Pagina 1 van 217 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 4336
    Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)

Voetbaltransferthread 2011-2012 Binnenland - Deel 2 (geen roddels!)

Hier kunnen jullie verder praten over de binnenlandse transfers!

Laatste post deel 1:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedoco Bekijk bericht
    Dit is echt niet enkel bij Beerschot hoor

De makelaars zijn weldegelijk de schuldigen, wat zijn de clubs nu met een speler die eigenlijk niet wil komen? Ze worden duidelijk voor de gek gehouden, de clubs.

Approved 9-lifer R0bbeW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1ste

Hoe zit het met die tester bij Genk?

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)

Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Ergens gelezen dat het Been is die hem erg graag erbij wilt. In zijn betere periode toch een heel goede voetballer hoor, als die op niveau speelt is hij een echte meerwaarde voor de competitie.

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Kanu? Eerlijk gezegd lijkt me die nog dommer dan Matoukou in zijn slechtste jaren.
    En Cyriac, het is al zo lang geleden dat ik zelfs niet meer welke haarkleur hij heeft ()

Als wij van een kampioenenploeg maar uiteindelijk 2-3 basisspelers verliezen, iedereen vervangen & in de breedte zelfs sterker worden, dan zijn wij "verzwakt".

Maar als't om Standard gaat zou't wel volstaan om om uw vedetten te verkopen, onbekende spelers binnen te halen & dat allemaal met een hele nieuwe technische staf & een nieuwe eigenaar waar niemand in België iets van moet hebben. Sorry, ma ge zijt zowat de grootste hypocriet die ik hier de laatste tijd ben tegengekomen.

Trouwens "met alle respect", schrap dat maar. Want uiteindelijk bleef er niet veel van over precies. Dat lijstje spelers die je opnoemde waren wel stuk voor stuk werkers op't veld, iets wat't Genkse publiek kan waarderen. Dat't geen technische klasbakken waren is geweten, maar wat is daar mis mee? Op hun positie, in die tijd, waren dat spelers waar niemand graag tegen wou spelen. Remember Köller tegen Kimoni? Of de verbetenheid van een Olivieri? De 4 longen van Delbroek? Het beenharde mandekken van Matoukou?

Ik wil maar zeggen, als we een lijstje maken van alle "minder begaafde" spelers die Standard ooit gehad heeft, dan kunnen we ook nog eens goed lachen. Wij hebben met dat soort spelers tenminste nog prijzen gewonnen & geloof me, dat doet meer deugd dan jij kan weten.
    Hier nog even op terugkomen: het getuigt natuurlijk van een zelden gezien gevoel voor consequentie om zelf wel al weken aan een stuk (trouwens ook weer in deze post) een kern, staff en bestuur van een ander team af te zeiken, maar op je achterste poten te gaan staan als er eens wat kanttekeningen bij je posts en je eigen team worden gemaakt, beste JuG.
    Trouwens: alvorens de volgende keer met naamkaartjes te strooien, raad ik je aan in tussentijd een avondcursus begrijpend lezen te gaan volgen ergens. Lees mijn post in de andere topic er maar op na: mijn punt daar was net dat je nu nog niet kunt gaan beoordelen welke van de kernen verzwakt of versterkt is. Dat jij dit interpreteert als het dissen van de Genkse kern en het ophemelen van die van Standard, zegt echt wel voldoende.
    Hetzelfde geldt overigens voor het laatste stuk van je post: het enige wat ik met die namen wou argumenteren, is dat je niet alleen maar toppers (genre Strupar, Oulare, Dagano, Skoko, Gudjohnsson, Vossen, De Bruyne, Courtois, ... om u een plezier te doen ) in uw ploeg moet hebben om kampioen te spelen. Er zijn nu eenmaal "gewone" spelers met elk hun eigen kwaliteiten die een niveautje hoger getild worden in zo'n ploeg. Uw dis op Standard is dan ook volledig onterecht: uiteraard hebben daar in de loop der jaren ook absolute nitwits rondgelopen, maar dat heeft niets met het punt dat ik wou maken te maken. En tenslotte: Standard werd kampioen met godbetert Mulemo in de basis, Espinoza in de goal en Goreux, Mikulic, Toama, Nicaise en Leon Benko als heel regelmatige stand-ins. Ik denk dus wel dat ik weet hoe het voelt om met zo'n mannen prijzen te pakken ja...

Member
    iTrader
    39 (100%)
    hoe is dat nu met ogunjimi?

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eurowarriors Bekijk bericht
    Ergens gelezen dat het Been is die hem erg graag erbij wilt. In zijn betere periode toch een heel goede voetballer hoor, als die op niveau speelt is hij een echte meerwaarde voor de competitie.
    Ja maar Bruins mocht in mei al weg bij Feyenoord, onder Been dus nog. En nu haalt hij hem er in Genk weer bij

Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedoco Bekijk bericht
    Ja maar Bruins mocht in mei al weg bij Feyenoord, onder Been dus nog. En nu haalt hij hem er in Genk weer bij
    Idd, rare zet van Been, maar goed Vraag mij eigenlijk ook af hoe dat nu zit met Ogunjimi.

Member Cuth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peejay1704 Bekijk bericht
    toppers (genre vossen,)

Member
    iTrader
    0
    Kanu is wel topper hoor, keiharde verdediger, redelijk snel, tactisch goed, deed Mangala ook veel beter spelen. Een van de betere in de Standard kern. Heel goede verdediger!

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Ja, vooral zijn tackles en ellebogen op de bal zijn echt genieten.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Ja, vooral zijn tackles en ellebogen op de bal zijn echt genieten.
    Iedereen zou zo een verdediger in zijn ploeg willen. Voor de tegenstander is het natuurlijk minder plezant. Trouwens veel ellebogen geeft hij niet, qua tackles wil hij wel al eens over de schreef gaan.

Member kakmongool's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kanu is inderdaad een vuile speler maar iedere ploeg heeft zo'n speler. Club heeft Blondel, Anderlecht Wasyl, Standard Kanu ...

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Dat noem ik geen vuile spelers dat noem ik domme spelers. Een type Van Bommel dat is een vuile speler.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Maazou scoort de winnende goal met Niger tegen Zuid-Afrika, dat belooft voor komend seizoen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Dat noem ik geen vuile spelers dat noem ik domme spelers. Een type Van Bommel dat is een vuile speler.
    Kanu heeft Mangala een stuk beter doen spelen door zijn coaching en leiderschap, hoe kan je dan een domme speler zijn? Die hebben het al moeilijk genoeg om zelf hun taken uit te voeren. Omdat Kanu er af en toe eens stevig ingaat wil daarom niet zeggen dat hij geen verstand heeft, alles behalve.

Member starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakmongool Bekijk bericht
    Kanu is inderdaad een vuile speler maar iedere ploeg heeft zo'n speler. Club heeft Blondel, Anderlecht Wasyl, Standard Kanu ...
    En wij???

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij jullie is Eric "The Butcher" Matoukou vertrokken :]

Member starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Yep.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0

Pagina 1 van 217 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten