Pagina 3 van 334 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 5004
    Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Toch niet met dezelfde spelers? Dan is het Chadli ipv Hazard. of ..
    Ik denk zelfs dat dit de 1ste wedstrijd is waar Hazard en Mertens samenspelen. Maar soit.
    Dat is toch ook nog nooit mogelijk geweest door blessures bv?

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proim Bekijk bericht
    Dat is toch ook nog nooit mogelijk geweest door blessures bv?
    Dnno, sowieso hebben we nog niet eens met dezelfde spelers gespeeld een paar wedstrijden achter elkaar.
    Kwil gewoon maar zeggen, als ze dat zouden doen (en mss ook met 2 spitsen zouden spelen) kunnen ze mss is beter spelen. Nu heb'k echt bij elke wedstrijd toch het gevoel da wij ons aanpassen aan de tegenstander.

Member asmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Te denken dat Adriaanse nu coach kon geweest zijn

Triestig eigenlijk dat ffing Azerbeidjan over een coach beschikt die het EK al heeft gewonnen en wij het moeten stellen met een prutser die op 20 jaar trainerschap 2 bekers en een titel behaalde in de pintjesliga.

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Dnno, sowieso hebben we nog niet eens met dezelfde spelers gespeeld een paar wedstrijden achter elkaar.
    Kwil gewoon maar zeggen, als ze dat zouden doen (en mss ook met 2 spitsen zouden spelen) kunnen ze mss is beter spelen. Nu heb'k echt bij elke wedstrijd toch het gevoel da wij ons aanpassen aan de tegenstander.
    Ja inderdaad, het is echt nodig van dat eens te hebben.

Member
    iTrader
    41 (100%)
    Wat je voorstelt is gewoon niet realistisch. Het inspelen op elkaar gebeurd op de training. Iedereen zou in principe met iedereen kunnen spelen. En als er iemand geblesseerd geraakt zou hetzelfde spel moeten kunnen spelen.

Ik weet niet hoe je leekens nu met de vinger op wijst. Het is geen tactische fout. Het creeëren van kansen is wat de opstelling moet doen. Kansen was echt het probleem niet. Het afmaken is het probleem en te nonchalant zijn. En leekens kan daar echt niet zo heel veel aan doen. Het is ditmaal echt wel de spelersgroep die wat volwassener en professioneler moeten spelen. Te naïf noemt men dat.

Member Rocknsad's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    'k heb nu niets tegen leekens, en was in begin zelfs blij dat hij het is geworden, maar sommige keuzes snap ik toch niet hoor.

Geef mij maar een klassieke 4-3-3 met :

Goal: Gillet/Mignolet/Proto
    Rechtsback: Alderweireld
    Cv:Kompany (moet er elke match in )
    Cv:Verthongen/vermaelen/boyata
    Linksback: De Laet/Lombaerts
    DM:Simons/felliani
    CM: Defour/Witsel/Vadis
    Rechterflank, in de aanval: Hazard/dembele
    Linkerflank:Mertens/chadli/mirallas
    Spits: Lukaku, Vleminckx, Vossen, eventueel de sutter, De camargo

Georges mag van mijn part zelf Sonck en Mpenza nog eens laten spelen

Als je met dat handje vol een selectie kan in elkaar flansen die wat op elkaar ingespeeld raakt zouden we nog potten kunnen breken denk ik. Zolang hij maar gevallen als Ciman, Van Buyten, Lepoint, el Ghanassy,Bailly ... thuis laat is't al in orde. Hoewel ze best een goed stevig werkpaard zouden kunnen gebruiken die wat kansen krijgt bij de rode duivels, eentje die op clubniveau eens niet in een topclub speelt en zich niet belangrijk waant (M.Martens,Maertens,Wuytens,Swerts,Mudingayi Ofzo)

Of misschien nog eens zo een goeie oostblokker neutraliseren:
    Strupar

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocknsad Bekijk bericht
    'k heb nu niets tegen leekens, en was in begin zelfs blij dat hij het is geworden, maar sommige keuzes snap ik toch niet hoor.

Geef mij maar een klassieke 4-3-3 met :

Goal: Gillet/Mignolet/Proto
    Rechtsback: Alderweireld
    Cv:Kompany (moet er elke match in )
    Cv:Verthongen/vermaelen/boyata
    Linksback: De Laet/Lombaerts
    DM:Simons/felliani
    CM: Defour/Witsel/Vadis
    Rechterflank, in de aanval: Hazard/dembele
    Linkerflank:Mertens/chadli/mirallas
    Spits: Lukaku, Vleminckx, Vossen, eventueel de sutter, De camargo

Georges mag van mijn part zelf Sonck en Mpenza nog eens laten spelen

Als je met dat handje vol een selectie kan in elkaar flansen die wat op elkaar ingespeeld raakt zouden we nog potten kunnen breken denk ik. Zolang hij maar gevallen als Ciman, Van Buyten, Lepoint, el Ghanassy,Bailly ... thuis laat is't al in orde. Hoewel ze best een goed stevig werkpaard zouden kunnen gebruiken die wat kansen krijgt bij de rode duivels, eentje die op clubniveau eens niet in een topclub speelt en zich niet belangrijk waant (M.Martens,Maertens,Wuytens,Swerts,Mudingayi Ofzo)

Of misschien nog eens zo een goeie oostblokker neutraliseren:
    Strupar
    Mensen zoals u zouden ze moeten uit de usergroup zetten, want jij brengt zero bij. Allereerst is het naturaliseren en heeft Strupar amper bijgebracht bij de Rode Duivels. Als je een goed voorbeeld zoekt, haal dan Josip Weber aan.
    Ten tweede moet je niet zitten zeggen dat hij Ciman, Bailly, El Ghanassy en komsoorten moet thuislaten als jij Tom 'ik sta zelfs niet in de basisploeg bij Anderlecht' De Sutter overweegt.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    De Sutter, Mpenza, Sonck, Swerts. Dan kan ik enkel aannemen dat ge met Maertens de Birger bedoelt?

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asmo Bekijk bericht
    Te denken dat Adriaanse nu coach kon geweest zijn

Triestig eigenlijk dat ffing Azerbeidjan over een coach beschikt die het EK al heeft gewonnen en wij het moeten stellen met een prutser die op 20 jaar trainerschap 2 bekers en een titel behaalde in de pintjesliga.
    Mja, veel Belgische alternatieven zijn er niet, en als er een buitenlandse coach moet komen dan gaat die veel geld vragen en heb je nooit zekerheid(cfr. Dick).

En ik ben ook geen fan van Leekens, nooit geweest eig. Het zal natuurlijk niet allemaal zijn fout zijn dat de ploeg zulke fouten blijft maken. Maar Leekens speelt blijkbaar liever media-figuur dan effectief met de spelersgroep te werken. En Wilmots doet blijkbaar ook niveel, zit daar op zen luie kont telkens, had hem toch liever als speler...

Member
    iTrader
    41 (100%)
    Ik denk dat ik liever preudhomme als bondscoach zie dan gerets. Preudhomme lijkt me een die serieus wat van zijn tak maakt als ze niet doen zoals hij het wilt!

Member h0pe's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Ben ik dan de enige die denkt dat hij dat hakje deed omdat dat de enige optie was? Die bal kwam toch een beetje te ver achter hem dus deed hij dat omdat hij niet anders kon, allee dat is toch mijn gedacht.
    Eindelijk.

Member
    iTrader
    41 (100%)
    Ja het is geen geval boyata die een keer bij man c. eens 2 tegen keeper eens zijn kunstje laten zien. Zo erg is het nog niet. Maar goed stel dat fellaini niet anders kon. Er waren nog tig tal hakjes die gewoon niet toekwamen. En dat leidt tot balverlies en balverlies leidt tot diene domme goal.

Dit is ook wat leekens op hamert. Geen balverlies leiden. Ook een reden waarom hij dembele graag in de ploeg heeft. Geen balverlies = is geen tegengoal. Ik snap leekens dan ook dat hij zijn ploeg evenwichtig wilt samenstellen met mensen die mannetjes voorbij kunnen aka hazard, mertens en mannen die de bal goed bijhouden en goed kunne recupereren ala dembele.

Member Rocknsad's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timaeus Bekijk bericht
    Mensen zoals u zouden ze moeten uit de usergroup zetten, want jij brengt zero bij. Allereerst is het naturaliseren en heeft Strupar amper bijgebracht bij de Rode Duivels. Als je een goed voorbeeld zoekt, haal dan Josip Weber aan.
    Ten tweede moet je niet zitten zeggen dat hij Ciman, Bailly, El Ghanassy en komsoorten moet thuislaten als jij Tom 'ik sta zelfs niet in de basisploeg bij Anderlecht' De Sutter overweegt.
    We zijn licht geraakt vandaag... Blijkbaar kan ik mijn mening hier al niet meer vertellen...

Een neutraliseren is inderdaad fout, maar komsoorten ook

Vriendjes?

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ciman mag anders wel eens geneutraliseerd worden.

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dragjeh Bekijk bericht
    Ciman mag anders wel eens geneutraliseerd worden.
    Als we in een van die oostblok landen zitten, zullen we die wat Soviet staatsgeheimen laten lezen ofzo, problem solved.
    *

Pagina 3 van 334 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten