Hyozan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom is niet proberen om zonder spits te spelen? Zet bvb Hazard in de punt met naast hem Mertens en Dembélé.

Als ze constant wisselen gaan de Kazakken niet weten waar lopen.

Nog een pluspunt is dat we dan van die lange ballen vanaf zijn die 90% niets opleveren.

Jammer dat Georges zoiets nooit zal proberen. (in kwalificatiematchen dan toch)

iTrader
    0
    Eigenlijk is het simpel: EK niet halen => bondscoach buiten. We bezitten te veel kwaliteit om niet op grote toernooien aanwezig te zijn.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T.Bickle Bekijk bericht
    Eigenlijk is het simpel: EK niet halen => bondscoach buiten. We bezitten te veel kwaliteit om niet op grote toernooien aanwezig te zijn.
    Helemaal mee eens!! Je kunt gewoon geen risico nemen om 2 tornooien te missen met deze selectie door een onbekwame coach

Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Michel Preud'homme!

De beste generatie in jaren heeft de beste Belgische trainer van dit moment nodig.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

iTrader
    0
    bij de aanstelling van Leekens ging het dan ook niet om het halen van het EK, maar het WK, en dat staat zo in zijn contract ook vermoed ik

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Logos Bekijk bericht
    bij de aanstelling van Leekens ging het dan ook niet om het halen van het EK, maar het WK, en dat staat zo in zijn contract ook vermoed ik
    Kan zijn, maar is imo dikke zever. Komt zo precies over alsof het EK niet belangrijk is.

Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Michel Preud'homme heeft in der tijd gepast voor zijn job, remember?
    Preud'homme is volle bak olie-dollars aan het scheppen.
    Die begint er de eerste jaren nog niet aan, hoor.
    Waarom weer die nutteloze discussie over Leekens. Who gives a fuck om de selectie, wat op het veld gebeurt is belangrijk. En wat een gezeur weer om Ciman. Ja, iedereen vindt hem verschrikkelijk slecht (ik ook), maar Alderweireld is uit en door gebrek aan alternatieven (enkel Odoi) is er gewoon geen andere optie als Ciman. Deal with it and stop whining about the same shizzle over and over again.

Het feit dat er geen betere RB is, is Leekens zijn fout niet. En door de low income job, zijn er weinig competente coachen die warm lopen voor de job. Hoewel... Hiddink, die gast lijkt me desperately graag uit Turkije weg te willen. Ik zie zelfs na de 2e plaats, die een barrage niet winnen. Mutual contract verbreken + Vrije plaats hier --> Hoppa

PS.:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Statistisch gezien hebben wij wel grotendeels van de tijd een goed resultaat als Ciman er op staat (zie Rusland , Oostenrijk uit , VS , ...). En als Alderweireld erop staat juist niet (zie Turkije , Azerbaidjan Oostenrijk thuis , .;.)
    Ciman brengt geluk ook al speelt hij gelijk ne debiel.
    Inderdaad, zei ik hier onlangs ook nog. Alderweireld is ook zeker niet foutloos op die positie. Puur defensief gezien dan. Aanvallend is hij beter, maar ik heb liever een degelijk verdedigende RB (voor zover da mogelijk is met LC) als een aanvallend bijdragende. Aangezien we toch zo graag goals slikken.

mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Afstappen van dat idee met 2 flankaanvallers en 1 centrumspits (voor deze match, als we op termijn een goede centrumspits hebben, kan dat opnieuw geprobeerd worden).

Dembélé kan in de spits, maar niet in de huidige opstelling. Als hij alleen vooraan staat, bakt hij er ook niets van denk ik. Met een 2de spits naast/voor hem moet het wel lukken, maar dan zit het probleem weer op de flanken. Hazard en Mertens in een viermansmiddenveld gaat ook falen.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T.Bickle Bekijk bericht

Kan zijn, maar is imo dikke zever. Komt zo precies over alsof het EK niet belangrijk is.
    Er is al genoeg druk op die ploeg van gemiddeld 22 jaar oud, die nog alles te bewijzen hebben/hadden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Afstappen van dat idee met 2 flankaanvallers en 1 centrumspits (voor deze match, als we op termijn een goede centrumspits hebben, kan dat opnieuw geprobeerd worden).

Dembélé kan in de spits, maar niet in de huidige opstelling. Als hij alleen vooraan staat, bakt hij er ook niets van denk ik. Met een 2de spits naast/voor hem moet het wel lukken, maar dan zit het probleem weer op de flanken. Hazard en Mertens in een viermansmiddenveld gaat ook falen.
    Eindelijk eens iemand die iets deftig zegt

hstone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoe minder goed de ploeg hoe beter we spelen

mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ah, Alderweireld is ook kapot nu.

Zouden de ideale wedstrijden geweest zijn om met 3 achteraan te spelen, moest Leekens het in de oefenpotten geprobeerd hebben. Kompany, Lombaerts, Vertonghen en Van Buyten, kon hij nog kiezen tussen 4 beren. Voorwaarde is dan wel dat ge speelt met 2 vleugels die verdedigend meer dan hun werk kunnen doen, en snelheid en uithouding hebben om toch de lijn te maken. Op links zouden Pocognoli of Van Damme dat nog kunnen, op rechts zie ik niet direct iemand in staat om dat te doen (misschien Witsel maar zo'n goede speler moet ge op zijn beste positie uitspelen).

Het zou alleszins wel leuk zijn, die Duitsers opvangen met een zeer stevige organisatie en dan knetterhard counteren. Volgens mij is dat best mogelijk bij de Rode Duivels, maar niet zolang dat systeem er niet in zit. Ge moet dat minstens een paar wedstrijden proberen en daar is geen tijd voor.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Cartek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boromir Bekijk bericht
    Waarom weer die nutteloze discussie over Leekens. Who gives a fuck om de selectie, wat op het veld gebeurt is belangrijk. En wat een gezeur weer om Ciman.

Nee, de selectie en tactiek is ook heel belangrijk.
    En leekens kan met zoveel talent geen goeie ploeg vormen.

o=°Y°=o
    !_!
    ../'\..

Jenthe's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Kompany rechtsback.

Eigenlijk nog zo gek niet, technisch hebben we geen betere verdediger en ik vraag mij af of zijn positiespel zoveel slechter zou zijn dan een Ciman? Niet dat het zal gebeuren maar toch,...

Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    3-5-2 spelen.

Dat was een jaar geleden al een heel goed mogelijke optie en nu nog meer dan ooit.

Drie centrale verdedigers, we hebben er toevallig net drie die perfect in dat profiel passen, twee flankspelers die niet altijd hoog spelen en bovendien moet er in rpincipe altijd maar ééntje van hen terugvallen. En Lukaku kan spelen met steun rondom hem én we hebben het numerieke overgewicht op het middenveld.
    *

ElbowDrop's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Welke alternatieven zijn er nog voor de RB? De eerste die mij te binnen schieten zijn De Roover en Swerts maar die zijn ook geen verbetering.
    PSN: wdk1989

Pagina 55 van 334 Eerste ... 54551525354555657585965105155 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten