Hopla, gratis VIPtickets
Hopla, gratis VIPtickets
Nog meer kopzorgen voor jonge Duivels: Meunier haakt ook af - VoetbalNieuws.be
Toch dringend eens externe doctors en fysio's sturen naar die spelers. Geen blessure moet gelijkstaan aan een schorsing.
Wees gerust, El Ghanassy is wel degelijk ziek.
Straks naar de Heizel vertrekken, hopelijk zijn we op tijd maar ik vrees er eigenlijk voor.
Al best dat we niet zoals tegen de Azeri's eerst nog moeten aanschuiven aan die loketten om tickets af te halen, wa ne soep was dat...
6 - 0 OEP HUN BAKKES WA IST JOENNNGGGGG
Wij vertrekken hier om 18h. Maar ik zet de auto aan Stuyvenberg. Metro pakken en op 2 minuten aan de Heyzel. Veel beter dan Parking C. Wij rijden via Laken ( zo vermijden we de Brusselse ring volledig ) en het is niet druk na de match, instappen en meteen wegwezenOprit Wemmel nemen en geen last meer
( Allez ja, als je dat doet. Wij blijven meestal nog wel plakken aan den toog
)
Laatst gewijzigd door Sportinggboy; 7 oktober 2011 om 17:33
Ik ga ook eens gaan vertrekken, ik voel een grote overwinning !
Kben eigenlijk blij dat ik met dit snertweer niet in het stadion hoef te gaan zitten.![]()
Ik geloof erin !
We winnen 2x en we spelen barragematchen !
Euforie alom !
( en waarom zie ik het zo hard gebeuren da we vanavond punten laten liggen en dan tegen Duitsland winnen .. En dan gaat het zijn van 'als we daar' en 'als we dit' ... )
Maar toch, go Belgium ;-)
Armenië is geplaatst, nu wij nog.
ow en Hoefkens op de bank bij de RD, Odoi niet :')Code:1 Volkan Demirel (GK) 1 Manuel Neuer (GK) 2 Servet Çetin 6 Sami Khedira 3 Hakan Balta 7 Bastian Schweinsteiger 6 Hamit Altıntop (C) 10 Lukas Podolski 7 Gökhan Gönül 13 Thomas Müller 8 Selçuk İnan 14 Holger Badstuber 14 Arda Turan 16 Philipp Lahm (C) 15 Mehmet Aurélio 17 Per Mertesacker 17 Burak Yılmaz 19 Mario Götze 19 Egemen Korkmaz 20 Jérôme Boateng 22 Sabri Sarıoğlu 23 Mario Gomez
neen man, ze kunnen nog 3de eindigen.
bij ons zal ozil er wel opstaan hoor![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)