Pagina 96 van 347 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146196 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.440 van 5205
    Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    En boys, hoe was het om eens naar Bloodzeed te kunnen kijken?
    zat 60k man op die zijn sopcast
    Recedite, Plebes

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    zat 60k man op die zijn sopcast
    Ja maar het is een geweldig goede stream Streamt die normaal alleen de premier league ofwat ?
    Visca Barça
    Now Playing: Battlefield 4 (PS4), Fifa 15 (PS4), Infamous: First Light (PS4)

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Er is geen zaligere trainer dan Mourinho
    Zijn uitspraken, zijn charisma, zijn manier van werken, zie wat hij van Real gemaakt heeft (Maar huidige selectie van Barca is buitenaards, I know)
    Hoezo wat hij van Real gemaakt heeft? Tis niet dat hij begon met een slechte ploeg . Geld geld geld

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elosopardo Bekijk bericht
    Ja maar het is een geweldig goede stream Streamt die normaal alleen de premier league ofwat ?
    Ja, normaal gezien enkel PL
    Recedite, Plebes

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Ja, normaal gezien enkel PL
    Spijtig alleen moet ik zeggen dat ik die commentatoren van Sky Sports niet zo goed vind. Dat duo van GolTV is imo een pak beter
    Visca Barça

Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Madrid wat een belachelijk ploegje is me dat toch. Voetballend gaat het niet dus moeten ze maar beginnen met deftig door te trappen.
    Zo veel geld en wereldspelers en dan zo'n vertoning.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Member massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Wat heeft m gedaan ?
    Hij gooide heel zacht én in een boogje de bal op xavi zijnen achterkop.

Member massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)

HETEN BOK

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dragjeh Bekijk bericht
    Hoezo wat hij van Real gemaakt heeft? Tis niet dat hij begon met een slechte ploeg . Geld geld geld
    De laatste jaren Real gevolgd? Elke trainer kreeg al de middelen, en maakte er een volledig soepje van. Mourinho komt en in de competitie halen ze ineens 100(+-) punten. Nu in de CL zullen ze het ook wel goed doen. Natuurlijk als Real iets wint kan je altijd zeggen, zoveel poen! En dat is waar natuurlijk, maar zo'n ploeg heeft een goede trainer nodig om maximaal potentieel uit te halen. Ik denk dat het hem aan het lukken is. Vandaag wel opnieuw bewezen dat Barca gewoon de beste ploeg is ter wereld. Zelfs in een niet zo wow-match gaan die mannen efkes winnen op Real die vijftien matchen na elkaar ongeslagen was...

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    De laatste jaren Real gevolgd? Elke trainer kreeg al de middelen, en maakte er een volledig soepje van. Mourinho komt en in de competitie halen ze ineens 100(+-) punten. Nu in de CL zullen ze het ook wel goed doen. Natuurlijk als Real iets wint kan je altijd zeggen, zoveel poen! En dat is waar natuurlijk, maar zo'n ploeg heeft een goede trainer nodig om maximaal potentieel uit te halen. Ik denk dat het hem aan het lukken is. Vandaag wel opnieuw bewezen dat Barca gewoon de beste ploeg is ter wereld. Zelfs in een niet zo wow-match gaan die mannen efkes winnen op Real die vijftien matchen na elkaar ongeslagen was...
    Inderdaad. Maar erg hoopgevend dat het eigenlijk door geluk is en niet door barca's kunde dat de match gekanteld is. Ook het meesterschap van real in de 1ste helft stemt toch hoopvol. Wel een subliem barca na de 1-3 natuurlijk. Messi vandaag even slecht als Ronaldo, maar toch die ene flits die hem nog dat tikkeltje beter maakt.

Member Monoslay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Echt een leuke match!
    Blunder in de eerste minuut maar daarna gewoon weer genieten van het buitenaardse spel van Barcelona.
    Ronaldo, zoals ze dat bij ons zeggen, geen stamp onder kloten waard (zoals in bijna elke clasico) , Messi speelde veel beter. Puyol vond ik ook geweldig spelen; Iniesta was geweldig vandaag!

Barça, Barça, Baaaaarrçaaa!!!
    PSN: Monoslay-
    9LBe Funclan Juventus FC FC Barcelona STVV
    Messi - When the insane become the routine

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Spijtig alleen moet ik zeggen dat ik die commentatoren van Sky Sports niet zo goed vind. Dat duo van GolTV is imo een pak beter
    Laat staan. Ray Hudson is rotirritant. Alles wat Messi doet is magic, 'woenderful', brilliant... (niet dat hij ongelijk heeft, maar hij gaat erover)
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Nu gaan zeggen messi buitenaards was en weet ik nog allemaal, dan heb ik idd een oogprobleem nu, voor mij waren alves en vooral inesta veel veel beter en bepalender dan messi, messi vond ik zwak en ronaldo was nog zwakker ondanks die 2 reuze kansen want die 2kansen schiet/kopt ronaldo normaal gezien altijd binnen.
    Ik ben tevreden van het spel, ze werden niet weggetikt zoals ervoor al eens gebeurt was, deden goed mee maar als ge dan die paar reuze kansen mist in zo'n match en de andere scoren die wel (al heeft die 2de lucky goal een knak gegeven bij de real spelers).

Die laatste 20min lagen de koppekes beneden bij real dan is het normaal barca het veel makkelijker krijgt en het was er ook aa te zien .

Niks verloren, op naar de volgende match en deze winnen. Staan nog altijd 1ste.

En neutrale reporters kennen ze precies niet bij Telenet? Diene Joos kan echt z'n barca liefde nie wegsteken, van mij mag deze gerust voor eender welke ploeg zijn maar zijt op z'n minst neutraal.
    Laatst gewijzigd door camino; 11 december 2011 om 00:52
    Nys.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Laat staan. Ray Hudson is rotirritant. Alles wat Messi doet is magic, 'woenderful', brilliant... (niet dat hij ongelijk heeft, maar hij gaat erover)
    Ja maar er zit veel meer animo in die twee
    Visca Barça

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hannes_ Bekijk bericht
    Onverdiend, maar niet aan te doen.
    Oververdiend bedoel je? Meer balbezit, meer echte kansen, meer goals dus. Real hun goal was meer dan geluk, maar de 1e en 3e goal vn Barca was klasse. Verdiende winnaar.

Pagina 96 van 347 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146196 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten