Voetbalzone - Galatasaray-fans zorgen met pakkend eerbetoon voor kippenvelmoment
Echt om een krop van in de keel te krijgen.
die botsing van Huntelaar ziet er maar pijnlijk uit :|
Graas-Jan Huntelaar.![]()
NOS Sport - Majstorovic kan EK vergeten
Hoeveel pech kunde hebben ?
Wat voor een derpbeweging voert Zlatan ook weer uit...
Wat een dwaas is dat toch.
Amai, stel je eenss voor moest Stenman op zo'n manier geblesseerd geraken.
Bahrain moest een doelpuntenverschil van 9 doelpunten ongedaan maken ten opzichte van Qatar wilden ze nog kans maken op het WK 2014, dus gingen ze eventjes met 10-0 winnen van Indonesia. NP'ke.
Qatar speelde echter gelijk in Iran dus gaan zij door, en nu hangt er een onderzoek van de FIFA boven de Bahrainse hoofden.
na Neuchâtel (in handen van een Tsjetsjeen) en Sion legt nu ook Servette Genève (in handen van een Iraniër) de boeken neer in Zwitserland.
laat die buitenlandse 'investeerders' maar weg uit België. In het geval van Sion zaten ze met een Zwitsere Bayat opgescheept![]()
Vind ik ook bijzonder schrijnend om zien. En die Zwitsers staan nog steeds boven de Belgen in de EU-ranking of vergis ik mij?
Vanavond trouwens Benfica - Porto om 21.15!
Ge vergist u , wij staan 12de achter Turkije en GriekenlandZwitserland staat 14de/15De denk ik. Enkel Basel doet het daar Europees goed , zonder Basel zou die competitie niet veel meer voorstellen denk ik.
En jammer van Genève , die stad is ook prachtig met die grote fontein![]()
Laatst gewijzigd door Balsaus; 2 maart 2012 om 12:09
benfica-fc porto vanavond. Witsel zal wel in de basis staan, defour vermoed ik van niet?
Wat een beest Hulk, 0-1 met wat voor een zieke knal![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)