Idd, zoiets missen kan gewoon niet.
Hij kan vrij koppen zonder druk van een verdediger (zonder enige druk zelf, match was toch verloren) en dan recht op de keeper koppen...
Idd, zoiets missen kan gewoon niet.
Hij kan vrij koppen zonder druk van een verdediger (zonder enige druk zelf, match was toch verloren) en dan recht op de keeper koppen...
Moest er zo'n discussie onstaan elke keer dat een 3x zo dure speler (ik ga geen namen noemen) een dot van een kans miste.. het forum zou nogal vaak crashen. Ja hij had hem beter moeten koppen maar Reina heeft hem ook gewoon goed gepakt.
@Snoeckers, ja idd nu is't huilen met de pet op. Ik hoop dat Lukaku een basisplaats krijgt voor de volgende wedstrijd.
Het is overigens al van 2002 geleden dat Chelsea er niet in slaagt in de top 6 te eindigen. Maar als de Londenaren op 19 mei de Champions League kunnen winnen, mogen ze als titelverdediger alsnog naar het kampioenenbal.
Dat zou niet alleen slecht nieuws zijn voor Anderlecht, dat dan niet rechtstreeks geplaatst is voor de groepsfase, maar ook voor de nummer 4 uit Engeland. Die club moet dan naar de Europa League in plaats van naar de Champions League.
toch wel een blunder van sporza.be ?!
chelsea gaat in dat geval toch gewoon in de plaats van anderlecht naar de champions league, dus 4de van engeland speelt toch gewoon nog voorrondes CL ?
Als we moesten discussiëren elke keer Sporza een blunder begaat...het forum zou nogal vaak crashen!
Van welke krant is dat?
Terry een 8 geven.. degene die dat heeft gemaakt moet op staande voet ontslagen worden.
sporza: Maleisiërs veranderen logo en kleuren van Cardiff
Het was wachten op het moment dat er zo'n zotte zaken zouden gebeuren met die buitenlandse investeerders...
"We hebben weinig keuze. Dit is het beste voor de club", meldt Cardiff.
Man, wat een BS zeg. Dit zou ik nooit kunnen aanvaarden. Daarom liever geen geldschieters die geen band hebben met de Club. Vind ik écht degoutant.
Jammer dat het gebeurt, al een geluk dat Roman van Chelsea is afgebleven op dat vlak.
nog liever met traditie in 3de klasse spelen dan kampioen worden op die manier :/
Dat je met geldschieters zit, daar kan ik allemaal mee leven, maar dat je de traditie/historie van een club volledig naar de knoppen helpt is er toch ferm over.
Ik heb medelijden met de fans van deze club, ik zou het moeilijk hebben om daarvoor nog te supporteren, het is een andere ploeg geworden gewoon. Ik vind dit een pak erger dan een fusie met een andere ploeg bijvoorbeeld.
Misschien kan dat eens een signaal zijn voor de FA om iets te veranderen. Zulke club ownerships moeten zo snel mogelijk uit het Engelse voetbal verdwijnen.
Lijkt me toch ook enkel maar slechter voor de Club in kwestie? Wat winnen ze er mee buiten hopen geld? Ik kan me moeilijk inbeelden dat er veel supporters gaan zijn die deze ploeg gaan blijven steunen. Je mag nog geld met hopen hebben, als je je stadion niet meer vol krijgt is dat ook alles behalve super lijkt me.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)