Pagina 98 van 261 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.941 t/m 1.960 van 5205
    Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    20 minuten samenvatting van de match van gisteren met heerlijke slowmo's.

Echt triest als ge ziet hoe die mannen bij Real moeten verdedigen. Ze moéten de fout maken om ze te kunnen afstoppen. En als ge dan Pepe eens beziet, zelf 't grootste varken op een voetbalplein, ter wereld misschien zelfs, en dan bij elk tikske dat hij krijgt gaan liggen alsof hij neergeschoten wordt. Echt triest :'). Ik begrijp niet dat sommige mensen fan kunnen zijn van die speler.
    Carvalho mocht misschien ook wel zijn tweede geel krijgen op't einde.
    Superbia In Proelio

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Die duw van coentrao op messi was geen 'pijnlijke' fout. Ik heb het daar over de kinderachtigheid van die fout. Heeft niks meer met fairplay te maken. Het is alsof mourinoi in de kleedkamer zijn spelers aanmaant om messi te vernederen ofzo??
    En die fout van carvalho was duidelijk een stamp van frustratie op de knie van messi. Als je dat onder een professionele fout gaaat scharen.. Het is niet dat messi alleen door was op de keeper, dan zouden we nog kunnen spreken van een professionele fout.
    bs
    aan die snelheid dat messi loopt moet je al superman zijn om recht op zijn knie te kunnen mikken, tgewoon oeval en een trap om hem neer te krijgen, professionele fout dus, zeker geen moordtrap
    dat van pepe daarentegen, real moest dat varken al lang buitengezwierd hebben
    .

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    20 minuten samenvatting van de match van gisteren met heerlijke slowmo's.

Echt triest als ge ziet hoe die mannen bij Real moeten verdedigen. Ze moéten de fout maken om ze te kunnen afstoppen. En als ge dan Pepe eens beziet, zelf 't grootste varken op een voetbalplein, ter wereld misschien zelfs, en dan bij elk tikske dat hij krijgt gaan liggen alsof hij neergeschoten wordt. Echt triest :'). Ik begrijp niet dat sommige mensen fan kunnen zijn van die speler.
    Carvalho mocht misschien ook wel zijn tweede geel krijgen op't einde.
    Volledig akkoord. Dat ge op het randje moet spelen tegen Barça, daar kan ik helemaal inkomen. Maar sommige spelers, zoals Pepe, kunnen dat gewoon niet. Das gewoon keer op keer er los over.

EDIT: Dat danske tussen Alves en Abidal bij het vieren van het tweede doelpunt rook trouwens gigantisch hard naar een sarcastische versie van wat Marcelo en C. Ronaldo een tijdje geleden deden.
    Laatst gewijzigd door puni; 19 januari 2012 om 16:03
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeepKick Bekijk bericht
    Als mongool Pepe niet op dat hand was gaan staan was er van kronkelen niet eens sprake geweest, geweldig hoe je daar weer fijn omheen walst.

Het is Iniesta btw.
    Vooral als je weet dat hij eigenlijk totaal niet op dat hand moest gaan staan.

Ik heb het in ieder geval niet voor Real. Die agressieve nodeloze speelstijl staat me totaal niet aan.
    "If you don't know history, then you don't know anything. You are a leaf that doesn't know it is part of a tree." - Michael Crichton

Member
    iTrader
    8 (100%)
    De ergste duik van allemaal was toch die van pepe

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht

EDIT: Dat danske tussen Alves en Abidal bij het vieren van het tweede doelpunt rook trouwens gigantisch hard naar een sarcastische versie van wat Marcelo en C. Ronaldo een tijdje geleden deden.
    Das gewoon het standaard danske van ai se eut te pego, een lied waar alle brazilianen en portugezen zot van zijn blijkbaar, niks sarcasme aan, gewoon idioot
    Recedite, Plebes

Member
    iTrader
    8 (100%)
    En het is dan nog een enorm slecht liedje

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Zowat elke Portugees sprekende voetballer heeft dat danske nu al gedaan, Dani kon dus niet achterblijven he

EDIT: mooi filmpke: http://www.youtube.com/watch?v=ww391...47FUAAAAAAAUAA
    Laatst gewijzigd door Lilspanyol; 19 januari 2012 om 16:31
    Barça y España

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Zowat elke Portugees sprekende voetballer heeft dat danske nu al gedaan, Dani kon dus niet achterblijven he

EDIT: mooi filmpke: El Clasico in Slowmotion - YouTube
    Ik dacht effectief dat het was omdat Ronaldo zijn doelpunt ook zo vierde. Abidal zag er mij echt uit alsof hij ermee aant lachen was.

