kwam op dit artikel terecht,
misschien is een apart topic met pro's cons etc niet verkeerd?
Ik ben alvast voorstander grtz.
Pro League: "Mogelijkheid BeNeliga onderzoeken" - HLN.be
blijkbaar zijn er testen bezig met het vrouwenvoetbal.
den boss himself ziet het ook zitten :-)
Vincent Kompany voorstander van BeNe League - HLN.be
Was hier al een tijdje geleden een thread over en we waren tot de conclusie gekomen dat diegene die contra zijn niet goed wijs in hun kop zijn
Mijn ene vrees is dat de Nederlandse ploegen gaan domineren.
ahzo wist ik niet,
wel dat de contra mensen hun visie es posten. Imo kan dit enkel onze spelers meer ervaring en profijt opdoen.
@ Tazz ok kan ik best geloven, ik denk ook dat er maar een handvol belgische ploegen een kans maken, maar wat is het nut in ons klein belgenlandje blijven en telkens in de CL en EL onderuit gaan. Ik wil binnen 10j es een belgische ploeg in de CL finale zien ^^
Ik heb er mijn twijfels over.
Mss als de eerste 6 of 7 kans maken op europees voetbal, zou ik het een jaar de kans geven. Anders zou ik het gewoon in de frigo steken en het daar houden tot het bedorven raakt.
Beneliga ok, maar wat gebeurt er dan met de lagere klassen?
Belgische ploegen zijn toch maar meelopers in Europa. Dan heb ik liever dat ze wat minder vaak meedoen, maar enkel europees spelen als ze echt goed zijn en dus top-5 geëindigd zijn in zo'n beneleague. Hopelijk geraken ze dan wat verder.
Vorig jaar werd onze kampioen 7-0 en 5-0 vernederd in de CL, is dat nu de reden dat we een leukere competitie gaan laten schieten?
En ik spreek hier tegen mijn eigen kar he, want de lekkere matchen tegen hollandse ploegen gaan Beerschot waarschijnlijk wel voorbij in zo'n beneleague.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)