Jorgacevic is nog altijd beter dan Coosemans, maar vind hem alleszins geen echte keeper voor club. En met dat geld zou gent graag deschacht binnenhalen![]()
Jorgacevic is nog altijd beter dan Coosemans, maar vind hem alleszins geen echte keeper voor club. En met dat geld zou gent graag deschacht binnenhalen![]()
Zou ik toch niet zeggen hoor. Jorgacevic lijkt me toch een trapje hoger te staan dan Kujovic.
Jorgacevic zou trouwens meteen inzetbaar zijn tegen cercle omdat club maar 2 meteen inzetbare keepers heeft. Dan snap ik de snelheid van de transfer toch al wat meer.
sporza: Jorgacevic: "Hoop dat Gent-fans me begrijpen"
Alles hangt af van de betaalde prijs beste Bojan![]()
Mij ga je nooit horen zeggen dat Club geen grotere club is dan Gent. Sportief zijn we de laatste jaren +- de evenknie maar den Bojan zal het verschil in status wel merken aan zijn loonHoe dan ook wacht hem een warm onthaal in het weekend van 11/02
![]()
Ik zal zijn naam niet scanderen zenne, blijft nen buffalo![]()
Ik hoop dat hij nog niet mag spelen tegen Cercle.
700 000 volgens HLN, kleine prijs toch?
Aangezien de derde keeper Dhoest geblesseerd is zit de kans er in dat de KBVB een uitzonderlijke transfer toestaat, Cercle heeft dat vorig seizoen ook gedaan door Kudimbana (Anderlecht) aan te trekken toen Coppens een zware blessure opliep.
Hier is het grote verschil dat Jorgacevic onmiddellijk eerste keeper zou worden dus niet echt eerlijk vind ik. Hopelijk wijst de KBVB het voorstel af.
Ok 700k kan ik nog aanvaarden maar ik blijf hem nog niet goed genoeg vinden voor Brugge.
brugge de man city van belgie!
700k is een koopje voor Jorgacevic.
Hij zegt dat hij niet naar het buitenland wilde voor zijn familie, dan kan Gent moeilijk weigeren he.
Ik ben heel tevreden. Ik vreesde voor meer dan 1 miljoen, maar als het effectief 700k is, dan heeft Gent zich dik in't zak laten zetten.
Bojan is nen Bridgesboy.
Het Project!!
700k is helemaal zo hilarisch niet als 2 miljoen.![]()
Ben ik hier de enige die dit een goeie transfer vindt?
Vaak kijk ik naar een wedstrijdverslag van Gent en sakker ik op wat dien altijd uit zijn doel haalt...
En voor 700k... Goei koopje ^^
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)