Crew Member
    iTrader
    66 (100%)
    Schitterende eerste helft van Valencia in de beladen stadsderby tegen seizoensrevelatie Levante! 3-1 aan de rust en niet meer dan oververdiend! Levante heeft welgeteld één doelkans gehad en die vloog er -toegegeven- geweldig in. Maar Valencia bleef op mooie wijze voetballen, groot verschil met de prestatie tegen Sociedad. We spelen wel met een ander team, liefst acht wijzigingen.

1-0 na een prachtige tegenaanval door Valencia, Jonas knalt de bal laag binnen. Soldado scoort na een fout van Javi simpel de 2-0. Koné knalt de 2-1 op geweldige wijze binnen voor Levante (buiten de 16 op de slof genomen in de winkelhaak) maar net op het einde van de eerste helft geeft Pablo een schitterend pasje naar de verste hoek en Pablo Piatti gooit zich voor de bal en scoort - eindelijk - zijn eerste voor Valencia. Hopelijk is hij nu gelanceerd. Tijdens dit doelpunt geraakte hij wel geblesseerd omdat ook de keeper van Levante zich vol gooide en daarbij de knie van Piatti raakte. Hopelijk kan Piatti doorspelen want hij is heerlijk bezig, samen met Tino Costa en Pablo Hernandez.

Crew Member
    iTrader
    66 (100%)
    Schitterende wedstrijd, ongelooflijk grote rivaliteit weer maar eens. 12 gele kaarten tot gevolg. Toch slaagde Valencia erin om heel goed voetbal op de mat te brengen en zelf amper iets weg te geven en zo zitten we met één en een half been in de kwartfinales, maar we moeten de terugwedstrijd niet onderschatten. Ben vooral blij dat Pablo en Piatti enorm sterk speelden, hopelijk hebben ze nu terug hun vertrouwen herwonnen. Ook opmerkelijk hoe dat Tino Costa zo sterk terugkomt uit blessure en aan Unai Emery laat zien dat hij een schitterende speler is (eerder deze week was er een opstootje tussen Emery en Tino). Emery geeft Tino zijn kans en hij speelt de pannen van het dak en scoort ook nog eens de belangrijke 4-1. Klasse! Toch altijd een heel belangrijke wedstrijd, zo'n stadsderby en we hebben nu twee keer gewonnen en er komen er nog twee.

Member
    iTrader
    0
    Waarschijnlijk Valencia - FCB dus?
    Dat wordt weer afzien voor Barça in Valencia, pfff.
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Crew Member
    iTrader
    66 (100%)
    Kan goed zijn, laten we hopen! In 2008 was het ook Valencia-Barça en toen haalde Valencia het en won de Copa. Hopelijk kunnen we dit nog eens overdoen want dat was onze laatste prijs en het is alweer een tijdje terug natuurlijk. Hopelijk halen we het in Levante en kunnen we alles geven tegen het fenomenale Barcelona. Het is héél moeilijk, maar niet onmogelijk. Voetbal is voetbal

Member
    iTrader
    0
    Alles kan in voetbal. Wie weet moeten jullie tegen Real.
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Er kan veel, Monoslay, maar dàt niet.
    Piew piew poew

Member
    iTrader
    0
    sporza: Zidane over Pepe: "Hij is een brave jongen"

Als er een iemand is van wie ik beter had verwacht..

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0

"Pepe is naast het veld een heel brave jongen. Maar tijdens de match is hij erop gebrand om te winnen."

"Op het veld gaat hij tot het uiterste. Door zijn zegedrang maakt hij wel eens fouten, want hij geeft zich helemaal. Hij heeft zich trouwens verontschuldigd voor wat hij heeft gedaan."

Nu ook niet overdrijven he. Alsof ge enkel den titel leest.
    *

Member DeepKick's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hij bekent geen schuld, dan vraag ik mij af in welke mate hij zich dan verontschuldigd.
    Messi no es nada sin Xavi e Iniesta?
    Nada más le hizo goles por lote al Mallorca y al Viktoria y solito se fabricó un golazo contra el Madrid en Champions. Es el mejor y punto.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0

Zidane was ook een klootzak op het veld, maar daar werd het aanvaard omdat die zo goed was .
    Recedite, Plebes

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    "Pepe is naast het veld een heel brave jongen. Maar tijdens de match is hij erop gebrand om te winnen."

"Op het veld gaat hij tot het uiterste. Door zijn zegedrang maakt hij wel eens fouten, want hij geeft zich helemaal. Hij heeft zich trouwens verontschuldigd voor wat hij heeft gedaan."

Nu ook niet overdrijven he. Alsof ge enkel den titel leest.
    Ik had het vooral op het minimaliseren van zijn gedrag door het te verwoorden als "hij maakt wel eens fouten".

Pagina 98 van 261 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten