Pagina 135 van 275 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.011 t/m 2.025 van 4114
    Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Heeft Man U die teruggehaald dan? Tiens, dat ben ik dan toch al vergeten..
    Superbia In Proelio

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Heeft Man U die teruggehaald dan? Tiens, dat ben ik dan toch al vergeten..
    Tijdje al hoor, was eerst geblesseerd, en denk dat die rond nieuwjaar werd teruggestuurd naar Man u.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

iTrader
    17 (100%)
    Maar die deed uiteindelijk niet veel goeds meer he bij Norwich? Of vergis ik mij?
    En Boyata die speelde ook nog amper he, voor zijn blessure?
    Superbia In Proelio

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Ben nu 10 minuutjes aan het kijken, en heb hem nauwelijks zien lopen. Over het veld sloffen dan weer wel.
    Zoals altijd dus Bij de rode duivels zie ik hem ook altijd rondsloffen op het veld.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Maar die deed uiteindelijk niet veel goeds meer he bij Norwich? Of vergis ik mij?
    En Boyata die speelde ook nog amper he, voor zijn blessure?
    De Laet speelde in het begin toch vrij vaak dacht ik, maar werd na verloop van tijd weer naar de bank verwezen. Snap het toch niet, toch altijd een speler geweest met veel talent?

Speelt op dit moment trouwens ook een sterke match.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member bardok--'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    10 minuten aant kijken, Lukaku 1 keer de bal geraakt...
    Die verdediging :')

Toch maar terug afgezet
    psn: bardok-- BF3STATS
    komaan lierse!

Member
    iTrader
    0
    29 times and counting - Woodwork - YouTube

Pech kun je dit zelfs niet meer noemen...
    Ex nihilo omnia fiunt

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rivfader Bekijk bericht
    29 times and counting - Woodwork - YouTube

Pech kun je dit zelfs niet meer noemen...
    Sorry, maar als je echt zoekt kan je voor elke ploeg wel zo'n compilatiefilmpje maken he..
    Superbia In Proelio

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Die verdediging van Chelsea, ja man

De Laet wel met een doelpunt! Toch één belg die gaat scoren
    Zouden ze dat doelpunt ook als nieuwsfeit op Sporza zetten?

Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Sorry, maar als je echt zoekt kan je voor elke ploeg wel zo'n compilatiefilmpje maken he..
    Niet van één seizoen.
    Barça y España

Member
    iTrader
    0
    Dit is allemaal in dit seizoen gebeurt hé.
    Ex nihilo omnia fiunt

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Waarom speelt West Ham eigenlijk twee dagen later dan de rest?

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Bij Chelsea was er veel meer aan de hand. AVB is het slachtoffer geworden. En toch kon ge in zijn wedstrijden zien dat ie tactisch de boel heel goed beheerst. Ik vind het nog steeds straf dat mensen alle schuld op AVB steken. Als Abramovich u haalt om op lange termijn een nieuwe wind door Chelsea te laten blazen, en hij u halfweg de rug toekeert, dan heeft AVB heel wat ballen getoond om niet aan zijn visie te raken.

Bovendien vergeten er precies nogal veel wat die met Porto bereikte. Ervaring heeft Liverpool al gehad met Hodgson en we hebben gezien op wat dat uitdraaide. Afschuwelijk spel en op 3 fronten uitgeschakeld na een half seizoen.
    Jamaar visie hebben en dat nastreven, akkoord. Maar gij kunt gerust uw visie behouden en stap per stap verdergaan. Ge zet ni van de ene dag op de andere een nieuw systeem voor een ploeg die er niet in past. In de eerste plaats moet ge uw groep optimaal gebruiken en systematisch aankopen doen om op termijn aan uw visie te geraken. Kijk ook de resultaten mét Lampard en zonder Lampard, daar ziet ge ook wel een beetje de koppigheid van AVB aan het werk bijvoorbeeld. Mereilles bleef ook spelen, ook al haalde die zijn niveau niet. Torres was nog niet bezig zoals nu en bleef in de basis staan, vruchteloos. (werd ook niet goed gebruikt)

Bij Chelsea krijgt ge misschien tijd, maar afzakken rond de zesde plaats kunt ge daar niet maken hé. De resultaten waren erbarmelijk. De kern was niet kampioenwaardig, maar gerust evenwaardig of zelfs beter dan die van Arsenal bijvoorbeeld. En sowieso een pak beter dan een van de vele kutploegen waar ze punten tegen verloren.

Een trainer moet niet enkel een eigen systeem hebben, een toptrainer weet zijn ploeg in de eerste plaats optimaal te gebruiken. Mourinho voetbalt ook lekker met RM nu. Bij Inter gebruikte hij een totaal ander systeem, idem bij Porto. Tijdens zijn Chelseaperiode probeerde hij ook niet tiki taki te spelen. Dat moest hij ook niet proberen met die kern. (sterke kern, maar niet voor dat soort voetbal te spelen)

Als ge nodeloos een speelwijze wilt opdringen... Tjah... Ik kan ook proberen om bij de reserveploeg van de duveltjes van Boemerskonte dominant eentijdsvoetbal te spelen, dat betekent nog niet dat ik een goede keuze heb gemaakt, of dat ik slim bezig ben en al helemaal niet dat ik succesvol ga zijn.

Liverpool heeft een Mourinho nodig, niet zijn veel minder ervaren opvolger.
    *

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mourinho? Die past totaal niet bij een club als Liverpool.

Het was Abramovich die die verandering wilde hè. Maar die dacht dat een ommekeer in visie gepaard zou kunnen gaan met degelijke resultaten vanaf punt 0. Dat zou het onmogelijke bewerkstelligen zijn met de huidige kern van Chelsea. Dat AVB bij Chelsea faalde mag resoluut op het conto van Abramovich.

Waarom zou zakken tot zesde bij Chelsea niet kunnen? Liverpool is een grotere club en daar kan het al 3 seizoenen. Ook met ontslagen, maar dat is de verdienste van de vorige eigenaars. Als Kenny aan het einde van het seizoen een andere functie krijgt/ontslagen wordt, ligt dat ook helemaal anders. De huidige eigenaars waren haast verplicht om Dalglish aan te stellen, ook al hadden ze liever AVB of een andere beloftevolle trainer (Rangnick, Klopp én Laudrup werden vorige zomer genoemd) aangetrokken. Als één van die 4 coach zou geweest zijn, waren die met de huidige resultaten ook nog niet ontslagen denk ik. Uit alle interviews met de eigenaars lag altijd de nadruk op een langetermijnvisie. Het is niet voor niets dat Reina onlangs nog zei dat Liverpool pas over 4 jaar terug zou kunnen meedoen voor een titel.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'Een' Mourinho. Een tactisch sterke trainer die weet wat hij moet doen in bijna alle situaties en bovenal: zonder uitzondering prijzen pakt.

En alsof de resultaten van de laatste tijd kunnen bij Liverpool.
    *

Pagina 135 van 275 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten