Pagina 4 van 334 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    hstone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daarjuist Argentinië - Venezuela bekeken, daar gaat het ook relatief goed tot ze aan de voorlinie komen en daar komen ze toch niet echt ervaring en vooral kwaliteit te kort.
    Denk dat het gewoon moeilijk is om elkaar (blindelings) te bereiken vanvoor als je allemaal in een verschillende ploeg speelt.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Die hadden hetzelfde probleem: backs die niet opkomen en sukkels als Alvarez op de flanken die absoluut geen idee had wat ie moest doen.

hstone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en altijd door dat centrum proberen te geraken

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Dat gebeurt wel eens als uw flanken sukkels zijn, niet?
    Plus die hebben Messi lopen, zuigt alles naar zich toe.

Argentiniës probleem is nog een gradatie erger eigenlijk, die hebben een wereldspeler op de #10 en nog krijgt daar geen coach een simpel systeem in om die te laten renderen. En ja, de kansen die ze krijgen (en dat zijn er best grote, tegen Venezuela nu misschien niet omdat dat een kutmatch was) werken ze gewoon niet af.

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Op PAPIER hebben we een sterke nationale voetbalploeg. Maar in praktijk zien we daar op het veld niets van. Of die mannen dan bij topploegen in het buitenland schitteren of niet maakt allemaal weinig uit.

We blijven teveel punten morsen, zeker als je dan ziet welke wedstrijden we op een domme manier niet winnen.
    Te groep te jong en te onervaren? Ik vind dat maar zever...

Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Deze ploeg moet ingespeeld geraken.
    Ironisch genoeg heb je daar net een groot toernooi voor nodig ...

Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Allemaal zagen op Leekens.. Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten.. dan kan Leekens daar weinig aan doen e! Of moet em ze vanop de bank binneshotten ofzo..
    Witsel had veel teveel streken.. Hazard en Mertens hebben echt ni slecht gespeeld.. Lukaku speelde als ne zak patatten..
    Het enige daje hem dus mss kunt verwijten is dat hem Lukaku er ni rapper heeft afgehaald.

iTrader
    2 (100%)
    Ook spijtig dat net op een patattenveld dat je flanken net 2 technisch snelle mannetjes moeten zijn . Dan zijn fysiekere oplossingen als chadli en dembele veel beter. Helaas waren deze geblesseerd. Niet dat het de wedstrijd volledig had beslist, maar gewoon: een bedenking.

warcraft3 playe's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misterblort Bekijk bericht
    Allemaal zagen op Leekens.. Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten.. dan kan Leekens daar weinig aan doen e! Of moet em ze vanop de bank binneshotten ofzo..
    Witsel had veel teveel streken.. Hazard en Mertens hebben echt ni slecht gespeeld.. Lukaku speelde als ne zak patatten..
    Het enige daje hem dus mss kunt verwijten is dat hem Lukaku er ni rapper heeft afgehaald.
    2

Net mijn busrit en ticket in orde gemaakt voor Duitsland. Daar gewoon weer alles geven.
    krc genk
    de rode duivels

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Denk ik ook. Hoeveel bondscoaches hebben ze al gehad sinds het laatste grote toernooi waar we voor gekwalificeerd waren zonder het zelf te organiseren?

Ik versta het eerlijk gezegd niet. We hebben toch erg goede spelers in de nationale ploeg maar om één of andere reden komt dat er al een dikke 10 jaar niet meer uit...

iTrader
    2 (100%)
    Laatste 10 jaar waren we gewoon EK/WK onwaardig. Nu pas hebben we een goedel lichting. Zo simpel is het.
    Ik vind echt niet dat je deze campagne bij al de andere campagnes mag steken. De vorige cmapagnes werden we afgerekend op kwaliteit, nu gewoon op volwassenheid. Kijk gewoon naar de leeftijden van alle spelers en je weet genoeg

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Ik weet ni of ge de match gezien hebt maar wij hebben 6 a 7 heel grote kansen gehad, als ze die dan ni binneshotten..
    6 à 7 grote kansen. Die moogt gij mij dan toch eens opnoemen.

Witsel zijn kopbal, Mertens zijn faalassist en dat hakje van Fellaini. Welke nog?

ElbowDrop's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drakengeest Bekijk bericht
    Ja het is geen geval boyata die een keer bij man c. eens 2 tegen keeper eens zijn kunstje laten zien.
    Was dat niet Mario Balotelli? Ik zie Boyata niet snel alleen voor de keeper komen en dan nog een hakje proberen.

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElbowDrop Bekijk bericht
    Was dat niet Mario Balotelli? Ik zie Boyata niet snel alleen voor de keeper komen en dan nog een hakje proberen.
    twas idd mario

iTrader
    1 (100%)
    als belgie nu alles wint en turkije verliest tegen duitsland en speelt gelijk tegen austria of verliest, is alles nog mogelijk, ongeacht dat turkije dan wint tegen azrbdjan

Pagina 4 van 334 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten