Als als als. Als we gewoon volwassener hadden gespeeld thuis tegen Oostenrijk, in en thuis tegen Turkije en dit weekend, hadden we écht een kans gehad. De realiteit is dat we het EK alwéér mislopen.
Als als als. Als we gewoon volwassener hadden gespeeld thuis tegen Oostenrijk, in en thuis tegen Turkije en dit weekend, hadden we écht een kans gehad. De realiteit is dat we het EK alwéér mislopen.
Tis wel grappig dat mannen als Kompany derin geloven dat ge IN Duitsland kunt winnen, als ge 't nog nie es haalt van Turkije, Oostenrijk of Azerbeidzjan.
Idd, al vraag ik mij af of dat uitspraken zoals "Het EK is een must" die Kompany doet in Humo wel moeten. Doet dat als ge in een goeie uitgangspositie zit, maar zelfs met 7/9 tegen Azer - Kazach & Duitsland (wat imho al quasi onmogelijk was) was de kans nog klein.
Nuja, "we believe" voor het WK 2014 zeker?![]()
Dinsdag kan die kans aanzienlijk stijgen , als Turkije verliest of gelijkspeelt tegen Oostenrijk. De Duitsers moeten dan in oktober turkije verslaan en turken zullen daarna wel van Azerbaidjan winnen. Bij een 4/9 bij de turken kunnen wij 2de worden als we nu een 6/6 gaan halen.
Al zie ik die gemotiveerde turken nu wel van oostenrijk winnen , zeker nu de oostenrijkers geen kans meer hebben.
Als je ziet hoe Turkije moest sukkelen tegen Kazachstan en hoe die laatste bal er echt met veel geluk binnen gaat. Zie ik ze nog wel twee keer verliezen. Het is allemaal nog niet verloren.
Mrja, dan moeten wij ook nog altijd alle punten pakken![]()
Als ik niet al tickets had voor de wedstrijd tegen de US, zou ik de wedstrijd gewoon skippen en Oostenrijk-Turkije bekijken. De kans is absurd klein, maar ik kan niet ophouden met toch te geloven dat het mogelijk is dat we ons plaatsen...
Het is gewoon frustrerend om belg te zijn (in de zin van voetbal). Ik durf te wedden dat ze tegen de US weer de pannen van het dak spelen
valt mee hoor, stel je voor dat we san marinezen of kazakken waren ofzo.![]()
Kan er iemand dinsdag een Davy'ke doen naar Leekens?
"Ey Zors, Zors, Ey Zors
No way Zors, no way
Zors
Forget it, forget it, forget it!"
Ok stel dat dit gebeurd
Turkijke verliest tegen oostenrijk, en verliest tegen duitsland en wint tegen azeirbeidjan..
België wint tegen kazachtstan en speelt gelijk tegen duitsland.
Beiden 16 punten. Wat gebeurd er dan? Doelpunten saldo? Onderlinge duels? Scores tegen nummer 1 van de groep?
En als Turkijke tegen oostenrijk wint of gelijk speelt, dan is het waarschijnlijk wel gedaan. Als turkije gelijk speelt dan moeten we in feite winnen tegen Duitsland..
Amai de odds zijn wel ferm tegen ons.. Je zal zien de Belgen gaan heel anders spelen tegen Duitsland. Tegen Spanje speelde precies ook een ander België. Nu laten we er maar niet te veel op hopen. Als er inderdaad een ketting van juiste dingen gebeuren, dan is dat maar een bonus.
PSN game sharing:
Battlefield 3 8 EUR, Mass Effect 3 8 EUR, Hitman absolution 8 EUR
Hitman Trilogy (6 EUR), Splintercell Trilogy (5 EUR)
Bij gelijk aantal punten telt het onderling resultaat wat dus in het voordeel van turkije is.
Overigens zie ik net dat turkije 1 van de slechtse tweedes is en de slechte tweede doet niet mee aan de barrages dus de kans is groot dat turkije het wordt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)