zijn op zich geen slechte spelers hoor. Maar ze moeten er geleidelijk aan in gebracht worden. Een gezonde mix van ervaring en jeugd.
Niet overdrijven eh.
Turnbull = geen toekomst
Bertrand = heeft goed gespeeld
Terry/ivanovic = hebben eens een echt slechte match gespeeld
Ferreira= geen toekomst
Essien/Malouda = geen toekomst
Romeu = totaal geen match ritme
Aanval ga ik me niet echt over uitspreken aangezien het aantal bruikbare ballen die ze hebben gekregen op 1 hand te tellen is.
Alleen sturridge heeft weeral laten zien waarom hij op de bank moet blijven.
hoe was Lukaku zijn invalbeurt trouwens?
gezien bovenstaande post omtrent weinig bruikbare ballen zal em nieveel kunnen doen hebben wellicht?![]()
Van lukaku heb ik niet veel gezien, had niet veel zin om nog te kijken.
Mist een gi-gan-ti-sche kans en krijgt erna geen enkele goede bal meer. Vrij ondankbare invalbeurt.
Lukaku valt in, mist reuzekans en gaat mee ten onder (video)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164913
Reacties zijn wel heel positief over lukaku.
Laatst gewijzigd door jeperdejep; 9 mei 2012 om 00:58
Het zijn 2 forumposters die er positief over zijn, waaauw!
Sturridge is gewoon veel te egoïstisch voor zijn eigen goed.
Hij wordt ook wel keer op keer op de verkeerde positie uitgespeeld, maar hij is inderdaad veel te egoïstisch. En te denken dat die zo'n sterke eerste seizoenshelft had.
afwerking had misschien wel beter gekund bij die kans, maar save van Reina was ook wel knap
wel mooi vrijgelopen voor doel
verder dan een 6e plaats gaan ze toch niet meer geraken in de competitie dus waarom hem er op de laatste speeldag geen ganse match inzetten![]()
Beter gekund? Had hij iet ofwat richting op de bal gegeven is het altijd goal. Hij kopt rechtdoor op de keeper, niet echt moeilijk om de bal dan te redden. Zo'n kans MOET je ALTIJD scoren.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)