt wel heilige huisjes in het voetbal. Indien men noodgedwongen moet fusioneren kan het zijn dat deze worden aangepast maar dat nemen de meeste supporters erbij als het deels de redding betekent van hun club.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    17 (95%)
    Bij een fusie zou het toch ook ophouden voor mij ze, fusieploegen, heb er een hekel aan.
    S

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Eh? Clubkleuren zijn juist even belangrijk als het logo. Als uw ploeg al jaren in een bepaald kleur speelt ga je dit niet zomaar aanpassen. Zeker niet als het een drastisch verschil is zoals blauw naar rood.

Voor de rest wel akkoord, liever degraderen dan je ziel te verkopen. Liever mijn ploeg in derde gaan aanmoedigen dan een andere ploeg te moeten zien.
    Veel veranderen in de loop der jaren van kleur. akkoord kzie het liever ook niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Bij een fusie zou het toch ook ophouden voor mij ze, fusieploegen, heb er een hekel aan.
    kunt ge het u al voorstellen Brugge United fzo
    speelt in blauw-groen

Pagina 195 van 275 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten